تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سي و يكمين دوره مسابقات قرآن كريم در قم برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سي و يكمين دوره مسابقات قرآن كريم در قم برگزار مي شود
قم - خبرگزاري مهر: مدير كل اوقاف و امور خيريه استان قم از برگزاري سي و يكمين دوره مسابقات سالانه قرآن كريم در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، حجت الاسلام غلامرضا ناظمي سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با بيان مطلب فوق گفت: اين مسابقات در رشته هاي حفظ، قرائت، ترتيل، اذان و تواشيح در علي ابن بابويه قم برگزار مي شود.

وي تصريح كرد: اين دوره از مسابقات در رشته هاي حفظ، قرائت و ترتيل در دو گروه سني زير 16 و بالاي 16 براي خواهران و برادران سال برگزار مي شود كه از 20 لغايت 30 آبان ماه مهلت ثبت نام آن خواهد بود.

حجت الاسلام ناظمي گفت: مسابقات اين رشته ها نيز 11 تا 16 آذر ماه برگزار مي شود.

مدير كل اوقاف و امور خيريه استان قم در خصوص برگزاري مسابقات اذان و تواشيح نيز گفت: اين مسابقات نيز پنج شنبه 23 آبان ماه برگزار مي گردد كه در آن گروه هاي مختلف استاني با يكديگر به رقابت مي پردازند.

وي در ادامه به طرح جامع بقاع امامزادگان اشاره كرد و گفت: در طرح جامع امامزادگان با توجه به مساحت فيزيكي اطراف اين اماكن مقدسه، سعي شده‌است تا طرح جامع فرهنگي و رفاهي در امامزادگان اجرا شود.

حجت الاسلام ناظمي افزود: در اين طرح جامع 36 آيتم از جمله ايجاد كتابخانه در كنار بقعه امام‌زادگان، ايجاد مجتمع اقامتي، ايجادمراكز قرآني و ... در نظر گرفته شده است كه به زودي يكي از طرح‌هاي جامع در امامزاده جمال(ع) واقع در جاده اراك احداث خواهد شد.

مدير كل اوقاف و امور خيريه استان قم در ادامه با اشاره به موضوع اهميت توجه به وقف گفت: وقف يك صدقه جاريه است و همگان بايد تلاش كنند تا سنت حسنه وقف كه در اسلام نيز به آن سفارش هاي بسياري شده است، رواج يابد.

وي افزود: اوقاف در اجراي نيت واقفين تلاش مي كند و تمامي موقوفات را طبق نيت واقفين و در راه همان موقوفه صرف مي نمايد.

حجت الاسلام ناظمي اظهارداشت: اگر به موضوع وقف توجه اساسي شود بسياري از مشكلات كشور رفع شده و نياز، نيازمندان بسياري نيز رفع خواهد شد.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن