تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820503579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازیگران زن «جدایی نادر از سیمین» بهترین بازیگران «پالم.اسپرینگز» شدند ./موفقیت های فیلم در چند چشنواره/این فیلم در یک قدمی اسکار


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی شب گذشته، علاوه. بر جایزه بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب، توانست در جشنواره....
جشنواره فیلم «پالم.اسپرینگز»، بازیگران فیلم «جدایی نادر از سیمین» را شایسته دریافت جایزه بهترین بازیگر زن این فستیوال دانست.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی شب گذشته، علاوه. بر جایزه بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب، توانست در جشنواره فیلم پالم.اسپرینگز جایزه بهترین بازیگر زن را برای «ساره بیات»، «سارینا فرهادی» و «لیلا حاتمی» به همراه بیاورد.
فدراسیون بین.المللی منتقدین فیلم (فیپرشی) جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره پالم.اسپرینگز را به سه بازیگر اصلی فیلم «جدایی نادر از سیمین» اعطا كرد.
نماینده ایران در جوایز اسكار 2012 پیش از این در جشنواره برلین موفق شده بود علاوه.بر جایزه خرس طلا، خرس نقره.ای، مجموعه بهترین بازیگری را كسب كند.
این فیلم در فصل جوایز سینمایی هالیوود موفق به كسب جایزه بهترین اثر غیرانگلیسی سال 2011 از نگاه انجمن منتقدین فیلم شیكاگو، انجمن منتقدان آنلاین سینما و انجمن منتقدین فیلم شیكاگو شده است و در جوایز فیلم مستقل بریتانیا نیز بهترین فیلم خارجی برگزیده شد.
«جدایی نادر از سیمین» كه در جوایز سالانه آسیاـ پاسیفیك بهترین فیلم سال 2011 انتخاب شد، از نگاه نشریه.های سینمایی معتبر هالیوودی، از شانس.های اصلی نامزدی نهایی جایزه اسكار است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، فیلم «ترافرما» كه نماینده سینمای ایتالیا در جوایز اسكار امسال است، جایزه ویژه بهترین فیلمی كه مردم جهان را به هم نزدیك می.كند دریافت كرد.
«استفن دالدری»، فیلم.ساز سرشناس انگلیسی جایزه بهترین كارگردان جشنواره پالم.اسپرینگز را دریافت كرد.
وی در سال 2002 با فیلم «ساعت.ها» كه نامزد 9 جایزه اسكار شد به اوج شهرت رسید.
«دالدری» سه.بار برای فیلم.های «كتاب خوان»، «ساعت.ها» و «بیلی الیوت» نامزد جایزه اسكار بهترین كارگردانی شد و با «بیلی الیوت» جایزه بهترین فیلم خارجی جوایز «لومیر» فرانسه و جایزه بهترین كارگردانی و منتخب تماشاگران جشنواره استكهلم را دریافت كرد.



















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن