تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820504392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ميان ابرها در بخش مسابقه جشنواره پالم اسپرينگز رقابت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "در ميان ابرها" در بخش مسابقه جشنواره پالم اسپرينگز رقابت مي‌كند
فيلم سينمايي "در ميان ابرها" ساخته روح‌الله حجازي در بخش مسابقه صداهاي جديد / تصاوير جديد بيستمين جشنواره فيلم پالم اسپرينگز حضور دارد كه در ايالت كاليفرنيا برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سايت رسمي جشنواره اعلام كرد بخش صداهاي جديد / تصاوير جديد پالم اسپرينگز به فيلم‌هاي اول يا دوم فيلمسازان اختصاص دارد و "در ميان ابرها" در اين بخش با 11 فيلم ديگر رقابت مي‌كند.

حجازي اين فيلم را بر مبناي فيلمنامه محمدرضا گوهري ساخت و الناز شاكردوست و سيدمهرداد ضيايي در آن بازي كرده‌اند. داستان هنگام حمله به عراق و سقوط صدام روي مي‌دهد و به رابطه يك زن عراقي و مردي ايراني مي‌پردازد.

الناز شاكردوست در صحنه‌اي از فيلم "در ميان ابرها"

"در ميان ابرها" كه با مشاركت مركز گسترش سينماي مستند و تجربي ساخته شده، اولين بار پارسال در بيست و ششمين جشنواره فيلم فجر نمايش داده شد و سيمرغ بلورين بهترين فيلم اول جشنواره را از آن خود كرد. اين فيلم اولين بار در آمريكاي شمالي در جشنواره پالم اسپرينگز پخش مي‌شود.

"رفيق" به كارگرداني اومبرتو پازوليني توليد مشترك سري لانكا، ايتاليا و آلمان، فيلم چيني The Shaft به كارگرداني ژانگ چي و "بيان‌نشده" في‌ين تروش از بلژيك از فيلم‌هاي مطرح بخش صداهاي جديد / تصاوير جديد پالم اسپرينگز هستند.

امسال در مجموع 210 فيلم از 73 كشور در جشنواره پالم اسپرينگز به نمايش درمي‌آيد كه هشتم تا 19 ژانويه (17 تا 30 دي) در ايالت كاليفرنيا در آمريكا برگزار مي‌شود. "آخرين شانس هاروي" به كارگرداني جوئل هاپكينز فيلم افتتاحيه جشنواره است.

داستين هافمن و اما تامپسن ستاره‌هاي "آخرين شانس هاروي" هر دو نامزد دريافت جوايز گلدن گلوب امسال هستند. هافمن در اين فيلم نقش مردي به آخر خط رسيده را بازي مي‌كند كه براي شركت در عروسي دخترش به لندن مي‌رود و در آنجا با زني ميانسال با بازي تامپسن آشنا مي‌شود.

"همهمه جوايز" عنوان يكي از بخش‌هاي جنبي جشنواره پالم اسپرينگز است كه به نمايش 50 فيلم از 67 فيلم فهرست اوليه بخش بهترين فيلم غيرانگليسي‌زبان اسكار امسال اختصاص دارد.

در اين بخش يك هيئت داوري ويژه متشكل از منتقدان فيلم بين‌المللي شامل پيتر كو (آمريكا)، ليزا نسلسون (فرانسه) و راجر كلارك (بريتانيا) در سه بخش بهترين فيلم غيرانگليسي‌زبان، بازيگر مرد و بازيگر زن جايزه فيپرشي را اعطا مي‌كنند.

بخش "استادان معاصر" پالم اسپرينگز نيز به نمايش 10 فيلم جديد فيلمسازان صاحبنام سينماي معاصر اختصاص دارد. "شكوفه‌هاي گيلاس" دوريس دوري از آلمان، فيلم سوئدي "لحظه هاي جاوداني" يان تروئل و "زمان و شهر" ترنس ديويس فيلمساز بريتانيايي از فيلم‌هاي اين بخش هستند.

جايزه جان شلزينگر بهترين فيلم اول يا بهترين مستند اول، جايزه فيلم منتخب تماشاگران در دو بخش فيلم داستاني و فيلم مستند و جايزه "پل زدن بين مرزها" از ديگر جوايز جشنواره پالم اسپرينگز است.
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن