تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820194735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده انتظامي خراسان رضوي:تجديد طرح ارتقاءامنيت اخلاقي از مطالبات مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاري آريا - فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي در جمع خبرنگاران گفت : تجديد طرح ارتقاء امنيت اخلاقي از مطالبات مردم است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سردار سرتيپ دوم پاسدار بهمن اميري مقدم در اولين جلسه با اصحاب رسانه با تشريح تجديد طرح ارتقاء امنيت اخلاقي در استان افزود: اين طرح در چندين موضوع در حال اجرا است كه از جمله مي توان به برخورد با بد پوششي ، اراذل اوباش ، مزاحمان نواميس مردم ، آلودگي صوتي ، فروشندگان و توزيع كنندگان مواد مخدر و تجهيزات ماهواره اشاره كردكه تمامي اين موارد ازمطالبات مردم است.
سردار اميري مقدم تصريح كرد: در بحث برخورد با بد پوششي علاوه بر استفاده كنندگان از اين پوشش ها با توليد كنندگان و فروشندگان اين نوع پوشاك نيز برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي با بيان اين مطلب كه همكاري با پليس تضمين امنيت خانواده هاست از مردم خواست تا حق شهروندي را ادا كنند و با پليس همكاري لازم را داشته باشند.
وي در ادامه عنوان كرد: برخورد با تهيه و توزيع كنندگان سي دي هاي غير مجاز و مستهجن و همچنين علائم و نشانه هاي شيطان پرستي در دستور كار پليس قرار دارد.
سردار اميري مقدم گفت: اين طرح تداوم دارد تا وقتي كه در جامعه شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم و پليس در اين زمينه علاوه بر كار سخت افزاري در زمينه پيشگيري و فرهنگ سازي نيز با همكاري ساير سازمان ها ورود پيدا كرده و با آنان درارتباط است.
سردار اميري مقدم در رابطه با پيشگيري از جرايم تاكيد كرد: منبعد تاسيس هر بانك يا موسسه اعتباري بايد با مجوز پليس تاسيس شود و شرايط امنيتي و انتظامي لازم را دارا باشد.
فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي با اشاره به حديثي از امام صادق (ع) كه فرمودند: يك درهم هزينه براي پيشگيري برابر با هزار درهم هزينه براي درمان است،اظهار اميد واري كرد: با همكاري مردم و ساير نهاد ها و سازمان ها، بتوان در بحث پيشگيري با موفقيت عمل كرد.
فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي در رابطه با بحث زور گيري عنوان داشت: اين بحث يكي از موضوعاتي است كه مقابله با آن از روز اول در دستور كار پليس قرار گرفته است و دستگاه قضايي نيز همكاري بسيار خوبي را در اين زمينه با پليس داشته است و پليس مشهد نيز در اين زمينه تقويت خواهد شد.
سردار اميري مقدم در پايان يادآور شد:رسانه نقش بسيار مهمي در احساس امنيت دارند و اگر اصحاب رسانه در انعكاس اخبار و اطلاعات امانتداري را رعايت كرده و اخبار را درست انتقال دهند امنيت و احساس امنيت در جامعه بالا خواهد رفت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن