تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819848731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نجات پسر از اسارتگاه والدین معتاد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: والدین شیشه ای كه پسر ۸ ساله شان را كتك می زدند و او را در شرایط نامناسب بهداشتی نگهداری می كردند، تحت تعقیب پلیس شهریار قرار گرفتند، مادر معتاد دستگیر شد و جستجو برای پدر معتاد كودك همچنان ادامه دارد.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش در تماس مردمی با اورژانس اجتماعی (۱۲۳) شهرستان شهریار، مددكاران بهزیستی این شهر باخبر شدند یك زوج معتاد پسر ۸ ساله خود را در شرایط نامناسب بهداشتی نگهداری می كنند و با ضرب و شتم، اجازه مدرسه رفتن را به وی نمی دهند.

مددكاران برای بررسی وضعیت این پسر خردسال عازم محل زندگی آنها در شهرك وحیدیه شدند و در تحقیق از همسایه ها معلوم شد پدر معتاد خانواده پیش از حضور مددكاران، كودك را همراه مادرش در خانه زندانی كرده و متواری شده است.

آنها وقتی موفق به ورود به این خانه نشدند با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و تقاضای كمك كردند.

دقایقی بعد ماموران با حضور در محل متوجه شدند، پدر سنگدل كودك را كتك زده و پس از بی هوش شدن كودك و مادرش، فرار كرده است.

به این ترتیب، آن دو به بیمارستان منتقل شدند و با تلاش پزشكان نجات یافتند.
والدین معتاد، كودك را شكنجه می دادند
ماموران به تحقیق از پسر خردسال پرداختند و معلوم شد والدین وی به مواد مخدر (شیشه) اعتیاد دارند و هر روز او را كتك می زده اند و در شرایط نامناسب بهداشتی از او نگهداری كرده و حتی اجازه مدرسه رفتن و ملاقات با اقوامش را به وی نداده اند.

با تشكیل پرونده قضایی در این رابطه، پسر خردسال تحویل مددكاران سازمان بهزیستی و مادرش نیز به اتهام كودك آزاری بازداشت و برای تحقیقات به مركز پلیس منتقل شد.
اعتراف مادر معتاد
زن جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: ۹ سال قبل با شوهرم كه یكی از آشنایان خانوادگی مان بود، ازدواج كردم. بعد از مدتی متوجه اعتیاد او شده و تصمیم به جدایی گرفتم اما با پی بردن به بارداری ام از این تصمیم صرف نظر كرده و به زندگی با او ادامه دادم به امید آن كه شوهرم اعتیادش را ترك كند. متهم اضافه كرد: شرایط زندگی مان هر روز بدتر می شد و من فقط به دلیل علاقه به فرزندم، مشكلات را تحمل می كردم. از چندی پیش شوهر معتادم مرا نیز در منجلاب اعتیاد گرفتار كرد و عاطفه مادری را از من گرفت و با این اعتیاد عشق و علاقه ای به فرزندم نداشتم.

زن جوان با اشاره به شكنجه كودكش گفت: من و شوهرم برای تامین هزینه اعتیادمان مواد مخدر می فروختیم و گاهی نیز با گدایی در شهر، هزینه زندگی مان تامین می شد. در شرایط نامناسب از فرزندمان نگهداری می كردیم و هر وقت می خواست با بچه های محله بازی كند یا به ملاقات مادربزرگش برود، او را كتك می زدیم.

وی اضافه كرد: پسرمان علاقه بسیاری به درس خواندن داشت، اما حاضر نبودیم او به مدرسه برود. بنابراین همیشه او را در خانه حبس كرده و فقط برای خرید و فروش مواد مخدر او را با خود از خانه بیرون می بردیم. هر بار كه فرزندمان گریه می كرد و بی قرار بود، او را كتك می زدیم تا آرام شود. شوهرم هر بار كه موفق به مصرف مواد مخدر (شیشه) نمی شد، ساعت ها فرزندمان را كتك می زد و به التماس های من توجهی نمی كرد. روز حادثه نیز شوهرم، من و فرزندم را كتك زد و متواری شد.

بنابراین گزارش، برای مادر معتاد قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تكمیلی برای یافتن پدر معتاد ادامه دارد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن