تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820556076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شجاعي در گفتگو با مهر:امارات را در خانه اش شكست مي دهيم/ اوساسونا سقوط نمي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شجاعي در گفتگو با مهر:امارات را در خانه اش شكست مي دهيم/ اوساسونا سقوط نمي كند
هافبك ايراني تيم فوتبال اوساسونا اسپانيا گفت: مطمئن باشيد اوساسونا سقوط نخواهد كرد زيرا با كسب نخستين پيروزي مي توانيم به وضعيت عادي بازگشته و به جايگاه واقعي خود باز گرديم.

مسعود شجاعي در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد شرايط نامناسب اوساسونا در لاليگا گفت: متاسفانه نتوانسته ايم در هفته هاي اخير از برتري هاي خود برابر حريفان استفاده كنيم. به همين دليل امتيازات زيادي را از دست داديم و امروز در قعر جدول قرار گرفته ايم.

وي ادامه داد: ما امروز به شوكي بزرگ كه مي تواند يك پيروزي در رقابت هاي لاليگا باشد نياز داريم تا با كسب امتيازات لازم در ديدارهاي بعدي، از قعر جدول فرار كرده و جايگاه خوبي را در جدول رده بندي از آن خود كنيم. البته فكر مي كنم پيروزي ما برابر ختافه در بازي شب گذشته مي تواند اين مشكلات را برطرف كند.

هافبك ايراني اوساسونا در پاسخ به اين سوال كه آيا بركناري سيگاندا و انتخاب كاماچو به عنوان سرمربي جديد اوساسونا، تاثير مثبتي در اين تيم داشته؟، تصريح كرد: تا الان كه اين تغييرات مثبت نبوده اما بايد به اين مربي فرصت داد.

وي در اين مورد افزود: من اعتقاد زيادي به شانس در فوتبال دارم. تيمي كه شانس همراهش باشد، از موقعيت هايي كه بدست مي آورد به نتيجه لازم دست پيدا مي كند اما تيم ما دچار بدشانسي شده و فرصت هايي كه قبلا به راحتي به گل تبديل مي كرديم، امروز در كمال ناباوري هدر مي رود. همين موضوع فشار بيشتري را روي بازيكنان تيم ايجاد كرده تا آنها در مسابقاتي كه حتي تيم برتر ميدان هستند، امتياز كامل را كسب نكنند.

شجاعي در مورد احتمال سقوط اوساسونا به دسته پائين تر خاطرنشان كرد: مطمئن باشيد ما سقوط نخواهيم كرد زيرا تا پايان فصل بازي هاي زيادي باقي مانده است و ما با كسب نخستين پيروزي مي توانيم به وضعيت عادي بازگشته و نتايج لازم را براي صعود به ميانه جدول كسب كنيم.

وي در مورد نظر كاماچو در مورد عملكردش اظهار داشت: در روزهاي پاياني حضور سيگاندا در اوساسونا به تركيب اصلي تيم رسيده بودم اما كاماچو تا پيش از ديدار شب گذشته از من در تركيب اصلي تيم استفاده نكرد. هر مربي نظر خاص خود را دارد اما من هم تلاش مي كنم با جلب نظر كادر فني بزودي حايگاه ثابتي در اوساسونا كسب كنم.

هافبك ايراني تيم فوتبال اوساسونا با اظهار تعجب از حذف نام نكونام از فهرست برتري بازيكن سال آسيا اضافه كرد: در شرايطي كه نكونام در اوساسونا، پارك جي سانگ در منچستر و ناكامورا در سلتيك عملكرد بسيار خوبي دارند، مطرح شدن نام نفرات ديگر براي انتخاب برترين بازيكن سال آسيا عادلانه به نظر نمي رسد. البته مسئولان AFC بهترين بازيكن سال را از بين كساني كه در آسيا بازي مي كنند، بر مي گزينند كه اميدوارم سال آينده اين نوع انتخاب را تغيير داده و اين جايزه را به برترين بازيكن واقعي سال آسيا اهدا كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه به علت مخالفت كاماچو 48 ساعت زودتر از ديدار تيم ملي ايران با امارات به همراه نكونام دبي سفر مي كند، در خصوص آن ديدار خاطرنشان كرد: اماراتي ها با توجه به شكست در سه ديدار گذشته چيزي براي از دست دادن ندارند و براي دفاع از حيثت ملي خود در اين مسابقه انتحاري بازي خواهند كرد كه اين موضوع كارمان را سخت تر مي كند.

هافبك ملي پوش كشورمان با اشاره به آمادگي بازيكنان ايران اضافه كرد: البته ما هم براي پيروزي به امارات سفر مي كنيم، همچنين آگاهي كاملي از مشكلات هميشگي بازي با تيم هاي عربي داريم و مطمئن باشيد با آمادگي بازيكنان، 3 امتياز حساس آن ديدار را كسب خواهيم كرد تا ضمن صعود به رده هاي بالاي جدول، با روحيه بهتر خود را آماده سفر به كره جنوبي كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه نمي خواهد از بي مهري هاي اماراتي ها نسبت به خودش در اين ديدار انتقام بگيرد؟، تصريح كرد: اين مسائل هم از اتفاقات فوتبالي بوده و آنها را فراموش كرده ام. من در اين ديدار تنها به موفقيت تيم ملي فكر مي كنم و تمام توانم را براي پيروزي ايران در اين مسابقه مهم به كار مي بندم.

شجاعي در پايان در مورد بازگشت باقري به تيم ملي گفت: خوشحالم كه آقا كريم به تيم ملي بازگشته است و مطمئنا در اين ديدار مهم مي توانيم از تجربيات وي به خوبي استفاده كنيم. ضمن اينكه وي زمانيكه در تيم ملي بود، من به بازي وي علاقه داشتم و امروز خوشحالم مي توانم در كنار چنين بازيكن بزرگي بازي كنم.
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن