تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820440348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بارسا - منچستر/ شب انتقام یا تکرار تاریخ


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: دو فاتح فصل اخیر لیگ.های اسپانیا و انگلیس برای کسب عنوان قهرمانی فوتبال قاره سبز فرداشب (شنبه) به مصاف هم می.روند.
پس از آنکه رقابت.های فصل باشگاهی لالیگا اسپانیا و لیگ برتر انگلیس با کسب مقام نخست بارسلونا و منچستریونایتد هفته گذشته به پایان رسید، این دو تیم مطرح برای کسب عنوان قهرمانی قاره اروپا در ورزشگاه ویمبلی لندن به مصاف هم می.روند.
در یک سوی این میدان، کاتالان.های آبی و آناری که دو فصل قبل در ورزشگاه المپیک رم با غلبه بر منچستریونایتد به مقام قهرمانی رسیدند، با اتکا به نتایج خوب فصل سپری شده، قصد افتخارآفرینی مجدد را دارند.
گواردویولا با بهره.گیری از مردان با تجربه.اش و استفاده از تیکی تاکای معروف بارسایی در این کارزار سخت، خواهان تکرار مقام نخست است تا بار دیگر این نکته را اثبات کند که بهترین تیم جهان را دراختیار دارد.

اما در سوی دیگر منچستریونایتد همراه با سرآلکس فرگوسن، مربی کارکشته و مجرب.اش به.دنبال فتح دیگری این بار در اروپا هستند.
شیاطین سرخ که از اواسط نیم فصل دوم چهره باصلابتی پیدا کردند در جدال مقابل بارسا با چاشنی انتقام به این کارزار خواهند رفت.
به گزارش فارس،شاگردان آلکس با توجه به باخت دو فصل قبل از حریف کاتالانی، به دنبال پیروزی هستند و برای این منظور از امتیاز بازی در وطن و ورزشگاهی کاملاً نام آشنا همچون ویمبلی برخوردار هستند.

*باورهای لیونل مسی
مرد سال فوتبال جهان انتظار حضور حریفی بسیار باانگیزه را در فینال دارد.
لیونل مسی در مصاحبه.ای که در روزنامه دیلی..میرر به چاپ رسید، گفت چون منچستری.ها در بازی نهایی دو سال قبل از بارسا شکست خوردند، اکنون انگیزه انتقام.گیری دارند.
وی اظهار داشت: فکر می.کنم در این بازی هر دو تیم رو به جلو بازی خواهند کرد. در مقابل ما، منچستری.ها می.خواهند گل بزنند تا انتقام دو سال قبل را بگیرند.

*دوایت یورک: چی.چاریتو و وین رونی دو اسلحه منچستر هستند
به باور مهاجم ترینیدادی اسبق منچستر،. دو مهاجم کنونی شیاطین سرخ نقش کلیدی در راه پیروزی منچستر در بازی فرداشب دارند.
دوایت یورک که سال 1999 زیر نظر فرگوسن به مقام قهرمانی اروپا رسید، در مصاحبه.ای عنوان کرد: خاویر هرناندز معروف به چی.چاریتو و وین رونی می.توانند مانند اسلحه سرآلکس فرگوسن مقابل مردان گواردیولا باشند و این تیم را به پیروزی برسانند.

*هشدار ویدیچ
کاپیتان و مدافع میانی تیم فوتبال منچستریونایتد نیز معتقد است هم.تیمی.هایش نباید تحت تاثیر روحیه پیروزی.طلبی کاتالانی.ها قرار گیرند.
وی در مصاحبه.ای عنوان کرد با هم.تیمی.هایش در این مورد صحبت کرده و خواستار آن شده که منچستری.ها خود را در این بازی بر حریف کاتالان تحمیل کنند.

*بازی آخرین ادوین فان.درسار
مصاف فرداشب برای یک بازیکن حاضر در میدان به منزله خاتمه دوران ورزشی است.
ادوین فان.درسار دروازه.بان هلندی منچستریونایتد که سال گذشته تصمیم به کناره.گیری از دنیای ورزش داشت، پس از این بازی برای همیشه دستکش.هایش را می.آویزد.
این دروازه.بان 41 ساله که از شش سال قبل عضو شیاطین سرخ است، سال آینده جای خود را به دخه.آ، سنگربان جوان آتلتیکومادرید اسپانیا خواهد داد.

*مردان پپ در باشگاه آرسنال تمرین کردند
تیم فوتبال بارسلونا از امکانات تمرینی تیم آرسنال لندن برای آماده سازی خود در انگلیس استفاده کرد.
کاتالانی.ها که زودتر راهی جزیره برای بازی فینال در ورزشگاه ویمبلی شده.اند، پس از ورود به لندن با هماهنگی به.عمل آمده از زمین تمرین آرسنالی.ها به این منظور استفاده کرده.اند.

*خوش.شانسی به سبک اورا
پاتریس اورا قبل از بازی با بارسلونا خودش را ستاره.ای خوش.اقبال خواند.
وی در گفت.وگویی با روزنامه لوپاریزین گفت یک سال قبل در تدارک سفر به اسپانیا به منظور بازی بوده است. ولی به توصیه سرآلکس فرگوسن در اولدترافورد ماندگار شد.
او افزود سرمربی منچستر به وی وعده کسب قهرمانی در لیگ و اروپا داده بود. از این رو اکنون خودش را خوش شانس می.بیندکه به آن توصیه گوش فراداده تا اکنون بخت قهرمانی اروپا را داشته باشد.

*دوئل پپ و آلکس؛ گواردیولا به.دنبال رکورد و فرگوسن برای انتقام
سرآلکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد برای مهار بهترین عضو بارسلونی.ها یعنی لیونل مسی برنامه..ریزی کرده است.
برخی منابع خبری در یکی، دو روز گذشته عنوان کردند فرگوسن در تمرینات اخیر برنامه.های برای از کار انداختن بازیکنانی مثل لیونل مسی را به مورد اجرا به منظور تمرین گذاشت تا با از کار انداختن این مهاجم توانمند، منچستر را بار دیگر در مسیر قهرمانی قرار دهد تا عطش پیر اسکاتلندی با قهرمانی در اروپا فروکش کند و انتقام فینال رم را بگیرد.
از سویی گواردیولا که به.عنوان بازیکن با بارسا و در ورزشگاه ویمبلی قهرمان اروپا شده است، این بار می.خواهد در قامت سرمربی آبی.اناری.ها بار دیگر طعم قهرمانی را در این ورزشگاه انگلیسی بچشد تا رکورد جدیدی را برای خود به ثبت برساند.
پپ در صورتی که بتواند چنین مقامی را تصاحب کند، به.عنوان تنها بازیکن و مربی که قهرمانی اروپا را در یک ورزشگاه کسب کرده شناخته خواهد شد. 
*مسی: خط حمله منچستر باید بی.اثر شود
لیونل مسی در مصاحبه.ای که با روزنامه لارازون کشورش داشت عنوان کرد در صورتی که بارسا خط حمله تیم انگلیسی را از کار بیندازد، موفق خواهد شد.
این بازیکن افزود گواردیولا، سرمربی بارسا در این زمینه برنامه.های تاکتیکی را تدارک دیده است. 
*بازار داغ نظر خواهی
در حاشیه بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازار نظرخواهی از خوانندگان نشریات داغ شد.
در این میان روزنامه.های انگلیسی در نسخه.های اینترنتی خود از مردم در مورد نتیجه بازی نظر خواستند که عمده نظرات دال بر قهرمانی احتمالی منچستر بوده است.

*نستا: بارسا بازهم برنده می.شود
آلساندرو نستا رهبر خط دفاعی آ.ث..میلان به پیروزی بارسلونا برابر منچستریونایتد اعتقاد دارد.
این مدافع در مصاحبه.ای اظهار داشت: بازهم می گویم بارسا برنده خواهد شد. من از بازی آنها خیلی خوشم می.آید. البته بازی منچستریونایتد نیز تماشایی است. با وجودی که اعتقاد دارم هر دوتیم لیاقت حضور در بازی نهایی لیگ قهرمانان را دارند؛ ولی اعتقاد دارم که بارسا فاتح این دیدار خواهد شد.

جدال تیم.های منچستریونایتد انگلیس و بارسلونا اسپانیا روز شنبه 7 خردادماه در ساعت 23:15 در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن