تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820662737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه استان قزوين هشدار داد : جنگ نرم دشمنان آغاز شده رسانه ها آن را جدي بگيرند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: فرمانده سپاه استان قزوين هشدار داد : جنگ نرم دشمنان آغاز شده رسانه ها آن را جدي بگيرند
قزوين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : جنگ نرم دشمن عليه ما جدي است و آنها قصد دارند اراده ملي روحيه پايداري و مقاومت و وحدت را از مردم ما سلب كنند ولي به آن شكل كه اين جنگ جدي است كمتر مشاهده مي شود كه نشريات با تيترهاي برجسته مردم را به پايداري مقاومت و اميدواري دعوت كنند.
سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر (عج ) استان قزوين در چهارمين نشست بسيج و رسانه استان قزوين كه در سالن شهيد حسن پور برگزار شدبا اعلام اين مطلب افزود : سه نوع جنگ سخت نيمه سخت و نرم وجود دارد كه دشمن جنگ نرم عليه كشور ما را آغاز كرده است .
وي ادامه داد : در جنگ سخت نيروهاي نظامي روبه روي هم قرار گرفته و به مبارزه مي پردازند و احتمال چنين جنگي با كشور ما بسيار كم است زيرا امروز همه اذعان دارند موقعيت استكبار جهاني متزلزل شده و چنين جنگي توجيحي ندارد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج ) استان قزوين اضافه كرد : در جنگ نيمه سخت نيز دشمن نيروهاي خود را در منطقه و نزديك هدف مستقر كرده و با تبليغات و جنگ رواني ايجاد رعب و وحشت مي كند كه در حال حاضر كشور ما در صف آرايي آمريكا از جهات مختلف كشورهاي تركيه افغانستان خليج فارس و غيره قرار دارد.
وي افزود : در حدود يك سالي است كه تهديد نيمه سخت دشمن عليه كشور ما به تهديد نرم تبديل شده و دشمن سعي دارد تا روحيه پايداري و مقاومت را از مردم بگيرد كه در اين ميان رزمندگان خط شكنان و كساني كه بايد اين معبر را باز كنند اصحاب رسانه هستند.
سردار آبنوش عنوان داشت : براي بيان حقيقت نبايد هر كس خود را حقيقت بداند بلكه حقيقت تعريف شده و چيزي جز قرآن و ولايت نيست و ما در جنگ نرم نيز بايد به اين مسئله توجه داشته باشيم .
وي اعلام كرد : ما در سايه نظام جمهوري اسلامي ايران بايد تفكرات بسيجي را بيان كنيم تا رزمنده واقعي باشيم و در غير اين صورت اگر تفكرات خود را بگوييم شايد به گونه اي باشد كه حتي به دشمن كمك كرده باشيم .
وي افزود : امروز بر اثر جنگ نرم جوانان ما سرمايه هاي اين كشور آسيب مي بينند و هر روز تركش مي خورند و اين موضوع بايد دغدغه همه باشد. سردارآبنوش يادآور شد : در اين جنگ رسانه ها در نوك پيكان قرار دارند و به نوعي خندق جنگ اصحاب رسانه محسوب مي شوند كه بايد در مقابله با دشمن برآيند.
وي با اشاره به جايگاه بسيج در كشور بيان داشت : بسيج و سپاه هيچ يك مجموعه نظامي نيستند و ما امروز شاهد حضور بسيج در عرصه هاي مختلف هستيم زيرا بسيج به معناي انقلاب و برنامه هاي آن است و اگر بسيج در جايي وجود ندارد كوتاهي ماست .
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج ) استان قزوين توضيح داد : امام خميني (ره ) الگوي بسيجي ها است و اگر امروز انقلاب اسلامي ما توانسته در عرصه هاي بين المللي جايگاه مطرحي داشته باشد به دليل وجود تفكر بسيجي است چراكه هرجا به تفكر بسيجي اقتدا شده عزت در آن بوده و استكبار نيز از اين نوع تفكر هراس دارد.
وي عنوان داشت : ما از جناح خاصي دفاع نمي كنيم بلكه ماموريت امروز ما هر جايي است كه احساس كنيم انقلاب اسلامي در حال تهديد است .
سردارآبنوش تاكيد كرد : ما موظف به حفظ خطوط نظام هستيم و راه امام راه ماست سپاه با هيچ كسي قرارداد برادري ندارد و هر كسي در اين مجموعه ذره اي در مسئوليت خود كوتاهي كند كنار گذاشته مي شود.
وي اضافه كرد : سپاه محكم پاي انقلاب ايستاده و امتحان خود را نيز در برهه هاي مختلف پس داده است سپاه پشت سر جناحي نيست و فقط به فرمايشات مقام معظم رهبري چشم دوخته زيرا مي دانيم خط امام راه ايشان است .
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج ) استان قزوين خاطرنشان ساخت : از نظر ما بسيجي بودن در كارت عضويت نيست بلكه در دل هاي مردم است و لازم است تفكر بسيجي را بيش از پيش در بين مردم گسترش دهيم .
وي اعلام كرد : بسيج در بخش هاي مختلف داراي برنامه هاي متعددي است و هرجا كه مدير مجموعه تفكر بسيجي داشته اين برنامه ها در حد يك حرف باقي نمانده و عملي شده است .
آبنوش با اشاره به لزوم ترويج تفكر بسيجي توسط نهادهاي مختلف افزود : براي ترويج تفكر بسيجي دستگاه هاي مختلف بايد تلاش كنند ولي ما شاهد هستيم كه برخي از ادارات از اعتبارات فرهنگي خود استفاده نكرده و آن را پس مي دهند.
در پايان اين نشست مقرر شد بسيج رسانه در استان قزوين تشكيل شود.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن