تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820595703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشاي اسرار ويلاي علي الجراح رييس شاخه لبنان موساد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: افشاي اسرار ويلاي " علي الجراح" رييس شاخه لبنان موساد
خبرگزاري آريا- روزنامه لبناني السفير در گزارش ديروز سه شنبه خود از يافتن دستگاه هاي الكترونيكي و مخابراتي پيشرفته، دوربين هاي ويدئويي و شماري گذرنامه لبناني و فلسطيني در ويلاي برادران الجراح در منطقه المصنع در نزديكي مرز شرقي لبنان و سوريه خبر داد.

به گزارش خبرگزاري آريا، اين روزنامه همچنين با انتشار عكسي از اين ويلا اعلام كرد، علي الجراح رييس شاخه لبنان موساد، سازمان جاسوسي رژيم اسرائيل، هفتهاي سه يا چهار روز را در اين ويلا به مخابره اطلاعات محرمانه درباره اشخاص و احزاب سياسي لبنان به اين سازمان جاسوسي، مي گذرانده است.

ارتش لبنان هم اكنون اين آپارتمان و مقر انجمن ملي خدمات پزشكي و حرفهاي در منطقه جلاله در استان بقاع شرق لبنان را تحت كنترل و نظارت خود گرفته است.

روزنامه الاخبار، چندي پيش با انتشار عكسي از علي الجراح، اعلام كرد، منابع خبري نزديك به ارتش لبنان از يافتن مداركي حاكي از دست داشتن وي در عمليات ترور " عماد مغنيه" خبر مي دهند.

روزنامه السفير نيز از دستگيري يوسف، برادر علي الجراح به اتهام عضويت در سازمان جاسوسي موساد خبر داده بود.

بنا بر گزارش هاي مقامات امنيتي لبنان، علي الجراح از زمان عضويت در جبهه خلق فلسطين مجوز عبور آزاد از مرزهاي لبنان و سوريه را در اختيار داشته و پس از عضويت در جنبش فتح نيز هر سال اعتبار اين مجوز را تمديد كرده است.

علي الجراح در اعترافات اوليه خود تاييد كرده است كه از سال 1980 به عضويت سازمان جاسوسي موساد درآمده و مسئوليت گردآوري و مخابره اطلاعات درباره سران حزب الله لبنان را بر عهده داشته است.

شبكه تحت نظر علي جراح از دهه هشتاد تا كنون مامور تهيه نقشه از مراكز امنيتي حساس مانند پايگاه هاي ارتش و تشكيلات امنيتي سوريه در لبنان و دفاتر و پايگاه هاي حزبالله در اين كشور بوده است.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن