تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820481590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب جمعه تهران: ضرورت حمايت مردمي از خبرنگار عراقي


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: خطيب جمعه تهران: ضرورت حمايت مردمي از خبرنگار عراقي
جام جم آنلاين: خطيب نماز جمعه تهران با حمايت از اقدام خبرنگار عراقي در پرتاب كفش به سوي بوش از آن به عنوان "انتفاضه لنگه كفش" ياد كرد و گفت كه كفشهاي اين خبرنگار بايد در موزه سياسي عراق نگهداري شود.


به گزارش مهر، آيت الله احمد جنتي در خطبه هاي نماز جمعه امروز تهران با اشاره به سخنان اخير رهبر معظم انقلاب در عيد غدير و دانشگاه علم و صنعت خواستار توجه همه جانبه مردم و مسئولان به اين سخنان شد و گفت: سخنان ايشان در دانشگاه علم و صنعت فوق العاده عالي بود.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينكه در جمهوري اسلامي بايد مسئوليت به دست كساني سپرده شود كه صلاحيتهاي معنوي و نفساني داشته باشند گفت: همانطور كه مقام معظم رهبري گفتند بايد در زمينه هاي مثل اثبات هويت ملي و ايراني، دفاع از مظلومان جهان، تلاش براي فتح قله هاي علم و دانش، حفظ ارزشهاي اسلامي، ايستادگي در مقابل نفوذ دشمن، ساده زيستي و در سطح مردم بودن تلاش كنيم . خراب كردن و بمباران مقاماتي كه در حال خدمت هستند هنر نيست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به فرازي از سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد شاه سلطان حسين گفت: اگر آدم ترسو و بزدل در رأس كار باشد حتي اگر مردم هم شجاع باشند كم كم مثل او زبون مي شوند.

آيت الله جنتي با محكوم كردن ايده جدايي دين از سياست گفت: سياست بايد اسلامي باشد و رمز پيروزي انقلاب اسلامي هم همين بود.

عضو مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري از سخنان با حمايت از اقدام خبرنگار عراقي در پرتاب كفش به سوي بوش از آن به عنوان "انتفاضه لنگه كفش " ياد كرد و گفت: كفشهاي اين خبرنگار بايد در موزه سياسي عراق نگه داري شود، چون از تاج و مدال خيلي بيشتر ارزش دارد. پيشنهاد مي كنم هر وقت در ايران و عراق تظاهرات ضدآمريكايي برگزار مي شود همراه با لنگه كفش باشد.

آيت الله جنتي اضافه كرد: بايد همه مردم از خبرنگار عراقي حمايت كنند تا بيش از اين او را اذيت نكنند.

خطيب نماز جمعه تهران در خطبه هاي اول نماز جمعه نيز ضمن تشريح جوانب و ابعاد مختلف حادثه عظيم غدير گفت: غدير بود كه انقلاب اسلامي را به پيروزي رساند. غدير خم، عيد غريب و مظلومي است كه چهارده قرن در مظلوميت به سر برده و امروز ما بايد آ ن را احيا كنيم و اين از وظايف بزرگ ما است.

وي تصريح كرد: در تمام دوران سال بايد در شعاع غدير حركت كنيم و از غدير الهام بگيريم. شناخت غدير مقدمه ظهور حضرت ولي (عج) است و بايد حق مانند خورشيد براي همه روشن شود.

آيت الله جنتي اظهار داشت: غدير در تاريخ انبياء بي سابقه بود، اما 70 روز بعد از رحلت پيامبر(ص) غدير زير پاي گذاشته شد. چرا اتفاقي به اين عظمت بعد از رحلت پيامبر(ص) مسكوت ماند؟ و چرا اين هفتاد هزار نفر كه شاهد حادثه غدير بودند يك مرتبه لب فرو بستند.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه "هيچكس جز خدا حق فرمانروايي بر بشر را ندارد" اظهار داشت: مردم دنيا در حال سرخوردگي از حكومتهاي بشري هستند، شوروي فروپاشيد و امروز آمريكا و غرب هم در لجن فرو رفته اند.
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن