تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820045852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ثبت چند اختراع از مخترع جوان سيرجاني


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ثبت چند اختراع از مخترع جوان سيرجاني


سيرجان- خبرگزاري ايسكانيوز: مخترع جوان سيرجاني پس از ثبت پنج اختراع هفته گذشته به عضويت انجمن مخترعين كشور در آمد.

نورالله طاهري مردم كه داراي مدرك مهندسي متالورژي از دانشگاه آزاد اسلامي سيرجان است در رابطه با اختراعات خود به خبرنگار ايسكانيوز گفت: يكي از اختراعات من طراحي يخچال ديجيتالي تمام اتوماتيك هوشمند است كه در سازمان ثبت اختراعات كشور نيز به ثبت رسيده است.
وي ادامه داد: براي اين يخچال، موتور جديدي طراحي كرده ام كه داراي يك منبع ذخيره برق است و در صورت قطع شدن جريان برق، يخچال به طور اتوماتيك به مدت 48 ساعت به كار خود ادامه مي دهد.
مهندس طاهري افزود: اگر با يكي از صنايع به توافق برسم اين يخچال كه امتياز توليد آن تا 20 سال در اختيار خودم است را به مرحله توليد مي رسانم.
وي اظهار داشت: اين يخچال كه تلويزيوني مشابه آن نيز طراحي كرده ام قابليت ذخيره مقدار بيشتري برق را هم داراست كه در صدد ارتقاي ظرفيت آن هستيم.
مهندس طاهري از همكاري هاي مهندس عارفي و مجتبي طاهري مقدم در طراحي اين يخچال و تلويزيون تشكر كرد.
وي در رابطه با يكي ديگر از اختراعاتش به ايسكانيوز گفت: ساخت قالب هاي فلزي يك تكه اي (كوكيل هاي مبردي) از ديگر طرح هاي اوست كه با همكاري محسن صفري اسكندري انجام شده است.
وي بازديد منظم و مستمر از خوابگاه ها براي بررسي مشكلات و كمبودهاي دانشجويان، شركت منظم و فعال در مسابقات ورزشي و كسب عناوين مختلف از جمله قهرماني در كشتي آزاد و فرنگي مقام هاي سوم تيمي كاراته، تنيس روي ميز، بسكتبال، كاراته خواهران در دو بخش كاتا و كوميته، كسب مقام هايي در مسابقات انفرادي از ديگر فعاليت هاي حوزه دانشجويي اعلام كرد.
معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي سيرجان خاطرنشان كرد: كانون فارغ التحصيلان نيز به منظور فعال سازي در جذب فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي و انجام فعاليت هاي مختلف در راستاي اساسنامه كانون و عضوگيري دانشجويان راه اندازي شده است.
وي در پايان برگزاري جشن آغاز سال تحصيلي براي دانشجويان جديدالورود در مهرماه سال جاري را از ديگر برنامه هاي انجام شده اين معاونت عنوان كرد./01
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن