تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820585865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش شهرستانها
پياده روي عمومي در اسفراين
اسفراين- خبرنگاركيهان: پياده روي عمومي در اسفراين برگزار شد. در اين برنامه ورزشي كه بيش از يكهزار نفر از علاقمندان به ورزش حضور داشتند شركت كنندگان مسافت 2كيلومتري پارك دايي امان اسفراين تا گودچشمه ذنيل خان و بالعكس را با پاي پياده پيمودند. در پايان اين برنامه به قيد قرعه به 70نفر از شركت كنندگان جوايزي اهدا شد و رزمي كاران رپنر اسفراين در جمع خانواده هاي شركت كننده در اين برنامه به اجراي حركات نمايشي پرداختند.
برگزاري همايش پياده روي
¤ نخستين همايش پياده روي خانوادگي از سوي آموزش وپرورش اميرآباد برگزار شد.
در اين گردهمايي بزرگ مسئولان محلي و منطقه اي، خانواده هاي معظم شاهد، ايثارگران دانش آموزان و والدين آنها حضور داشتند.
در پايان همايش جوايز نفيسي به قيد قرعه به 25نفر از شركت كنندگان اهدا شد.
كسب مقام سومي تيراندازي
كاشان- خبرنگاركيهان: تيم 12نفره باشگاه تيراندازي هدف كاشان در مسابقات تهران در ميان 70نفر شركت كننده دو مقام سومي كسب كردند.
در اين رقابت ها فاطمه كريمي و زهرا جويبار عضو باشگاه تيراندازي هدف در رشته هاي تفنگ بادي و تپانچه به مقام سوم رسيدند.
تصاحب كاپ قهرماني فوتسال
¤ مسابقات فوتسال با شركت 11 تيم در 4 گروه در كاشان برگزار شد و با قهرماني تيم پيمان به پايان رسيد. در ديدار نهايي تيم پيمان با دو گل بر تيم كاشان غلبه كرد و جام قهرماني را بدست آورد.
شاهين فاتح رقابت هاي فوتسال
¤ تيم فوتسال شاهين كاشان به مقام قهرماني مسابقات فوتسال اين شهر دست يافت. مسابقات در رده سني آزاد با حضور 25 تيم و در 5گروه برگزار شد و نهايتاً با قهرماني تيم شاهين، نايب قهرماني تيم اي.ام.دي و مقام سومي تيم دنياي اميد به پايان رسيد. علي حلاج با 28گل زده بهترين گلزن، مسعود حداد به عنوان بهترين بازيكن و تيم دانشگاه علوم پزشكي به عنوان تيم اخلاق شناخته شدند.
جانبازان پيشكسوت فاتح جام
¤ تيم فوتسال پيشكسوتان جانبازان آران و بيدگل در مسابقات فوتسال پيشكسوتان اين شهر به مقام قهرماني رسيد. در ديدار نهايي اين تيم، با غلبه بر تيم گروه صنعتي كاوه با نتيجه 4بريك، جام قهرماني اين مسابقات را كسب كرد.
فاتحان واليبال
¤ مسابقات واليبال كاشان با قهرماني تيم جهان مسافر در دسته آزاد و تيم عبدالله خاني در رده پيشكسوتان به پايان رسيد.
در ديدار نهايي دسته آزاد تيم جهان مسافر با غلبه بر تيم شهيد درودگر به مقام قهرماني رسيد و در ديدار پاياني رده پيشكسوتان هم تيم عبدالله خاني با اقتدار در ميان 5 تيم شركت كننده، مقام نخست را بدست آورد.
برگزاري مسابقه شطرنج در اسفراين
اسفراين-خبرنگاركيهان: يكدوره مسابقه شطرنج در اسفراين برگزار شد. در اين دوره از مسابقات كه تعداد 25نفر از علاقه مندان به اين ورزش حضور داشتند به روش جدول سوئيسي در 7دوره با يكديگر رقابت كردند كه در پايان آقايان مجتبي نوري- عليرضا كمايستاني- عباس قادري- جواد محمدپور- علي نوري به ترتيب مقام اول تا پنجم را بدست آوردند كه به نفرات برتر هدايايي اهدا شد.
دووميداني با ياد شهدا
هشترود- خبرنگاركيهان: مسابقه دووميداني باعنوان رهروان شهداء در هشترود برگزار شد.
اين مسابقه با شركت بيش از 400نفر از دانش آموزان مقاطع متوسط هشترود برگزار شد.
در پايان مسابقه به 3 نفر به نام هاي عقيل طالبي، نعمت ا... ابراهيمي و مجيد قبله وي جوايزي اهداء شد.
همچنين تمامي شركت كنندگان كه برروي سينه خود نامي از شهداي منطقه هشترود را زده بودند به قيد قرعه به 10نفر از حامل نام شهدا از سوي بسيج دانش آموزي هشترود جوايزي اهداء شد.
برگزاري مسابقات شطرنج
نجف آباد- خبرنگاركيهان: به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره نوجوان شهيد حسين فهميده مسابقات شطرنج آزاد شهرستان نجف آباد با حضور 30نفر در سالن انديشه نجف آباد برگزار شد.
در پايان مسابقه اسماعيل كاظمي، علي حاجي عرب و محمود خوش نظر به ترتيب مقام اول تا سوم اين مسابقات را كسب كردند. به نفرات برتر جوايز نقدي و حكم قهرماني اهدا شد.
كسب مدال برتر كاراته
علي آباد كتول- خبرنگار كيهان: صالح درويشي كاراته كار شهرستان علي آباد كتول با شركت در مسابقات كاراته جايزه بزرگ 2008 استامبول كه در تركيه برگزار شد با غلبه بر پنج رقيب خود و يك باخت در مقابل ورزشكار تركيه مدال برنز اين دوره از مسابقات را از آن خود كرد.
در بخش مردان، تيم ايران در بين 43 كشور شركت كننده در اين مسابقات مقام اول را كسب كرد.
قهرماني تيم فوتبال قره قشون
مراغه- خبرنگار كيهان: در چارچوب رقابت هاي دسته اول فوتبال مراغه تيم پيام قره قشون با 7 برد و 7 تساوي و 1 باخت با 122 امتياز قهرمان و تيم سرباز اين شهر نيز به نايب قهرماني رسيد.
در اين رقابت 10 تيم حضور داشتند كه دو تيم آذر كندو و كوثر به رقابت هاي دسته دوم مراغه سقوط كردند.
دوچرخه سواري بانوان
كاشان- خبرنگار كيهان: يك دوره مسابقه دوچرخه سواري بانوان از سوي شهرداري كاشان برگزار شد.
در اين رقابت ها كه به صورت تايم تريل انفرادي برگزار شد 46 نفر از بانوان دوچرخه سوار كاشاني با يكديگر رقابت كردند.
در پايان مسابقات مرجان مهدوي، فاطمه عباسي و سهيلا كافيان به مقام هاي اول تا سوم رسيدند.
قهرماني نونهالان كونگ فو توآي
هفتكل- خبرنگار كيهان: تيم نونهالان كونگ فوتوآ از باشگاه فرهنگي- ورزشي سرتيپ شهيد حاج سيد عيسي موسوي با 6 مقام در استان خوزستان سوم شد.
سهيل بهرامي در وزن 22- كيلوگرم و محمد سلمانوندزاده در وزن 24- كيلوگرم ، قهرمان. محمد مهدي بهرامي در وزن 32- كيلوگرم و يوسف عبدي گراوند در وزن 30- كيلوگرم نائب قهرمان، محمد جواد بهرامي در وزن 50+ كيلوگرم و سيد روح الله موسوي در وزن 56+ كيلوگرم مقام سوم را كسب كردند.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن