تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820281870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرايط حضور زنان در جامعه بعد از انقلاب بسيار تفاوت كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شرايط حضور زنان در جامعه بعد از انقلاب بسيار تفاوت كرده است
مشهد - خبرگزاري مهر: مدير روابط عمومي مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري گفت: شرايط حضور زنان در جامعه از قبل از انقلاب تا كنون بسيار تغيير كرده و بيشتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهردر مشهد، صديقه شاكري ظهر امروز در دومين همايش كشوري مشاورين مديران كل بهزيستي در امور بانوان در مشهد افزود: زنان كشور امروز با نشان دادن شايستگي هاي خود موقعيت كاري تعريف شده اي را ايجاد كرده اند كه هنوز اين حضور نياز به تقويت باورهاي آنان دارد.

شاكري گفت: رويكرد دولت نهم در حوزه زنان بسيار مثبت بوده و در مدت كوتاهي شاهد حضور زنان در عرصه هاي وسيع كاري جامعه بوده ايم.

مدير روابط عمومي مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري افزود: حضور زن در جامعه براي فعاليتهاي اجتماعي بايد باور و پذيرفته شود و هنوز با موانعي كه بر سر راه زنان جهت اشتغال قرار داد مواجه هستيم.

وي اذعان داشت: زنان نيروها و محورهاي مثبتي جهت ارتقا سطح كيفي كارها هستند و فكر باز زنان نشانگر ايده هاي بسيار است همانطور كه سلايق كاري را با تفاوت هاي بسيار مي توان در امور زنان مشاهده كرد.

وي تصريح كرد: فعاليت بانوان در جامعه به صورت مستند فعاليتهاي بسزايي را شامل مي شود و بودجه فعاليت زنان نسبت به گذشته در حال تغيير است و دو برابر شده است.

شاكري افزود: زنان موفق شده اند در عرصه هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و ... گام هاي موثري برداشته و اثرات ثمر بخشي را به جاي گذارند.

وي همچنين عنوان كرد: امسال ستاد برگزاري دهه فجر با توجه به سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برنامه هاي ويژه اي جهت ايام دهه فجر براي بانوان خواهد داشت.

وي گفت: براي ايام دهه فجر در حوزه زنان با توجه به جلسات دستگاههاي اجرايي، سياستهاي كلان مشخص شده، راهكارها ارائه گرديده و برنامه ها پيش بيني شده است.

قائم مقام برگزاري كميته زنان ستاد دهه فجر كشور خاطر نشان كرد: دستاوردهاي 30 ساله فعاليت زنان در معرض ديد دستگاههاي مختلف قرار خواهد گرفت و برنامه هايي كه در طول اين مدت اجرا شده نشان داده مي شود تا مشخص شود حضور زنان سال به سال در عرصه هاي اجتماعي افزايش يافته است.

وي با اشاره به اينكه توان زنان از لحاظ كيفيت و سلايق خاص در كار ديده مي شود گفت: نشستهاي علمي، تجليل از ايثارگران و ... از برنامه هايي است كه در طول دهه فجر در حوزه زنان برگزار خواهد شد.
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن