تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820708304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس هيات مديره شركت مخابرات ايران در گفت وگو با فارس: پرداخت قبوض تلفن همراه از طريق دفاتر خدمات ارتباطي امكان‌پذير مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيات مديره شركت مخابرات ايران در گفت وگو با فارس: پرداخت قبوض تلفن همراه از طريق دفاتر خدمات ارتباطي امكان‌پذير مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس هيات مديره مخابرات ايران گفت: شركت مخابرات ايران طرح‌هايي براي كاهش هزينه كارمزد پرداخت قبوض تلفن همراه براي مشتركان در دست بررسي دارد كه توسعه پرداخت قبض از طريق اينترنت و دفاتر خدمات ارتباطي از جمله اين طرح‌ها است.


وفا غفاريان در گفت و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس درباره كارمزد جديد بانكي براي قبوض تلفن همراه اظهار داشت: اخذ اين كارمزد براي مخابرات بسيار هزينه‌آور است به همين دليل تدابيري را انديشيده‌ايم تا از طريق اينترنت و ساير موارد هزينه براي مشتركان و شركت مخابرات كاهش پيدا كند.
وي افزود: مخابرات تاكنون بانكها را به عنوان شبكه مناسب و ارزان قيمت براي گرفتن قبوض مي‌دانست ولي در حال حاضر به دنبال راه جايگزين هستيم.
معاون وزير ارتباطات درباره راهكارهاي در نظر گرفته شده در اين باره افزود: شركت مخابرات ايران با توجه به هزينه‌اي كه اين كار براي اين شركت دارد و انعكاس اين هزينه‌ها به مشترك، راهكارايي در نظر دارد تا از طريق اينترنت و دفاتر خدمات ارتباطي اين هزينه‌ها را از دوش مشتركان برداريم.
غفاريان در پاسخ به سرويس‌ها و خدمات اپراتور سوم تلفن همراه اظهار داشت: كاربرد ويژه اپراتور سوم با خدمات اپراتورهاي اول و دوم متفاوت است، اين اپراتور نبايد بروي سرويس‌هايي چون voice، مكالمه و sms متمركز شود، چون مشتركان اكنون از اين سرويس‌ها بهره‌مند هستند و بايد روي خدمات پيشرفته‌تر نظير ويديو، محتواي آموزشي وسرگرمي متمركز شود.
وي درباره زمان ورود سيم‌كارت اپراتور سوم به بازار گفت: ابتدا بايد شركتهايي كه در مزايده حضور دارند بررسي و برنده‌ مزايده اعلام شود و سپس حق ليسانس تعيين شده به خزانه دولت واريز شود، پس از آن عمليات اجرائي اين اپراتور آغاز مي‌‌شود.
رئيس هيات مديره شركت مخابرات ايران افزود: از زمان شروع به كار تا آغاز بهره‌برداري اپراتور سوم بين 8 تا 14 ماه طول مي‌كشد تا سيم كارت اپراتور سوم به بازار عرضه شود.
غفاريان در پاسخ به طرح همكاري مشترك مخابرات ايران با شركت‌هاي ارائه دهنده اينترنت پر سرعت (pap ) افزود: شركت مخابرات گامي براي مشاركت شركت‌هاي pap برداشت تا از اين طريق اينترنت پرسرعت را با قيمت كمتر و كيفيت بهتر در اختيار مردم قرار دهد.
وي افزود: درباره كليات اين طرح به توافق رسيده‌ايم ولي درباره نسبت تقسيم درآمد به توافق نرسيده‌ايم ولي معتقديم اگر اين همكاري انجام شود به نفع مصرف‌كننده است و اين در حالي است كه هر كدام از اين شركت‌ها در هر حوزه‌اي در راستاي اهداف خود مي‌توانند فعاليت كنند.
وي گفت:اين مذاكرات همچنان با شركتهاي pap در حال انجام است.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن