تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820606189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس بنياد شهيد‌ غرب استان تهران: ايثارگران بايد ميدان‌دار اصلي اداره امور جامعه باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس بنياد شهيد‌ غرب استان تهران: ايثارگران بايد ميدان‌دار اصلي اداره امور جامعه باشند
خبرگزاري فارس: رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران غرب استان تهران گفت: ايثارگران بايد ميدان‌دار اصلي اداره امور جامعه باشند.
مهدي ايزدي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرج افزود: اداي حق عظيم شهدا و ايثارگران و خانواده‌هاي آنان كه حق حيات و سربلندي ايران اسلامي است، با معرفت و رتبه والاي ايثار و شهادت و عمل به تكليف انقلابي توسط جامعه امكانپذير مي‌شود.
وي ادامه داد: فضاي جامعه بايد آكنده از عطر‌ ايثار و شهادت باشد و به گونه‌اي پيش رويم كه حيات جاودانه و حضور دائم شهيدان در عرصه زندگي احساس شود.
اين‌ مسئول گفت: فلسفه وجودي بنياد امور ايثارگران ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و جلب رضايت آنان بر اساس مباني ارزشي اسلامي و توسعه و گسترش توسعه تعامل با آحاد جامعه به منظور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و جهاد است.
ايزدي با اشاره به سندچشم‌انداز 10 ساله بنياد شهيد و امور يثارگران به بيان رسالت، اصول حاكم،‌ اهداف،‌ راهبردها، سياست‌ها و خط مشي‌هاي بنياد پرداخت و تصريح كرد: بايد به گونه‌اي عمل كرد كه ايثارگران حيات جاودانه خود و آرمان‌هاي شهيدان را درعرصه زندگي احساس كنند.
وي افزود: قلمروي برنامه‌ها و فعاليت‌هاي بنياد منطبق با مقتضيات فرهنگي ـ اجتماعي امت اسلامي است و با همكاري و مشاركت سازنده و ياري گرايانه متقابل با دستگاه‌ها و نهادهاي ديگر مي‌تواند نقش بسزايي‌ در توسعه كشور ايفا كند.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران غرب استان تهران گفت: مأموريت اين نهاد شناخت و تأمين نيازهاي واقعي جامعه هدف از طريق مطالعه و ارائه خدمات متنوع و مطلوب با بهره‌گيري از تمامي امكانات و تأكيد بر تكريم، پاسداشت، رشد و اعتلا، حمايت، صيانت و حفظ ارتقا جايگاه و منزلت جامعه هدف بر اساس ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي كشور است.
ايزدي اظهار داشت: از جمله سياست‌هاي اين نهاد تقويت خوداتكايي جامعه هدف و ارتقاي اعتماد به نفس در اين افراد است.
وي ادامه داد: در اين راستا يكي از برنامه‌هاي بنياد، تقويت بنيه علمي جامعه هدف به ويژه فرزندان شاهد و ايثارگر است تا در آينده‌اي نزديك بدون نياز به استفاده از سهميه وارد دانشگاه‌ها شوند.
اين‌ مسئول گفت: هر چند كه در حال حاضر تنها 16 درصد دانشجويان شاهد و ايثارگر با استفاده از سهميه خود وارد دانشگاه مي‌شوند و 84 درصد بقيه‌ نيز بدون استفاده‌ سهميه وارد دانشگاه شده‌اند.
به گفته وي هم اكنون 200 نخبه شاهد و ايثارگر درغرب استان تهران وجود دارد.
انتهاي پيام/ص10
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن