تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه سپاه پاسداران بسيج جهانيان را به فروپاشي نظام سلطه از صحنه گيتي اميدوار ساخته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: بيانيه سپاه پاسداران بسيج جهانيان را به فروپاشي نظام سلطه از صحنه گيتي اميدوار ساخته است
گروه سياسي: بسيج دوستداران و شيفتگان انقلاب را به تداوم راه عدالت‌خواهي و سلطه‌ستيزي مصمم‌تر نموده و جهانيان را نيز به برچيده‌شدن طومار حيات ننگين استكبار جهاني و فروپاشي نظام سلطه از صحنه گيتي، اميدوار ساخته است..
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران، اين نيرو با صدور اطلاعيه‌اي، فرارسيدن هفته بسيج و سالروز صدور فرمان ‌تاريخي ‌حضرت امام خميني(ره) مبني بر تشكيل مستضعفين را به بسيجيان دريادل و فداكار تبريك و تهنيت گفت.

در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: ژرف‌انديشي و آينده‌نگري معمار كبير انقلاب اسلامي‌ در تشكيل نيروي راهبردي بسيج و ارتش 20 ميليوني، در پس حوادث و رخدادهاي فراروي انقلاب و كشور اسلامي در سه دهه اخير خود را نشان داد. بسيج باشكوه، عظمت و اقتدار حيرت‌انگيز خود در ميدان‌هاي نياز انقلاب نقش سرنوشت‌سازي در حفظ استقلال تماميت ارضي ايفا كرده است. به گونه‌اي كه با حضور هوشمندانه و فداكارانه دركنار ساير اقشار ملت ايران و نيروهاي مسلح شجاع و رشيد، توطئه‌هاي دشمنان را خنثي و فتنه‌هاي ويرانگر و خطرناك آنان را خاموش ساخت.

اين اطلاعيه در ادامه با معرفي بسيج به‌عنوان نماد وحدت و همدلي ملت فهيم و انقلابي ايران مي‌افزايد: بسيج به مثابه بدنه فعال ملت، در تاريخ پرحماسه انقلاب اسلامي، به ويژه پس از دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس، نقش درخشان و ارزنده خود را در عرصه‌هاي‌سازندگي ‌و آباداني‌كشور و توليد دانش، فن‌آوري و پيشرفت علمي و نيز در عرصه خلاقيت و نوآوري به نمايش‌گذارده و راهنماي شايسته نسل‌هاي آينده جامعه اسلامي شده است.

سپاه پاسداران در بخش ديگري از اين اطلاعيه تصريح كرده است: بسيج بازوي توانمند نظام جمهوري اسلامي و پشتوانه اصلي ملت ايران براي پيمودن راه توسعه و پيشرفت همه‌جانبه و رويارويي با تهديدات و توطئه‌هاي دشمنان و بيگانگان به شمار مي‌رود.

در اين اطلاعيه آمده است: بسيج ميقات پابرهنگان و معراج پاك انديشه اسلامي و نداي حق‌طلبي امتي بيدار و مجاهد است كه با حركت انقلابي و اراده بي‌پايان خود، دشمنان اسلام را مأيوس و ناكام كرده و دوستداران و شيفتگان انقلاب را به تداوم راه عدالت‌خواهي و سلطه‌ستيزي مصمم‌تر نموده و جهانيان را نيز به برچيده‌شدن طومار حيات ننگين استكبار جهاني و فروپاشي نظام سلطه از صحنه گيتي، اميدوار ساخته است.

بسيجيان سلحشور با حضور فداكارانه و عالمانه در مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب و نقش‌پذيري در صحنه‌هاي ماندگار انقلاب وفاداري خويش به آرمان‌ها و ارزش‌ هاي گران‌سنگ انقلاب را به اثبات رسانده و در نگاه حكيمانه مقام معظم رهبري براي جوانان ايراني شورآفرين و اميد‌آفرين و براي دشمنان بيم‌آفرين هستند.

سپاه پاسداران در پايان اين اطلاعيه، با تجليل از مقام والاي شهيدان هميشه جاويد بسيجي، هفته بسيج را نمايش ميثاق مجدد بسيجيان با آرمان‌هاي حضرت امام راحل(ره) و تجديد بيعت با ولي‌امر مسلمين و فرمانده معظم كل قوا، حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله العالي) دانسته و اظهار اميدواري كرد ملت و دولت همچنان قدرشناس اين نيروي معنوي، مخلص و بازدارنده نظام و ميهن اسلامي باشند.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن