تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819817261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتراف تكان‏دهنده پدري كه دختر خود را سوزاند


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: اعتراف تكان‏دهنده پدري كه دختر خود را سوزاند
سارا ترسيده بود، نمي‌‏توانست التماس كند... فقط يك جمله مي‌‏گفت، "چشم بابا ... چشم... هر چه شما بگوييد..." نفت را روي سر سارا ريختم. بخاري را روشن كردم و او را محكم به بخاري چسباندم تا آتش بگيرد. وقتي سارا در شعله‌‏هاي آتش گرفتار شد بلافاصله از منزل فراركردم.
سارا ترسيده بود، نمي‌‏توانست التماس كند... فقط يك جمله مي‌‏گفت، "چشم بابا ... چشم... هر چه شما بگوييد..." نفت را روي سر سارا ريختم. بخاري را روشن كردم و او را محكم به بخاري چسباندم تا آتش بگيرد. وقتي سارا در شعله‌‏هاي آتش گرفتار شد بلافاصله از منزل فراركردم.

21 آبان ماه خبر قتل دختري كوچك در روز تولدش به دست پدر معتاد منتشر شد.رضا عامل اين جنايت دهشتناك در آرامش كامل نحوه به قتل رساندن سارا كوچولو را براي ايلنا تشريح كرد.وي با طمانينه عجيبي جملات سارا كوچولو هنگام مرگ را تكرار مي‌‏كند.

"رضا" عامل جنايت در توضيح كامل‌‏تري در گفت‌‏وگو با ايلنا گفت: 20 سال است كارمند بانك هستم و در شغل خود از تبحرخاصي برخوردارم. يك روز كه مشغول انجام كارهاي روزمره بودم دختر جواني براي افتتاح حساب و امور بانكي به من مراجعه كرد،‌ با ديدن آن دختر جوان احساس كردم به او علاقه مند شده‌‏ام بنابراين درجلسات بعدي كه او به بانك مراجعه مي‌‏كرد پيشنهاد ازدواج را به او دادم و پس از گذشت مدت كوتاهي با يكديگر ازدواج كرديم.
وي افزود: مدتي بعد اختلافات ما آغاز شد ابتدا تصور مي‌‏كرديم با آمدن فرزند به زندگي مشتركمان وضعيت كمي بهبود مي‌‏يابد اما به دنيا آمدن "سارا" هم مشكلي را از ما حل نكرد و پس از گذشت پنج سال ما از يكديگر جدا شديم و سارا تحت حضانت من قرار گرفت و مادرش مي‌‏توانست طبق قانون و برنامه‌‏اي كه قاضي داده بود سارا را ملاقات كند.

رضا ادامه داد: وقتي همسرم ازمن طلاق گرفت،‌ از لحاظ روحي و رواني دچار مشكل شدم و طي رفت و آمد با دوستان ناباب به سمت اعتياد كشيده شدم. ابتدا ترياك مصرف مي‌‏كردم اما پس از گذشت مدتي ماده مخدر ديگري به نام "شيشه" جايگزين ترياك شد. من براي تسهيل در مصرف ماده مخدر شيلنگي را به گاز وصل مي‌‏كردم و سر ديگرش را به يك فندك متصل كردم و حتي گاهي در حضور سارا مصرف مي‌‏كردم.

وي درادامه به تشريح جزييات قتل سارا كوچولو پرداخت و گفت: به مواد مخدر بيش از حد وابسته شده بودم، كه ديگر سارا را نمي‌‏ديدم، از او تنفر داشتم. نمي‌‏خواستم او زنده باشد، حتي چندين جلسه قصد داشتم با استفاده از اسلحه شكاري‌‏ام كه حتي مجوزش را داشتم او را به قتل برسانم اما موفق نمي‌‏شدم، زيرا التماس‌‏هاي سارا وگريه‌‏هايش باعث مي‌‏شد از اين كارصرف نظر كنم، روز وقوع جنايت ساعت نه صبح از خواب بيدار شدم، آن روز را از بانك مرخصي گرفته بودم. پس از مصرف شيشه از منزل خارج شدم، سارا به منزل خاله‌‏اش رفته بود، زيرا مادرش قصد داشت در منزل خواهر خود دخترش را ملاقات كند. ساعت دو بعدازظهر به آنجا رسيدم، سارا فهميده بود كه مي‌‏خواهم او را به قتل برسانم، بنابراين از آمدن همراه من امتناع مي‌‏كرد.با تهديد و اعمال زور او را از آن منزل خارج كردم. چون حالت طبيعي نداشتم خواهر همسر سابقم نگران شده بود و موضوع را سريعا به مادر سارا اطلاع داده بود.

به منزل كه رسيديم سارا را به طبقه دوم انتقال دادم، سارا ترسيده بود، نمي‌‏توانست التماس كند، ساكت نشسته بود،‌ و هر چه مي‌‏گفتم در پاسخ حرف هايم فقط يك جمله مي‌‏گفت، "چشم بابا .... چشم... هر چه شما بگوييد...." همان لحظه بود كه همسرم از راه رسيد جر و بحث ما شروع شد،‌‏به شدت با هم درگير شديم، خود را به طبقه دوم رساندم. از پله‌‏هاي مشرف به پشت بام بالا رفتم، گالن نفت را برداشتم و به تمام قسمت‌‏هاي منزل پاشيدم، پدرم به خاطر استشمام بوي نفت به طبقه بالا مراجعه كرد،‌ او را به منزل خودش هدايت كردم و براي اينكه نتواند سارا را نجات بدهد درب را قفل كردم. باقي مانده نفت را روي سر سارا ريختم. قبل از اينكه مادر سارا براي نجات دادنش كاري مي‌‏كرد بايد كار را يكسره مي‌‏كردم. بخاري را روشن كردم، سارا از جا بلند كرده و به نزديك بخاري بردم او را به بخاري ‌‏چسباندم. او را محكم به بخاري چسباندم تا آتش بگيرد. وقتي سارا در شعله آتش گرفتار شد بلافاصله از منزل فرار كردم، گاهي به پشت سرم نگاه مي كردم كه تمام منزل در محاصره آتش گرفتار شده است. مي‌‏خواستم مطمئن ‌‏شوم كه ديگر سارا زنده نيست، اما به هنگام فرار از منزل توسط همسايه‌‏ها دستگير شدم.

بازپرس ويژه قتل در تهران:قانوني براي مصرف كنندگان مواد روانگردان وجود ندارد
محمد شهرياري، بازپرس اين پرونده هولناك درخصوص علت بروز اين جنايت در گفت و گوي اختصاصي به ايلنا گفت: متاسفانه عامل اصلي بروز اين جنايت اعتياد "رضا" به مواد صنعتي است كه مي‌‏توان از اين دسته "شيشه" را نام برد. مصرف مواد صنعتي كه به مواد روانگردان شهرت دارند باعث ايجاد اختلالات رواني در فرد مصرف كننده مي‌‏شود،‌ به حدي كه فرد مصرف كننده تحت تاثير اين مواد همچون برده‌‏اي هيچ اختياري ازخود ندارد.
وي در ادامه گفت: متاسفانه در شش قتل اخيرصورت گرفته، شاهد چهار قتلي بوديم كه عامل اصلي آنها درپي مصرف مواد مخدر دست به جنايت زده‌‏اند. پدر سارا هم جزء اين افراد است و با توجه به معاينات صورت گرفته مشخص شد وي تحت تاثير مواد مخدر دست اين به جنايت هولناك زده است.
بازپرس ويژه قتل تهران ضمن اشاره به نبود قانوني درباره مصرف مواد روانگردان در قانون مجازات‌‏هاي اسلامي گفت: متاسفانه در قانون مجازات‌‏هاي‌‏اسلامي اشاره‌‏اي به اينكه مواد روانگردان جزء مواد مخدر است، نشده است.
وي افزود: از انواع مواد روانگردان كه برگرفته از مواد صنعتي و شيميايي است مي‌‏توان به قرص‌‏هاي اكتسازي، شيشه و كراك اشاره كرد. فرد مصرف كننده اين نوع مواد از حالت طبيعي خودخارج شده و دست به اعمالي مي‌‏زند كه جنايت سوزاندن دختر 11 ساله از اثرات مخرب اين نوع مواد است.
شهرياري تصريح كرد:‌ متاسفانه قانونگذار اشاره‌‏اي به اين موضوع مهم كه مواد روانگردان و صنعتي هم ازمواد مخدر است، نكرده است.
شهرياري خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه اخيراً مشاهده شده بيشتر جنايات‌‏هاي صورت گرفته به دنبال مصرف قرص‌‏ها و مواد روانگردان صورت گرفته است، قانونگذار بايد توجه بيشتري به اين مهم داشته باشد و بايد در قانون مجازات‌‏هاي اسلامي ذكر شود كه مواد روانگردان هم مخدر است و هم فرد مصرف كننده معتاد تلقي مي‌‏شود و طبق قانون بايد با وي برخورد شود.

بازپرس ويژه قتل در پايان گفت: مرگ "سارا"‌‏ يكي از دلخراش‌‏ترين اتفاقاتي بود كه در سال جاري رخ داد. دختري كه قرباني اعتياد پدرش شد ‌‏و اميد آن داريم كه ديگر جامعه ما شاهد بروز چنين اتفاقات دلخراش نباشيم.
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن