تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي شركت درليگ قهرمانان آسيا؛فرم اعلام آمادگي 4 باشگاه ايراني به AFC ارسال شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: براي شركت درليگ قهرمانان آسيا؛فرم اعلام آمادگي 4 باشگاه ايراني به AFC ارسال شد
از سوي كميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال فرم اعلام آمادگي چهار باشگاه ايراني براي شركت در نخستين دوره ليگ حرفه‌اي فوتبال آسيا به AFC ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنابر اعلام كميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال چهار باشگاه استقلال، پرسپوليس، صباباتري قم و سپاهان اصفهان نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا با تكميل فرم‌هاي مخصوص AFC آمادگي خود را براي شركت در نخستين دوره مسابقات ليگ حرفه‌‌اي فوتبال آسيا در سال 2009 اعلام كردند.

اين فرم‌ها از طريق نمابر به مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا درمالزي ارسال شد، ضمن اينكه نسخه‌اي ازفرم‌هاي تكميل شده از طريق پست بين المللي DHL به مقصد كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شده است.

در اين فرم‌ها علاوه بر فرم ثبت نام در ليگ حرفه اي فوتبال آسيا اطلاعات مربوط به باشگاه‌ها شامل؛ ورزشگاه محل برگزاري ديدارهاي خانگي، رنگ پيراهن، زمان برگزاري مسابقات، فرم دوپينگ و ... قيد شده است.

كنفدراسيون فوتبال آسيا تا دوشنبه 15 دسامبر (دوشنبه - 25 آذر) به تيم‌هاي شركت كننده در ليگ حرفه‌اي فوتبال آسيا فرصت داده است تا با تكميل فرم‌‎هاي ويژه آمادگي خود را براي شركت در ليگ حرفه‌اي فوتبال اين قاره اعلام كنند كه فدراسيون فوتبال ايران يك هفته پيش از پايان موعد مقرر نسبت به تكميل و ارسال مدارك لازم به AFC اقدام كرد.

فصل جديد مسابقات ليگ حرفه‌ اي فوتبال آسيا از اواخر بهمن ماه جاري با حضور 32 تيم برتر باشگاهي آسيا آغاز خواهد شد.

همچنين از سوي AFC رابط و هماهنگ كننده مسابقاتي كه در ايران برگزارخواهد شد، مشخص شدند. براين اساس علي فرجاد تهراني به عنوان رابط باشگاه استقلال، امير جمالي به عنوان رابط باشگاه پرسپوليس، حبيب الله شيرازي به عنوان رابط باشگاه صباباتري قم و محمدرضا كسرايي به عنوان رابط باشگاه سپاهان اصفهان معرفي شدند.

اين چهار نفر كه تاكنون در دو دوره كلاس‌هاي تئوري و عملي در مالزي و ژاپن شركت كرده‌اند و وظيفه هماهنگي لازم جهت ديدارهايي كه در ايران برگزار مي شود را برعهده دارند. قرار است اين رابطين در دوره تكميلي كه طي روزهاي سي‌ام دي و يكم بهمن ماه جاري در كوالالامپور مالزي برگزار خواهد شد، شركت كنند.

براساس اعلام AFC از اين پس علاوه بر ناظر داوري و ناظر مسابقه، افرادي تحت عنوان مدير محل برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در اين مسابقات حضور خواهند داشت و هماهنگي‌هاي برگزاري مناسب مسابقات را برعهده دارند.
 سه شنبه 19 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن