تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820546388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي شكوه بسيجي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: براي شكوه بسيجي
ث اسماعيل دانش پژوه
هفته اول آذرماه كه به هفته گرانقدر بسيج موسوم گرديده يادآور رشادتها ايثارگريها و جانبازيهاي جوانان اين مرزوبوم است كه در راه دفاع از آرمانهاي انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در مقابله با تمامي هيمنه استكبار جهاني از عزيزترين متاع خويش يعني جان خود گذشتند و پايه هاي نظام نوپاي جمهوري اسلامي ايران را استحكام بخشيدند همانان كه در دوران پرشكوه هشت سال حماسه و ايثار زيباترين تصاوير شجاعت رشادت و اخلاص را در برابر اتحاد نامقدس شياطين بزرگ به تصوير كشيدند و امروز اين ما هستيم و ميراث گرانسنگ بزرگ مردان دلاور بسيجي كه براي نسل ما و آيندگان و مومنان و رهپويان طريق حق به يادگار مانده است .
فراموش نكنيم نزديك به سي سال پيش جنايتكارترين حاكم تاريخ با يك ارتش مجهز و تا دندان مسلح و حمايت مادي شيوخ مرتجع عرب و حمايت تسليحاتي امپرياليسم شرق و اروپاي غربي و دويست ميليارد دلار ذخيره ارزي پشتيباني اطلاعاتي آمريكا و اسرائيل جنايتكار و با سوداي فتح هفت روزه تهران به جمهوري نوپاي اسلامي حمله كرد و سرزمين عزيزمان ايران زير چكمه سربازان مسخ شده خون آشام بغداد مورد تجاوز قرار گرفت .
در آغاز اين تهاجم خونين صدام مصاحبه مطبوعاتي خود با خبرنگاران خارجي را در بغداد نيمه تمام گذاشت و به خبرنگار بي .بي .سي گفت بقيه مصاحبه با شما را در تهران انجام مي دهم ـ و طارق عزيز معاون وقت رئيس جمهور عراق نيز طي مصاحبه اي گفت دنيا بداند مسئله ما در اين جنگ قرارداد 1975 الجزاير يا كشتيراني در اروند و يا مسئله قوميتهاي عربي نيست ما براي براندازي حكومت جمهوري اسلامي به نمايندگي از تمامي اعراب و دنيا مي جنگيم .
در جنگ 8 ساله ما با چه كساني طرف بوديم يا به عبارتي چه كساني در پشت صحنه عراق به كشور ما حمله كردند . تانكهاي تي 72 و موشكهاي زمين به زمين و هواپيماهاي ميگ 27 و 29 شوروي سابق سلاحهاي شيميايي انگليس و آلمان مدعيان دروغين حقوق بشر هواپيماهاي استراتژيك ميراژ فرانسه سراب دموكراسي جهان كمكهاي اطلاعاتي هواپيماهاي آواكس آمريكا شيطان بزرگ و حضور مستقيم اين كشور در طول جنگ نزديك به 100 ميليارد دلار كمكهاي مادي عربستان و كويت و ديگر شيوخ مرتجع حمايتهاي انساني كشورهايي نظير اردن مصر امارات قطر و حضور غولهاي رسانه اي جهان در كمرنگ كردن حماسه هاي جوانان سلحشور ايران اسلامي در ايجاد يك جنگ رواني يك طرفه همگي مويد اتحاد شوم استكبار جهاني به فرماندهي آمريكا و اسرائيل جنايتكار بر ضد ايران اسلامي در دوران پرشكوه هشت سال دفاع مقدس بود.
براساس تحليل هاي امروز كارشناسان خبره دنيا ما بايد در همان روزهاي اول قافيه را مي باختيم و بساط اين نظام را برمي چيديم و راستي صدام و مشاوران و محركينش فتح هفت روزه را درست تحليل كرده بودند اما چرا آنگونه نشد چه عواملي باعث ناكامي آنان شد اين تاييد را نه كارشناسان كه حاكمان و تاريخ نيز تاييد مي كردند اما چرا اينگونه نشد
« قواي مسلحي كه ولادت او پس از انقلاب و پيروزي آن بود و ارتش آن تازه از زير سلطه مستشاران آمريكايي و فرماندهان ستمشاهي نجات پيدا كرده و از رژيم طاغوتي به رژيم اسلامي انتقال يافته بود و سپاه پاسداران و بسيجش از متن ملت برخاسته و تازه تفنگ به دست گرفته و دانشگاههاي نظامي آنچنان نديده بود و از ابراز جنگ كامل برخوردار نبوده و تمام اسباب ظاهري ضعف در آن موجود بوده و تنها ايمان به خداوند و عشق به شهادت در راه اسلام و روح ايثار و فداكاري ابزار نبرد نابرابر اينان بود و در ظرف قريب به يك هفته آنچنان قواي عظيم شيطاني را درهم كوبيد و آنچنان ارتش مجهز برخوردار از آرايش نظامي را درهم پيچيد كه فوج فوج قواي دشمن با همه تجهيزات تسليم يا فراري و يا مقتول گرديدند. »
همانان كه تحليل هاي كارشناسان نظامي غربي را باطل كردند همانهايي كه در برابر اتحاد نامقدس استكبار جهاني ايستادند همان كساني كه هيمنه ابرقدرتي آمريكاي جنايتكار شوروي مرتد اسرائيل غاصب و دلارهاي نفتي ارتجاع عرب را شكستند همانان كه در آرزوي شهادت اين مطلوب ناشناخته عصر تمدن ليبرال دموكراسي شب و روز نمي شناختند و مشتاقانه در تعقيب مرگ جاودان بودند همانان كه شيران روز و زاهدان شب بوده و ره صدساله عرفا را يك شبه پيمودند و آنچه عارفان و شاعران عارف پيشه در ساليان دراز آرزوي آن را داشتند ناگهان به دست آوردند و عشق به لقاالله را از حد شعار به عمل رسانده و آرزوي شهادت را با فداكاري در جبهه هاي دفاع از اسلام عزيز به ثبت رساندند.
همانان كه پير فرزانه گفت : « آنها مكرر از من خواستند كه شما دعا كنيد ما شهيد شويم و كسي كه مي گويد دعا كنيد تا شهيد بشويم ديگر نمي ترسد از اينكه آقاي كارتر بفرستد اينها را به شهادت برسانند. »
همانان هم اكنون نيز در سنگرهاي دفاع از انقلاب اسلامي و اين نظام مقدس در كمين دشمنانند.
امروز اگر استكبار جهاني به سركردگي آمريكا با حضور همه جانبه در اطراف ميهن اسلاميمان در افغانستان پاكستان و تركيه و عراق و امارات و عربستان وبا تكميل حلقه محاصره ايران جرات تجاوز به خاك پاك جمهوري اسلامي ايران را ندارد و به گفته دبير كل سازمان ملل آمريكا بايد تفكر تجاوز به ايران را از مخيله خود بيرون كند فراموش نكنيم اينها به بركت حضور هوشمندانه بسيجيان در همه عرصه هاي اين كشور است .
بسيجيان آن روز در ركاب امام خميني (ره ) بودند و امروز نيز خلف صالح او حضرت خامنه اي مدظله العالي بر صراط روشن آن امام و شهيدان گام برمي دارد و دشمن نيز با حضور او و اين بسيجيان همچنان براي تجاوز به خاك پاك ايران اسلامي مايوس است همان كه امروز ظلم ستيزي ـ عدالت طلبي و بصيرت خميني (ره ) از حنجره پاك او فرياد مي شود.
همان كسي كه مي گويد : با حضور اين جوانان مومن ايران نيازي به بمب اتم ندارد.
امروز كشور ما با مشكلات بسيار اجتماعي اقتصادي از قبيل تورم بيكاري و عدم توزيع عادلانه ثروت مواجه است و ريشه بخش اصلي آنها مشكلات مديريت اجرايي است و نسخه حل آن نيز در دست مديران بسيجي است .
براي حاكميت مديريت بسيجي در تمامي سطوح مديريت اجرايي كشور پهناور اسلاميمان بايد قدرشناس بسيجيان و مديران ارزشمدار باشيم .
زيرا كه به فرموده حضرت امام (ره ) ديروز روز امتحان الهي بود كه گذشت و فردا امتحان ديگري است كه پيش مي آيد و همه ما نيز روز محاسبه بزرگتري را در پيش رو داريم . و من در ميان شما باشم و يا نباشم به همه شما وصيت و سفارش مي كنم كه نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند.
امروز ايران اسلامي با اقتدار و با عزت و افتخار در مسير روشن شهيدان انقلاب اسلامي و راه پرافتخار به يادگار مانده از معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره ) گام برمي دارد و در راه عدالت خواهي و حق طلبي به عنوان الگويي فراروي همه آزادي خواهان و حق جويان عالم قرار گرفته است و اين شكوه دوست داشتني و اين عزت مداري گرانسنگ و حركت در قله افتخار حاصل حضور بسيجيان در همه عرصه هاي اجتماعي كشورمان ايران است . اين اقتدار رهين ايثار بسيجيان و اين شكوه به شكوه و افتخار بسيجي تعلق دارد و بايد همه ما قدرشناس وجود پربركت بسيجيان باشيم .
هفته بسيج مباركباد
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن