تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820165562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي هندبال كرمان:هنوز حامي مالي نداريم/ باخت برابر ذوب آهن به دليل اشتباهات داوري بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرمربي هندبال كرمان:هنوز حامي مالي نداريم/ باخت برابر ذوب آهن به دليل اشتباهات داوري بود
محسن اخگر در آستانه برگزاري هفته سيزدهم مسابقات هندبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور گفت: با گذشت چهار ماه از آغاز رقابت‌هاي ليگ هنوز حامي مالي نداريم.

سرمربي تيم هيئت هندبال كرمان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تيم ما روز جمعه 15 آذرماه و در هفته سيزدهم مسابقات هندبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور بازي سرنوشت‌سازي را برابر تيم پارس جنوبي پيش رو دارد.

وي با بيان اينكه برد و باخت در اين ديدار بر رده‌بندي تيم كرمان تاثير مستقيم دارد، افزود: پيشرفت تيم‌هاي حاضر در ليگ به حدي است كه به هيچ عنوان نمي توان پيش بيني از نتيجه اين بازي داشت اما قطعا برد در برابر تيم پارس جنوبي مي تواند به تثبيت جايگاه دوم جدول براي تيم هيئت هندبال كرمان كمك كند.

اخگر با اظهار رضايت از شرايط فني بازيكنان تيم كرمان گفت: تيم ما با همت بازيكنان توانسته عنوان دوم را در جدول ليگ برتر براي خود حفظ كند.

وي تصريح كرد: قطعا تيم هيئت هندبال كرمان بعد از تيم گچ فارسان شهر كرد از نظر منابع مالي از ضعيف‌ترين تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر هندبال باشگاه‌هاي كشور است. با اين وجود نتايج تيم ما برابر اين مشكلات مالي فوق العاده است.

سرمربي تيم هيئت هندبال كرمان افزود: هر چند در ابتداي فصل با كمك استانداري و تربيت بدني استان كرمان بخشي از منابع مالي ما تامين شد اما با گذشت بيش از چهار ماه از برگزاري ليگ برتر هنوز حامي مالي نداريم.

محسن اخگر گفت: هر چند داوري‌هاي ليگ امسال خوب بوده است اما متاسفانه در بازي برابر ذوب آهن مشكلات بسياري در بخش داوري داشتيم طوريكه باخت ما با وارد شدن 25 ايراد بر داوري به سود تيم ذوب آهن به پايان رسيد.

وي خطار نشان كرد: نمي توان دليل خاصي را براي قضاوت داوران در اين بازي عنوان كرد اما در اعتراض به اين مسئله فيلم بازي‌ها را به فدراسيون ارسال كرديم اما هنوز ترتيب اثري در اين خصوص داده نشده است.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن