تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820501760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كمال تبريزي براي «احمد آقالو» نوشت « يادش به‌خير و روح شادش، شادتر!»


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كمال تبريزي براي «احمد آقالو» نوشت « يادش به‌خير و روح شادش، شادتر!»
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

كمال تبريزي در پي در گذشت احمد آقالو ـ بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون متني را منتشر كرد.

در متن اين يادداشت كه اين كارگردان، در اختيار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، قرار داده، آمده است:

هوالواحد

«احمد آقالو تنهايي را دوست دارد! هميشه دوست داشت و دارد كه تنها باشد! در كارش هم هميشه تنها بود! هميشه استثنا بود! در نوع برخوردش! طنازيش! عبادتش! و بازيگريش!....نقشي را كه دوست داشت؛ انتخاب مي‌كرد و هرگز انتخاب نمي‌شد! به‌همين دليل هم هر كاري را قبول نمي‌كرد؛ حتي اگر نياز دنيوي به او سخت مي‌گرفت؛ به همين دليل احمد آقالو همه‌جا خوب بود! و هيچوقت معمولي و متوسط ، نبود. شادي‌هايش را با همه قسمت مي‌كرد؛ اما حاضر نبود غم و دردش را ديگران شاهد باشند! آخرين‌باري كه ديدمش مطمئن شدم از دستم عصباني است! چون وقتي به ديدارش رفتم كه در اوج درد و نفس‌هاي آخر بود! با نگاهش گفت؛ تو يكي كه خوب مي‌داني من اين لحظه‌ها را مي خواهم تنها باشم و دوست ندارم ديگران در رنج من شريك باشند! تركش كردم و تصميم گرفتم در صحنه‌هاي اندوهبار سوگ از دست دادنش حضور پيدا نكنم! تا خوشحالش كنم! به خصوص كه مثل هميشه دعواي تاسف‌بار كدام گروه و صنف و دسته هم در ميان باشد!

حالا شب‌ها سر نماز!، با لبخند و طنز هميشگي‌اش به سراغم مي‌آيد و با يادآوري خاطرات كارهاي گذشته، كلي با هم مي‌گيم و مي‌خنديم! و وقتي من ناخودآگاه با ياد از دست دادنش غمگين مي‌شم، عصباني ميشه و برمي‌گرده!!! يادش به خير و روح شادش، شادتر!»

به گزارش ايسنا، احمد‌آقالو در پروژه سينمايي «گاهي به آسمان نگاه كن» و «پاداش» كه هنوز اكران نشده است با كمال تبريزي همكاري داشته است.

انتهاي پيام
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن