تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820017160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آقايي به مهر خبر داد:فرصت 2 ماهه شوراي حكميت براي انتخاب نامزد نهايي اصلاح طلبان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آقايي به مهر خبر داد:فرصت 2 ماهه شوراي حكميت براي انتخاب نامزد نهايي اصلاح طلبان
يك عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با اشاره به اينكه "اگر مير حسين و خاتمي نيايند كروبي و عارف فعال مي شوند" اعلام كرد: شوراي سياستگذاري و حكميت اصلاح طلبان از 20 آذر ماه به مدت 2 ماه فرصت دارد، نامزد نهايي جبهه اصلاحات در انتخابات رياست جمهوري دهم را اعلام كند.

هدايت آقايي عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين مطلب اظهار داشت: فهرست نامزدهاي اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري دهم ابتدا بر اساس معرفي اسامي نامزدهاي انتخابات به صورت مستقل و يا چهره هاي حزبي مشخص مي شود و سپس شوراي سياستگذاري و حكميت به مدت 2 ماه فرصت دارد نامزد نهايي انتخابات را اعلام كند.

وي افزود : چنانچه گروه هاي اصلاح طلب به توافق انجام شده در شوراي حكميت متعهد باشند ، حضور و يا عدم حضور افراد مختلف چندان نقشي در اين تفاهم ندارد و اصلاح طلبان در نهايت به اجماع مورد نظر دست خواهند يافت.

آقايي در پاسخ به سئوالي درباره امكان حضور ميرحسين موسوي در انتخابات آتي ، ادامه داد: تا كنون ميرحسين موسوي در اين باره اظهار نظري نكرده اما اگر وي نظر قاطع خود را اعلام كند ، قطعا جبهه اصلاحات به منظور تصميم گيري در اين خصوص بررسي هاي لازم را انجام خواهد داد.

اين عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي همچنين درباره حضور خاتمي در انتخابات رياست جمهوري دهم، گفت كه خاتمي هنوز در حال بررسي اين موضوع است و اميدواريم هرچه سريعتر نظر نهايي خود را اعلام كند.

وي در ادامه درباره حضور كروبي و عارف در انتخابات آتي ، تصريح كرد: درصورت مساعد بودن شرايط و يا نيامدن خاتمي به عرصه انتخابات ، اين دو نفر هم فعال خواهند بود و حتي ممكن است افراد ديگري نيز براي حضور در انتخابات اعلام آمادگي كنند.

اين فعال سياسي اصلاح طلب با بيان اينكه جبهه اصلاحات تمام تلاش خود را براي اجماع و اتحاد در انتخابات آتي به كار خواهد بست در عين حال گفت: اما عوامل ناشناخته هم بسيار است و كشور ما كشور حوادث از نوع سياسي و طبيعي است!

آقايي خوشبينانه ترين حالت براي اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري دهم را حضور يك كانديدا ارزيابي كرد و افزود: بدبينانه ترين حالت آن هم وجود حتي دو كانديدا در انتخابات است.

اين عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات همچنين درباره احتمال حضور هاشمي رفسنجاني در انتخابات آتي ، گفت: هاشمي رفسنجاني نه خود تمايل دارد و نه شرطي براي حضور خود در انتخابات رياست جمهوري دهم گذاشته است.

وي همچنين در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما نظر هاشمي رفسنجاني مبني بر اينكه حزب كارگزاران سازندگي بر خلاف نظر وي تشكيل شده است و ارتباطي با وي ندارد را قبول داريد يا خير، تصريح كرد: بله ، همينطور است و حزب كارگزاران سازندگي ارتباطي با هاشمي رفسنجاني ندارد.

آقايي خاطرنشان كرد: حزب كارگزاران سازندگي با حضور برخي از مديران دولت هاشمي تشكيل شده كه آقاي هاشمي رفسنجاني با اين موضوع هم چندان موافق نبودند و لذا اين حزب بر اساس يك نياز عيني و واقعيتهاي روز شكل گرفت، امروز هم به عنوان يك حزب توانمند مطرح است ، ما هم با نظر وي در اين رابطه موافق هستيم.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن