تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيادي: هدف اعضاي شوراي شهر خدمت به مردم است و فعاليت سياسي نمي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيادي: هدف اعضاي شوراي شهر خدمت به مردم است و فعاليت سياسي نمي‌كنند
اجتماعي. جشنواره. مطبوعات
عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: هدف اصلي اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران در اين دوره خدمت به مردم است و در اين مسووليت هيچ كار و فعاليت سياسي انجام نمي‌دهند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا؟ حسن بيادي در حاشيه بازديد از نمايشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران افزود: جايگاه فعلي شوراي شهر به خاطر عملكردش در خدمات رساني به مردم حاصل شده و حتي انتخاب شهردار براي تهران با هدف اثرگذاري در حركت‌هاي خدمت به مردم انجام شد.

وي تصريح كرد: شايد افراد سياسي در شوراي اسلامي تهران حضور داشته باشند بنابراين سياسي بودن جرم نيست چرا كه معتقدم كسي كه سياست ندارد مديريت هم ندارد.

بيادي در پاسخ به اين سوال كه ممكن است از شهرداري نفر ديگري براي عرصه سياسي كشور معرفي شود اظهار داشت: فكر مي‌كنم روي آوردن و استقبال مردم از عملكرد شهرداري و شوراي شهر تهران به خاطر عملكرد نامناسب برخي از مسوولان سياسي ايجاد شده تا از اين طريق يكسري از مسوولان حوزه اجتماعي و شهري با تلاش فعاليت خوبي در اين عرصه داشته و مقبول مردم واقع شدند.

وي گفت: امروز بسياري از فعاليت‌هاي عمراني كه در تهران انجام مي‌شود را به پاي تبليغات براي انتخابات رياست جمهوري دهم مي‌نويسند در حالي كه ما در شوراي شهر و شهرداري تهران براي جلب رضايت مردم كار مي‌كنيم.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن