تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820483355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Fruit Ninja HD 1.6.1 برای کامپیوتر


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ویج: بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Fruit Ninja HD 1.6.1 برای کامپیوتر
این بار در ایران ویج بازی بسیار زیبا Fruit Ninja 1.6.1 را مخصوص کامپیوتر برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . شما در این بازی باید در نقش نینجا با شمشیر خود به میوه ها ضربه بزنید . بازی ای که می تواند شما را ساعت سرگرم نماید .  

 

پسورد فایل : www.iranvij.ir

لینک دانلود – ۷۶ مگابایت  

 
یکی از معروفترین بازی های گوشی های هوشمند، بازی محبوب Fruit Ninja است، و بعید است تا به حال آن را ندیده باشید. شما در این بازی باید میوه های مختلف را از وسط به دو نیم تقسیم کنید.
شاید ایدۀ اولیۀ بازی به نظر ساده بیاید اما در واقع فروت نینجا به کمک گرافیک فوق العاده اش به شدت شما را جذب خود میکند و کسانی که آن را بازی کرده اند میدانند که گذر زمان را فراموش می کنند.
شما در این بازی با دو حال کلاسیک و آرکید روبرو هستید، در حالت کلاسیک تنها اجازۀ از دست دادن سه میوه را دارید و اگر یکی از بمب ها را اشتباهاً منفجر کنید دیگر کار شما تمام است ولی هیجان اصلی در حالت آرکید نهفته است، جایی که شما باید در تنها ۶۰ ثانیه تا جایی که میتوانید میوه های بیشتری را از وسط نصف کنید!
این بازی برای تمامی سیستم عامل های گوشی های هوشمند از جمله ویندوز فون ۷ ، سیمبیان ، اندروید و آی او اس با قیمت ۰٫۹۹$ در دسترس است. سایت ایران ویج برای اولین بار این بازی را برای کامپیوتر های شخصی ارائه کرده است.


تصور کنید با حرکات دست میوه های غول آسا را باید از وسط نصف کنید! قطعاً لذت بخش خواهد بود.  



۸ دی ۱۳۹۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ویج]
[مشاهده در: www.iranvij.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن