تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814283652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ووشو غرب آسيا/تالوكاران ايران با كسب 9 مدال قهرمان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ووشو غرب آسيا/تالوكاران ايران با كسب 9 مدال قهرمان شدند
تيم تالو جوانان ايران با كسب 9 مدال رنگارنگ و ايستادن بر سكوي نخست به كار خود در رقابتهاي ووشوي قهرماني غرب آسيا پايان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پاياني مسابقات ووشو غرب آسيا و در بخش تالو يا اجراي فرم " دائو شو" حسام تشنيزي از ايران با امتياز 22/9 مقام نخست را از آن خود كرد و "جورج خوري" از سوريه با امتياز 85/8 نايب قهرمان شد.

در فرم " تاي چي جين " "آويديس سرويان" از لبنان با امتياز 28/9 اول شد و جواد بخشي با امتياز 19/9 و رسول صادقي با امتياز 01/9 دوم وسوم شدند.

در فرم " نن گوئن" محمد عسگري زاده با امتياز 07/9 قهرمان شد، "وارتانيان" از لبنان با 83/8 و "هاروتيان" از سوريه با امتياز 41/8 سكوهاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند .

در پايان اين دوره از مسابقات تيم تالوي جوانان ايران با 5 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز اول شد، لبنان با 2 طلا و 3 نقره دوم شد و سوريه با 2 نقره و 3 برنز دوم و سوم شدند.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن