تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820284559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب نماز جمعه اهواز: سكوت سران منطقه جاي فرياد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خطيب نماز جمعه اهواز: سكوت سران منطقه جاي فرياد دارد
خبرگزاري فارس: خطيب نماز جمعه اهواز گفت: مردم بي‌گناه الخليل روزهاست در محاصره ماموران اين رژيم قرار دارند و ‌سران مرتجع كشورهاي منطقه ايستاده‌اند و تماشا مي‌كنند، اينجاست كه جاي فرياد دارد.
به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، حجت‌الاسلام مير‌احمد‌رضا حاجتي در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز اهواز‌ اظهار داشت: در سفر رئيس‌ جمهوري به تبريز از نزديك شاهد استقبال مردم اين شهر از آقاي احمدي‌نژاد بودم.
وي افزود: مردم كمابيش مشكلات اقصادي دارند اما وقتي به استقبال ايشان مي‌آيند، حرفشان اين است كه آمده‌ايم تا از ارزش‌هاي انقلاب دفاع كنيم و‌ ما هنوز در خط انقلاب و رهبريم.
حاجتي با اشاره به نزديك بودن سفر هيئت دولت به خوزستان‌ تصريح كرد: استان خوزستان نيازمند توجه ويژه‌اي است تا مشكلات مردم آن نيز كمتر شود.
وي با محكوم كردن حملات اخير رژيم صهيونيستي به شهر الخليل‌ گفت: در‌ حالي كه اين مردم بي‌گناه روزهاست در محاصره ماموران اين رژيم قرار دارند و بيش از 240 نفر آنان به‌ دليل نرسيدن دارو شهيد شده‌اند، سران مرتجع كشورهاي منطقه ايستاده‌اند و تماشا مي‌كنند، اينجاست كه جاي فرياد دارد.
امام جمعه موقت اهواز افزود: مسلمانان منطقه فهميده‌اند كه به جاي سازمان ملل، شوراي امنيت و اتحاديه اروپا، بايد به فرهنگ حسيني و الگويي كه سيدحسن نصرالله پيش گرفته است، پناه برد و با مشت محكم به دهان اسرائيل كوبيد كه قطعا به ‌زودي شاهد نابودي اين رژيم اشغالگر خواهيم بود.
حاجتي با اشاره به فرا‌رسيدن 16 آذر، روز دانشجو‌ گفت: اميدواريم دانشجويان آگاه و متدين همواره راه خود را در حفظ آرمان‌هاي انقلاب اسلامي به ‌ياد داشته باشند.
وي همچنين به كشتار ناجوانمردانه زائران خانه خدا در سال 1366 اشاره كرد و افزود: امروز سالروز شهادت عزيزاني است كه امام (ره) در بزرگداشت آنها فرمودند در اين سفر حج به‌ واسطه خون شهدا انقلاب ايران ثابت شد.
حاجتي با تاكيد بر لزوم حضور گسترده مسلمانان در نماز جمعه‌ گفت: به‌ گفته پيامبر اسلام(ص) نماز جمعه، حج مسكينان است و ما همه در برابر خداوند، مسكين و فقير هستيم.
وي دنيا را لازمه رسيدن به آخرت خوب خواند و افزود: تفكري كه مومن را تسبيح به‌ دست و دور از خدمت به مردم مي‌خواهد، تفكري مسيحي است نه اسلامي و تفكر ابوموسي‌اشعري‌هاست كه بي‌خيالي و بي‌دردي را به جامعه تزريق مي‌كنند، انسان مومن و خداجو در اداي صحيح وظيفه و خدمت به ‌خانواده و خلق به‌ دنبال رضايت خدا مي‌گردد.
انتهاي پيام/ص20
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن