تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819685929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - بازگشت غيرممكن فرهاد كاظمي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - بازگشت غيرممكن فرهاد كاظمي
ورزش - بازگشت غيرممكن فرهاد كاظمي

«فرهاد كاظمي سرمربي سپاهان مي‌شود.» خبر براي اولين بار يك‌شنبه شب هفته گذشته در فضاي مطبوعات پيچيد و يك شب بعد عادل فردوسي‌پور برنامه نود را با اين جمله به پايان رساند. «دوستان به ما اطلاع دادند فرهاد كاظمي به عنوان سرمربي جديد سپاهان انتخاب شده.»

ساعاتي پس از انتشار خبر رسمي مذاكره جدي مسوولان سپاهان با فرهاد كاظمي، كاروان اين تيم در حالي كه حسين چرخابي را كماكان به عنوان سرمربي در دل خود داشت عازم دوبي شد و البته فرهاد كاظمي هم با چند ساعت تاخير و پروازي جداگانه به فرودگاه دوبي رسيد. به اين ترتيب مذاكرات نهايي در فضايي به دور از رسانه‌هاي داخلي انجام شد و طرفين معامله تنها بر سر يك موضوع اختلاف‌نظر داشتند. محمدرضا ساكت پيشنهاد عقد قرارداد تا پايان فصل جاري ليگ‌برتر را پيش روي كاظمي گذاشت اما سرمربي اسبق سپاهان به كمتر از يك فصل و نيم قانع نبود و نقشه‌هاي طولاني مدتي در سر داشت. مخالفان او در بين فوتبالدوستان اصفهاني و حتي داخل باشگاه - كه تعدادشان كم هم نبود - وصلت دوباره ميان كاظمي و سپاهان را غيرممكن مي‌دانستند.

آنها از يك سو به جدايي آكنده از درگيري و مجادله كلامي كاظمي از سپاهان در پايان نيم‌فصل چهارمين دوره ليگ‌برتر اشاره مي‌كردند و از ديگر سو گريز كنايه‌آميزي به پرونده دوپينگ محمود مولايي و ردپاي كاظمي در اين داستان كه گفته مي‌شد به محروميت پنهاني و غيرعلني او توسط كميته انضباطي انجاميده، مي‌زدند. محمدرضا ساكت اما مطابق معمول تصميم دور از ذهني گرفت و با تن دادن به اكثر قريب به اتفاق خواسته‌هاي كاظمي بار ديگر او را روي نيمكت سپاهان نشاند. هرچند شخص مديرعامل به عنوان يكي از اعضاي هيات مديره باشگاه روي استخدام مربي خارجي نظر مثبت داشت اما هزينه هنگفتي كه سال گذشته توسط لوكا بوناچيچ و ژوروان ويرا روي دست مديران سپاهان گذاشته شد و در نهايت هيچ بازده قابل اشاره‌اي نداشت، نفوذ آقاي مديرعامل در هيات مديره را به حداقل كاهش داده بود.

نام فرهاد كاظمي به عنوان كسي كه براي اولين بار سپاهان را بر قله فوتبال ايران نشاند و دوران تازه‌اي را براي اين تيم رقم زد هنوز در ذهن تعدادي از مديران اين مجموعه باقي مانده بود و حتي نتايج ضعيف سال‌هاي اخير او با صباباتري و استيل‌آذين هم تاثيري در تغيير اين ذهنيت نداشت. يكي از ليدرهاي سپاهان كه هنوز با بازگشت كاظمي به اصفهان كنار نيامده مي‌گويد: «آقايان گويا فراموش كرده‌اند كه فرهاد كاظمي وقتي از سپاهان رفت در مصاحبه‌اي مدعي شد ديگر هرگز به اصفهان برنمي‌گردد و از دست بداخلاقي‌هاي مردم شهر، پا به فرار گذاشته است. او حتي گفت در دوران حضورش در اصفهان هرگز خانواده‌اش را به اصفهان نياورده تا مبادا به رفتار و گفتار اصفهاني مبتلا شوند. حالا چه اتفاقي افتاده كه دوباره او را با سلام و صلوات بازمي‌گردانند؟» در حالي كه سپاهان حال و روز جالبي در جدول رده‌بندي ندارد و در هفته بيستم بايد به مصاف استقلال صدرنشين برود از اردوي اين تيم خبر مي‌رسد پس از جدايي چرخابي و آمدن كاظمي به نوعي دودستگي به وجود آمده و بازيكنان بومي به هواخواهي از چرخابي بلند شده‌اند.

قاضي شريفي: كاظمي محروم نيست
اما مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد ممنوعيت مربيگري فرهاد كاظمي به دليل مشاركت او در دوپينگ علي مولايي مي‌گويد: «ما پرونده را بررسي كرديم و هيچ نامي از آقاي كاظمي نديديم. در واقع با توجه به اينكه ثابت شده دوپينگ علي مولايي از طريق تزريق در عضله انجام شده و غيرارادي نبوده تنها شخص خود بازيكن مقصر شناخته مي‌شود و مربيگري فرهاد كاظمي در سپاهان بلامانع است.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن