تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820636059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهري در آسمان به كرج مي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "شهري در آسمان" به كرج مي آيد
كرج - خبرگزاري مهر: فيلم مستند " شهري در آسمان" ساخته شهيد سيد مرتضي آويني در كرج نقد و بررسي مي شود.

مسئول فيلم و نمايش مركز حوزه هنري شهرستان كرج در گفتگو با خبرنگار مهر در كرج اظهار داشت: حوزه ه هنري مركز كرج در راستاي عمق بخشيدن به دوره هاي آموزشي فيلمسازي اين مركز و در جهت شكوفايي استعدادهاي جوان فيلم ساز، دوره جديدي از اكران و نقد فيلم را با عنوان " سينما مستند" و با محوريت نقد و بررسي آثار برجسته مستندسازان برتر ايران و جهان ازاين هفته آغاز مي شود.

علي كوچكي ادامه داد: اين سلسله نشستهاي تخصصي سينمايي كه در آن از حضور و نقد كارشناسان خبره اين عرصه استفاده خواهد شد هر دو هفته يكبار در روزهاي پنجشنبه در سالن اجتماعات حوزه هنري برگزار مي شود.

وي خاطرنشان كرد: اولين جلسه سينما مستند روز پنجشنبه اين هفته از ساعت 10 صبح به اكران و نقد فيلم " شهري در آسمان" ساخته شهيد مرتضي مطهري اكران و بررسي خواهد شد.

كوچكي يادآور شد: مستند " شهري در آسمان" مجموعه اي ده قسمتي درباره محاصره ، سقوط و آزادسازي خرمشهر است كه شهيد مرتضي آويني به عنوان آخرين اثر خود اقدام به ساخت آن در مناطق جنگي جنوب كرده بود.

اين مسئول عنوان كرد: علاقمندان براي شركت در اين جلسات مي توانند به حوزه هنري مركز كرج واقع در ميدان نبوت مراجعه كرده يا با شماره تلفن 4473011 تماس گيرند.
 سه شنبه 26 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن