تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90
اخبار اردوي استقلال در تركيه
جانواريو و مجيدي به تركيه نمي روند

سه بازيكن غايب استقلال در تركيه به اين اردو نخواهند رفت و در تهران تمرينات خود را پيگيري مي كنند.
به گزارش فارس، بازيكنان تيم استقلال كه از روز پنج شنبه اردوي خود در آنتاليا را آغاز كرده اند، ديروز صبح به تمرين وزنه پرداختند.
* اين تيم امروز ساعت 15 به وقت تركيه با يك تيم روسي يا قزاقستاني بازي تداركاتي برگزار مي كند كه نام حريف اين تيم هنوز مشخص نيست.
* مهرداد پولادي كه به دليل مشكل سربازي نتوانسته به تركيه برود تا پايان اردوي آبي پوشان در تهران خواهد بود.
* فابيو جانواريو كه به برزيل سفر كرده است دوشنبه هفته جاري باز مي گردد و به همين دليل به اين اردو نمي رسد.
*امير قلعه نوعي به اميد طيري كه به دليل سفرش به ازبكستان به تركيه نرفته است اعلام كرده در تهران همراه چهار بازيكن غير ملي پوشي كه همراه تيم به تركيه نرفته اند تمرين كند. يكي ديگر از اين بازيكنان فرهاد مجيدي است كه در امارات بسر مي برد.
*در حالي كه قرار بود يك مهاجم خارجي ديروز در آنتاليا به جمع بازيكنان استقلال بپيوندد هنوز به تركيه نرفته است.

عليرضا نيكبخت واحدي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس :
نبايد قهرماني مان به دقيقه 90 كشيده شود

عليرضا نيكبخت واحدي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نبايد اجازه دهيم قهرماني مان به دقيقه 90 كشيده شود.
وي در گفت وگو با فارس اظهار داشت: براي نيم فصل دوم انگيزه هاي زيادي دارم. مخصوصا اينكه در ليگ قهرمانان آسيا بايد به ميدان برويم.
نيكبخت ادامه داد: با توجه به چند نتيجه خوب در بازي هاي آخر شرايط مان نسبت به گذشته بهتر شده است. بايد با دقت بيشتري كار كنيم تا قهرماني ما در ليگ برتر دوباره به دقيقه 90 نكشد.
وي درباره استعفاي هدايتي گفت: نمي توانم در اين باره نظر خاصي بدهم. اميدوارم تركيب مصطفوي و هدايتي در هيئت مديره حفظ شود.نبايد پس از شايعه رفتن هدايتي زحمات او را ناديده گرفت.
نيكبخت افزود: هدايتي به هر طريقي كه توانسته در فصل جديد به ما كمك كرده است و از لحاظ مالي نيز باشگاه را تامين كرده است.

حميد عليدوستي سرمربي تيم فوتبال داماش دورود:
بازيكنان به خودباوري رسيده اند

حميد عليدوستي سرمربي تيم فوتبال داماش دورود در خصوص پيروزي هاي پي در پي اين تيم گفت :سومين پيروزي داماش رقم خورده واين نشان دهنده ادامه روند رو به رشد تيم است.
وي با بيان اينكه بازيكنان تيم به باور پيروزي رسيده اند،افزود: در بازيهاي گذشته خوب بازي مي كرديم ولي موقعيتها را يكي پس از ديگري از دست مي داديم، اما اكنون مهاجمان تيم ديگر قدر موقعيت ها را دانسته وآنها را به راحتي از دست نمي دهند.
وي با بيان اينكه داماش دورود همچنان، امسال يكي از مدعيان اصلي صعود به ليگ برتر است به بازي مقابل ديهيم اهواز اشاره كرد و اظهار داشت: ديهيم تيم خوبي است وبازي قابل قبولي ارائه داد ولي بازي حرفه اي داماش آنها را مغلوب كرد.
سرمربي تيم فوتبال داماش دورود ادامه داد: همانند ساير بازيها موقعيت هاي زيادي بدست آورديم و بازي را مي توانستيم با اختلاف بيش از يك گل به پايان برسانيم.
حميد عليدوستي با بيان اينكه وضعيت مطلوبي بر تيم حكمفرماست، از حمايتهاي مديريت باشگاه قدرداني كرد و گفت: شرايط فعلي تيم به نحوي است كه بازيكنان با روحيه تمرين مي كنند ودر هر بازي تنها به دنبال كسب پيروزي هستند.
وي در خصوص جذب مهاجم جديد افزود: مشكل گل زني تيم در حال حاضر رفع شده ولي اگر لازم باشد در نيم فصل مهاجم جديد به تيم اضافه خواهيم كرد.

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال مس كرمان:
به آينده فوتبال ايران اميدوار شدم

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال مس كرمان در ارزيابي خود از برگزاري نيم فصل اول رقابت هاي ليگ برتر فوتبال به ايرنا گفت: در فصل جاري ليگ برتر، باشگاه ها با سرمايه گذاري مناسبي كه براي حضور در ليگ برتر فوتبال ايران انجام داده اند كمك بزرگي به پيشرفت اين مسابقات كردند.
وي افزود: نيم فصل اول مرا به آينده فوتبال ايران بسيار اميدوار كرد زيرا در نيم فصل اول، ليگ بسيار جذاب و با برنامه اي را داشتيم.
وي اضافه كرد: تيم ها از لحاظ كيفيت بسيار به هم نزديك شده اند و ديگر نمي توان بين تيم صدرنشين و انتهاي جدولي تفاوت قائل شد.
وي گفت: البته به خاطر ديدار هاي تيم ملي، ليگ با تعطيلات زيادي مواجه شد كه همين موضوع، تنها ضعف برگزار كنندگان ليگ در نيم فصل اول بود.
وي يادآور شد: خوشبختانه در فصل جاري، امكانات شهرستان ها بسيار بهبود پيدا كرده و اكثر تيم ها صاحب استاديوم مناسب و امكانات حرفه اي شده اند.
وي با اشاره به بهبود وضعيت فرهنگي ورزشگاه ها، اظهار داشت: برخلاف سال هاي گذشته هواداران در استاديوم ها كمتر از الفاظ ركيك استفاده مي كنند و مسئولان توانسته اند با فرهنگ سازي مناسب، جو سالمي را در استاديوم ها حاكم كنند.
سرمربي تيم فوتبال مس كرمان در خصوص وضعيت داوري در نيم فصل نخست ليگ برتر نيزگفت: داوري رقابت ها ضعف هاي زيادي داشته ولي بايد به اين موضوع توجه كنيم كه در داوري كشور جوانگرايي شده است و اين موضوع مي تواند در سالهاي آينده كمك بزرگي به فوتبال كشور نمايد.
وي افزود: اشتباه از داوران جوان طبيعي است و تيم ها بايد در اين خصوص كمي صبور تر باشند تا در سالهاي آينده اين مشكل برطرف شود.
مظلومي درخصوص شرايط تيم مس كرمان، گفت: در نيم فصل نخست نوسان زيادي داشتيم اما اطمينان دارم اين موضوع در نيم فصل دوم برطرف خواهد شد و نتايج بهتري را در ادامه ليگ كسب خواهيم كرد.

رزرو تمام اتاق هاي تيم ملي ايران در باسك لغو شد

مدير هتل اسپريا سوبيالده از لغو رزرو تمام اتاق هاي تيم ملي فوتبال ايران در باسك خبر داد.
لوئيس سولار در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: طبق بخشنامه فدراسيون فوتبال باسك كه به دست ما رسيد، كليه اتاق هاي از قبل رزرو شده را لغو كرده ايم. بابت اين كار غرامتي دريافت نخواهيم كرد چرا كه با اين فدراسيون قرار داد 4 ساله داريم و پايبند تعهد خود خواهيم بود.
مدير هتل اسپريا سوبيالده افزود: اگر مشكلي در اين اردو ايجاد نمي شد، ميهمان نوازي اين هتل و مجموعه كاركنانش از ملي پوشان ايران در حد كمال صورت مي گرفت.
وي علت لغو اردوي ايران در اسپانيا را مربوط به مسائل سياسي دانست; اما در اين مورد اظهار نظري نكرد.

بازگشت تيم ملي فوتبال به تهران
در انتظار سفر به اسپانيا

كاروان تيم ملي فوتبال كشورمان پس از كسب عنوان سومي در تورنمنت چهارجانبه عمان در دو گروه به تهران بازگشت ،گروه نخست را علي دايي به همراه 6 بازيكن تشكيل مي دادند كه ساعت 10صبح ديروز وارد تهران شدند و گروه دوم هم ساعت 12 به سمت تهران حركت كردند.
طبق تصميم سرمربي تيم فوتبال كشورمان بازيكنان تيم ملي ديروز به استراحت پرداختند تا وضعيت اردوي آماده سازي تيم ملي كشورمان در اسپانيا مشخص شود.
در صورتيكه برگزاري اين اردو با تاخير صورت گيرد، ملي پوشان ازامروز تمرينات خود را در كمپ تيم هاي ملي پيگيري مي كنند اما به نظر مي رسد با تلاش مسئولان فدراسيون فوتبال، حريف تداركاتي تيم ايران در اسپانيا مشخص شده و ملي پوشان بلافاصله براي انجام اردوي آماده سازي خود به اين كشور سفر مي كنند.
قرار بود تيم فوتبال كشورمان ديروز از عمان راهي شهر بيلبائو اسپانيا شود تا اردوي 7 روزه خود را در اين كشور برگزار كند و در جريان اين اردو دو ديدار تداركاتي با كاتولونيا و ايالت باسك در روزهاي 23 دسامبر(3 دي) و 27 دسامبر(7 دي) انجام دهد اما ظاهرا بنا بر برخي دلايل ديدار با تيم باسك لغو شده است.

نشست اضطراري هيات مديره پرسپوليس

اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس در نشستي اضطراري، درباره كناره گيري حسين هدايتي از سمت رياست هيات مديره اين باشگاه تصميم گيري خواهند كرد.
به گزارش ايرنا، در حالي خبر جدايي هدايتي از باشگاه پرسپوليس شنيده مي شود كه او هنوز استعفاي خود را ارايه نكرده است و به همين دليل اميدواري زيادي وجود دارد تا هدايتي دوباره به فعاليتش در پرسپوليس ادامه دهد.
مرتضي ضرابي مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: آقاي هدايتي هنوز استعفاي خود را به باشگاه نداده و به همين دليل نمي توان به طور قاطع از جدايي اش حرف زد، با اين حال اعضاي هيات مديره، به دليل اهميتي كه اين مساله دارد در اولين فرصت، نشستي اضطراري را برگزار مي كنند تا بلكه هدايتي را براي ماندن در راس هيات مديره مجاب كنند.
حسين هدايتي بعد از تشكيل هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس ، با راي اعضا» به عنوان رييس هيات مديره انتخاب شد.

پيوستن علي كريمي به الاهلي تكذيب شد
در حاليكه علي كريمي براي تقويت پرسپوليس بعد از7 سال به اين تيم پيوست، در روزهاي اخير خبرهايي مبني بر بازگشت وي به ليگ امارات و باشگاه الاهلي شنيده مي شد كه مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اين موضوع را تكذيب كرد.
مرتضي ضرابي در اين رابطه گفت: كريمي تا پايان هشتمين دوره ليگ برتر با باشگاه قرارداد دارد و با توجه به ترافيك ديدارهاي داخلي و آسيايي، نه تنها باشگاه با جدايي اش موافقت نخواهد كرد، بلكه خود اين بازيكن هم انگيزه زيادي براي درخشش در تركيب پرسپوليس دارد و گمان نمي كنيم كه به فكر انتقال به تيم ديگري باشد.
علي كريمي كه سال 80 از پرسپوليس جدا شده بود، بعد از حضور در تيم هاي الاهلي امارات، بايرين مونيخ آلمان و السيسيليه و القطر قطر، در هفته هشتم ليگ جاري برتر دوباره با پيراهن پرسپوليس به ميدان رفت و هم اكنون كاپيتان دوم اين تيم محسوب مي شود.

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس بدون ملي پوشان و باقري
حقيقي و مصدوميت از ناحيه مچ پا

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در حالي صبح ديروز در ورزشگاه اختصاصي راه آهن برگزار شد كه ملي پوشان تيم و كريم باقري در تمرين ، غايب بودند.
به گزارش ايرنا در تمرين ديروز، سرخپوشان در ابتدا زير نظر پرويز كماسي مربي بدنساز تيم به حركات كششي و استقامتي پرداختند.
افشين پيرواني سرمربي پرسپوليس قبل از آغاز تمرينات با بازيكنان تيم جلسه اي برگزار كرد و درخصوص مسائل مختلف به صورت اختصاصي با آنان گفت و گو نمود.
در ابتداي تمرين به دليل يخ زدگي زمين شماره دو، بازيكنان ابتدا تمرينات را در زمين شماه 3 برگزار كردند و پس 45 دقيقه به زمين شماره دو بازگشتند.
دروازه بانان پرسپوليس در تمرين ديروز زير نظر عابدزاده به تمرين پرداختند و مهدي واعظي نيز پس از اتمام مصدوميتش، در تمرينات گروهي حضور پيدا كرد.
عليرضا حقيقي در تمرين ديروز با مصدوميت از ناحيه مچ پا مواجه شد.
شايان ذكر است كه كريم باقري به دليل سفر به آلمان با اجازه كادر فني در تمرين ديروز پرسپوليس غيبت داشت.

مهدي واعظي دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس:
با اين حرف ها وارد حاشيه نمي شوم

مهدي واعظي دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هر فردي كه دوست دارد مي تواند جاي مرا در پرسپوليس بگيرد.
وي در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: در حال حاضر در شرايطي خوبي هستم. با رفع مصدوميت و تمرينات ويژه زير نظر عابدزاده سعي مي كنم به شرايط آرماني برسم. چون هرگز دوست ندارم نيم فصل دوم و ليگ قهرمانان آسيا را از دست بدهم.
وي درباره شايعه خارج شدن نامش از ليست پرسپوليس گفت: اين قضيه مربوط به ماه هاي گذشته است البته نه در باره من، بلكه در باره ميثاق معمارزاه. افرادي كه اين اخبار را منتشر مي كنند بدانند كه هيچ بازيكني به دليل مصدوميت از فهرست يك تيم خارج نمي شود حتي با دستور كادر پزشكي .تنها مرجعي كه مي تواند دستور خروج از ليست را بدهد كادر پزشكي فدراسيون فوتبال است.
واعظي ادامه داد: به شايعات توجهي نمي كنم اما هر فردي دوست دارد مي تواند جاي من را در پرسپوليس بگيرد. هيچ وقت در پرسپوليس بي انگيزه و كم كار نبوده ام . مصدوميت من هم به اين دليل است كه نمي خواستم اجازه بدهم دروازه پرسپوليس باز شود .
دروازه تيم فوتبال پرسپوليس يادآور شد:افرادي كه دوست دارند يك دروازه بان به تيم پرسپوليس بياورند بدانند اگر اين اتفاق بيافتد بايد به دنبال دروازه بان سوم براي ما باشند چون در حال حاضر حقيقي و الياسي در شرايط خوبي هستند و هيچ وقت اجازه نمي دهند فردي بالاي سرشان باشند.
واعظي يادآور شد: برخي قصد دارند با بهانه هاي مختلف من را وارد مسائلي كنند كه ضربه بخورم. اما آنها بدانند من يك دروازه بان حرفه اي هستم و با اين حرف ها وارد حاشيه نمي شوم. چون براي نفر اول شدن در پر سپوليس زحمت كشيدم .

بهرام افشارزاده رئيس فدراسيون وزنه برداري:
رضازاده گزينه رياست فدراسيون وزنه برداري نيست

بهرام افشارزاده رئيس فدراسيون وزنه برداري و دبير كميته ملي المپيك گفت :حسين رضازاده در سمت مديريت تيم هاي ملي وزنه برداري باقي مي ماند و گرينه رياست اين فدراسيون نيست.
وي در گفتگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: ما همچنان به دنبال رئيس براي فدراسيون وزنه برداري هستيم با اين حال هنوز موفق به پيدا كردن شخص مورد نظر نشده ايم. اگر كسي از يك رئيس با ويژگي هاي اداره فدراسيون وزنه برداري سراغ دارد ما را هم در جريان بگذارد.
رئيس حال حاضر فدراسيون وزنه برداري در خصوص منتفي شدن حضور رضازاده به عنوان رئيس اين فدراسيون افزود: به نظر ما رضازاده در سمت مدير تيم هاي ملي منشا» خدمات بيشتري براي وزنه برداري خواهد بود. بهتر است رضازاده با قدرت به كاري بپردازد كه از پس انجام آن برمي آيد.

كيومرث هاشمي معاون سازمان تربيت بدني:
مسوولان باسك بايد غرامت پرداخت كنند

كيومرث هاشمي معاون سازمان تربيت بدني و رييس مركز ورزش قهرماني در خصوص لغو ديدار تيم هاي ملي ايران و منتخب ايالت باسك اسپانيا گفت: تيم منتخب ايالت باسك اسپانيا براي انجام بازي دوستانه با تيم ملي ايران، قرار داد امضا كرده و با لغو اين بازي بايد به فدراسيون فوتبال ايران غرامت پرداخت كند.
وي افزود: طبق قوانين فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) تيم فوتبال منتخب باسك بايستي پاسخگوي لغو اين ديدار باشد.
گفتني است كه ،تيم فوتبال متتخب ايالت باسك اسپانيا قرار بود روز سه شنبه سوم ديماه بازي دوستانه اي را با تيم ملي فوتبال ايران برگزار كند كه اين بازي از سوي آنها لغو شد.

شاهرخ شهنازي رئيس فدراسيون پينگ پنگ:
مي توان عالميان هاي زيادي را به جامعه ورزش معرفي كرد
اگر چه شاهرخ شهنازي رئيس فدراسيون پينگ پنگ نوشاد عالميان را سرآمد نسل جديد نخبگان اين رشته مي داند اما معتقد است كسب موفقيت هاي اخير توسط اين بازيكن 17 ساله اتفاقي نبوده است.
شاهرخ شهنازي ضمن اشاره به حضور بازيكنان نخبه در نسل جديد پينگ پنگ ايران به خبرنگار مهر گفت: بازيكناني مانند حميدرضا طاهرخاني، روح الله شيشه گرها و پوريا عمراني پينگ پنگ بازان نخبه درنسل جديد هستند كه اميد زيادي به آينده آن ها وجود دارد. اما نوشاد عالميان با موفقيت هاي اخير خود ثابت كرد سرآمد تمام نخبگان اين رشته است.
وي با بيان اينكه نوشاد عالميان و ديگر بازيكنان آينده دار پينگ پنگ نتيجه تلاش هاي صورت گرفته در آكادمي بين المللي پينگ پنگ هستند، تصريح كرد: حدود 4 سال از تاسيس و آغاز به كار رسمي اين آكادمي مي گذرد. اما طي 2 سال اخير طبق برنامه ريزي جديد و فشرده بازيكنان به صورت شبانه روزي تمرينات خود را زير نظر مربيان آكادمي پيگيري كرده اند.
رئيس فدراسيون پينگ پنگ با تاكيد بر اينكه موفقيت هاي نوشاد عالميان اتفاقي نبوده است، خاطرنشان كرد: عالميان از جمله بازيكنان قديمي در آكادمي بين المللي پينگ پنگ است. او سه سال گذشته را بيشتر از آنكه در كنار خانواده سپري كند زير نظر مربيان ما در آكادمي بين المللي تهران به تمرين پرداخته است.
وي افزود: بنابراين مربياني مانند فواد كاسب، جميل لطف الله نسبي و رضا ميرالماسي نقش بسزايي در موفقيت هاي نوشاد داشته اند. قطعا چگونگي برنامه ريزي آنها در كنار تلاش هاي مستمر خود عالميان منجر به پيشرفت چشمگير شده است. چه بسا در غيراين صورت بازيكني از ايران پديده مسابقات اسپانيا نمي شد.
شهنازي در پاسخ به اين سوال اگر نقش مربيان در موفقيت هاي نوشاد عالميان تا اين حد چمشگير است چرا اين بازيكن همراه با مربي خود عازم پيكارهاي اسپانيا نشد ، گفت؟
به محض اينكه دعوت نامه نوشاد عالميان را دريافت كرديم جهت صدور ويزاي اين بازيكن اقدام كرديم و همزمان تقاضاي خود را براي ارسال دعوت نامه جهت اعزام مربي به فدراسيون جهاني ارائه داديم. اما دعوت نامه مربي نوشاد خيلي دير به دستمان رسيد طوريكه زمان لازم براي صدور رواديد را از دست داده بوديم. صدور ويزاي شينگن به زمان زيادي نياز دارد.
وي در تكميل اظهاراتش گفت: البته فكر مي كنم حضور بدون مربي نوشاد عالميان در مسابقات اسپانيا باعث تقويت اعتماد به نفس اين بازيكن شده است. او بايد ياد بگيرد كه درمواقع خاص و اضطراري بتواند به تنهايي و بدون مربي در تورنمنت هاي بزرگ شركت كند.
آشنا نبودن به زبان انگليسي يكي ديگر از نقاط ضعف نوشاد عالميان در پيكارهاي قهرماني جوانان جهان بود. براي پوشش اين مشكل چه چاره اي انديشيد شده است؟
رئيس فدراسيون پينگ پنگ دراين مورد ياد آور شد: زمينه حضور مدرس زبان انگليسي در آكادمي بين المللي پينگ پنگ فراهم شده است. عالميان و ديگر بازيكنان شاغل دراين آكادمي مي توانند زيرنظر مدرس همزمان با تمرين، زبان خود را هم تا حد تسلط تقويت كنند. البته در اين مورد بازيكنان بايد خود احساس نياز را درك كنند.
شهنازي همچنين توصيه اي به نوشاد عالميان دارد. وي در بخشي از گفتگو اظهارداشت: عالميان اگر خواهان استمرار موفقيت هاي جهاني است بايد در كنار افزايش ميزان تلاش و تمرين از غرور فاصله بگيرد. البته با شناختي كه از شخصيت اين بازيكن دارم بعيد مي دانم كه اسير چنين نقطه ضعفي شود. در اين صورت او مي تواند پاسخ حمايت مدير كل اداره كل تربيت بدني مازندران، رئيس هيئت اين شهرستان و خانواده اش را بدهد.
رئيس فدراسيون پينگ پنگ در خاتمه به پيام مهندس علي آبادي پس از درخشش نوشاد عالميان در مسابقات جهاني اسپانيا اشاره كرد و گفت: اين نشان دهنده توجه رئيس سازمان تربيت بدني نسبت به پينگ پنگ بازان است. اما از وي مي خواهيم در كنار توجه معنوي، حمايت مالي خود را هم از اين رشته و مسولانش بيشتر كنند. به جرات مي گويم اگر پينگ پنگ بودجه يك ميلياردي در اختيار داشته باشد مي تواند عالميان هاي زيادي را به جامعه ورزش معرفي كند.

مذاكره ميراسماعيلي با مربيان ژاپني و اروپايي

سرمربي تيم ملي جودو در جريان سفر به رقابت هاي جيگاروكانو در ژاپن با چند مربي ژاپني و اروپايي براي حضور در كادر فني تيم ملي جودو ايرن به مذاكره پرداخته و به توافق اوليه نيز دست يافته است .
آرش ميراسماعيلي تا زمان قطعي شدن حضور مربيان خارجي در كادر فني تيم ملي جودو از اعلام نام آنان خودداري كرد تا در راه امضاي قرار داد مشكلي به وجود نيايد.
گفته مي شود پس از قطعي شدن مذاكرات يك يا دو مربي خارجي به كادر فني اضافه شده و مربيان ايراني را در راه آماده سازي تيم ملي همراهي خواهند كرد.
همچنين ميراسماعيلي در سفر خود به ژاپن به صورت رسمي از "اينوئه" دارنده 3 مدال طلاي جودوي جهان و المپيك در سنگين وزن دعوت كرد تا حضوري 10 روزه در تهران داشته باشد و تمرينات تيم ملي را زير نظر گرفته و نقاط ضعف را به كادر فني گوشزد كند.
در حال حاضر ميراسماعيلي به عنوان سرمربي، بهرامي نژاد بدنساز و ميران به عنوان سرپرست اعضاي كادر فني تيم ملي جودو بزرگسالان را تشكيل مي دهند.

برگزاري فينال ليگ كشتي بسيج

هفته پاياني مسابقات ليگ كشتي بسيج امروز(اول دي ) درسالن 5آذرنيروي مقاومت بسيج برگزار مي شود.
گفتني است ليگ كشتي بسيج از26 مهرباحضور10تيم ازاستان هاي لرستان،زنجان،استان تهران،تهران بزرگ،مازندران،گلستان،كرمانشاه ،همدان،هرمزگان وخراسان رضوي آغاز شده است.
در اين راستا تيم هاي زنجان،استان تهران، تهران بزرگ ولرستان پس از4هفته رقابت به مرحله نيمه نهايي رسيدند كه اين تيم ها براي كسب عنوان قهرماني در7وزن به رقابت مي پردازند.در مراسم اختتاميه سردارآقاميرمسئول سازمان ورزش بسيج وجمعي از مسئولين و مديران ورزش بسيج و فدراسيون كشتي حضور خواهند داشت.

مسابقات تكواندو دانشجويان پسر دانشگاههاي علوم پزشكي كشور
دانشجويان كاشاني قهرمان شدند

نخستين دوره مسابقات تكواندو دانشجويان پسر دانشگاههاي علوم پزشكي كشوربرگزار شد و تيم كاشان با كسب 49 امتياز به مقام قهرماني دست يافت.
گفتني است در اين مسابقات كه به مدت دو روز به مناسبت عيد غدير خم در سالن تربيت بدني دانشگاه علوم پزشكي كاشان برگزار شد، تيمهاي دانشگاه علوم پزشكي تهران و كردستان به ترتيب با كسب 18 و 16 امتياز دوم و سوم شدند.
معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي كاشان در اين خصوص گفت:در اين مسابقات 18 تيم شامل حدود 50 بازيكن از دانشگاههاي علوم پزشكي كشور در هشت وزن با هم رقابت كردند.
دكتر محمد حسين اعرابي افزود: اين مسابقات زير نظر 36 مربي و سرپرست در اوزان اول تا هشتم شامل منهاي 54 كيلوگرم تا بالاي 84 كيلوگرم برگزار شد.

نفرات برتر بوچيا جانبازان و معلولين مشخص شدند

نفرات برتر پنجمين دوره مسابقات قهرماني بوچيا جانبازان و معلولين كشور در دو بخش آقايان و بانوان مشخص شدند.
به گزارش فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولين، اين رقابتها از 24 آذرماه آغاز و به مدت 5 روز در مشهد مقدس و با حضور 150 ورزشكار برگزار شد.
گفتني است كه ،بوچيا قدمت 30 ساله در ساير كشورها دارد و پرتغالي ها ابداع كننده اين رشته كه مخصوص شديدترين نوع معلوليت است، مي باشند و ايران مدت 5 سال است ،فعاليت خود را در اين رشته آغاز كرده است.
نفرات برتر اين مسابقات در رده سني 14 تا 19 سال براي نخستين بار به مسابقات قهرماني 2009 جوانان آسيا كه در كشور ژاپن برگزار مي شود، اعزام خواهند شد.
در بخش بانوان و در مجموع امتيازات تيمي استان زنجان با 2 طلا،يك نقره و كسب 13 امتياز موفق شد مقام اول را به دست آورد. استان هاي تهران با 13 امتياز، يك طلا، يك نقره، 2 برنز و خراسان رضوي با 7 امتياز و يك نقره، يك برنز به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را از آن خود كردند.

پاسخ قاطعانه به كيكر;
هاشميان: پيشنهاد دارم اما، در بوخوم مي مانم
وحيد هاشميان مهاجم ايراني تيم فوتبال بوخوم آلمان گفت: تا پايان قراردادم در بوخوم مي مانم و مبارزه مي كنم.
وي در گفت وگو باايسنا، درباره خبر پايگاه اينترنتي كيكر آلمان، گفت: در هر صورت اين نظر مربي تيم بوده و مربي وقتي از يك بازيكن ناراضي باشد هر صحبتي را به آن بازيكن نسبت مي دهد، در هر صورت من همين الان نيز پيشنهادي از باشگاه هاي ديگر آلمان دارم اما، براي حضور دو ساله در بوخوم برنامه ريزي كرده ام و به همين دليل در اين تيم مي مانم و تا پايان قراردادم بازي مي كنم.
وي افزود: در بوخوم مي مانم و با مطلب يكي، دو روزنامه ميدان را خالي نمي كنم. بازيكني كه براي دفاع از حقش نايستد، بازيكن نيست. در هر صورت من تماشاگران بوخوم را دوست دارم و آنها نيز به من علاقه دارند. ضمن آن كه مسوولان قديمي باشگاه را به خوبي مي شناسم و تنها در اين بين يكي، دو نفر هستند كه شطينت مي كنند اما، من در بوخوم مي مانم و مبارزه مي كنم.
هاشميان ادامه داد: موضوعي كه درباره مصدوميت كمر من مطرح مي شود، مربوط به قبل از آغاز بوندسليگا است كه پس از آن من سه بازي در بوندسليگا انجام دادم و در بازي ايران مقابل عربستان نيز تيم ملي را همراهي كردم، با اين حال مربي درباره من كم لطفي هايي دارد كه به هيچ عنوان صحيح نيست.
وي درباره نتايج ضعيف بوخوم و ناكامي مربي اين تيم نيز گفت: اين طور كه مشخص است در حال حاضر بازيكنان مقصر شناخته شده اند اما، آينده همه چيز را مشخص مي كند.
وحيد هاشميان درباره همراهي تيم ملي فوتبال ايران در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا و راهيابي به جام جهاني نيز گفت: تمامي لژيونرها براي حضور نيافتن در اردوي اسپانيا اجازه گرفته اند اما، براي ديدارهاي آينده هر زمان كه كادرفني صلاح بداند در خدمت تيم ملي خواهم بود.

مجيد جلالي سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان:
تيم ها تاكتيك هاي نوبن تري را در زمين
پياده مي كنند

مجيد جلالي سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص چگونگي برگزاري مسابقات ليگ برتر در نيم فصل اول گفت: ليگ در نيم فصل اول بسيار خوب و منظم برگزار شد و به اعتقاد من انجام بازي در فاصله 4 روز يك بار به پيشرفت ليگ ايران كمك بزرگي خواهد كرد.
وي افزود: خوشبختانه فوتبال ما در فصل جاري از لحاظ كيفي پيشرفت بسيار خوبي داشته و تيم ها تاكتيك هاي نوبن تري را در زمين پياده مي كنند.
وي در خصوص وضعيت داوري در نيم فصل اول فوتبال ايران گفت: خوشبختانه در داوري كشور جوانگرايي شده و همين موضوع در سالهاي آينده كمك خوبي به داوري فوتبال كشور خواهد كرد.
وي اضافه كرد: داوري ها در نيم فصل اول نسبتا خوب بود و داوران جوان ما توانستند در اكثر ديدار ها موفق از زمين بيرون بيايند.
وي در خصوص فرازونشيب تيم فولاد در نيم فصل اول گفت: نوسانات ما در نيم فصل اول مربوط به ابتدا فصل مي شد. تيم ما در ابتداي فصل به دليل نامشخص بودن حضورش در ليگ برتر نتوانست مانند ساير تيم ها با آمادگي كامل در ليگ شركت كند.
وي افزود: خوشبختانه با گذشت زمان تيم ما به آمادگي كامل دست پيدا كرد و توانست نتايج خوبي را در ليگ كسب كند. اطمينان دارم در نيم فصل دوم مي توانيم نتايج بهتري را كسب كنيم و به جايگاه واقعي خود بازگرديم.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن