تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820689952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهمترين مشكل هنر نمايش در كهگيلويه و بويراحمد كمبود سالن اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مهمترين مشكل هنر نمايش در كهگيلويه و بويراحمد كمبود سالن اعلام شد
رييس اداره امور هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد گفت:مهمترين مشكل كنوني هنر نمايش (تئاتر) دراين استان وشهرستان گچساران كمبود سالن است.


محمد پيرسبزي،يكشنبه درگفت و گو باايرناافزود:استان كهگيلويه و بويراحمد باتوجه به استعدادهاي چشمگير در هنر نمايش،تنهاداراي يك سالن درشهر ياسوج است.
به گفته وي،يك سالن نمايش در شهر دهدشت در حال ساخت است و شهر گچساران هم بدون سالن نمايش است.
وي ادامه داد:تماشاي هنرنمايش ازجمله نيازهاي ضروري مردم بشمار مي رود و از اين رو مسوولان استان كهگيلويه و بويراحمد براي رفع مشكلات اين بخش از فرهنگ اين استان تلاش مي كنند.
پيرسبزي گفت:در سال گذشته 600 ميليون ريال به ترويج هنر نمايش در استان كهگيلويه و بويراحمداختصاص يافت اما اعتبار سال جاري هنوز مشخص نشده است.
وي بااشاره به برگزاري جشنواره تئاتردرشهرستان گچساران افزود:اين جشنوار در روزهاي 16 و 17 آبان در دهدشت، 18 و 19 آبان در گچساران برگزار شده و روزهاي 20 و 21 آبان ماه جاري در ياسوج برگزار مي شود.
وي ادامه داد: 19 نمايش براي اجرا در اين جشنواره ها انتخاب شدند كه 9 نمايش مربوط به شهرستان بويراحمد،پنج نمايش گچساران و پنج نمايش هم مربوط به كهگيلويه است.
وي اظهار داشت: در پايان برگزاري جشنواره هاي استاني تئاتر شهرستاني ، هفت اثر برتر به جشنواره استاني راه خواهند يافت .
پيرسبزي گفت: از ميان هفت اثر راه يافته به جشنواره استاني تئاتر ، دو اثر در نهايت براي حضور در جشنواره كشوري تئاتر فجر انتخاب مي شود.
به گفته وي ، براي اولين بار ، امسال قضاوت نمايش هاي جشنواره هاي شهرستاني به عهده سه داور بومي استان كهگيلويه و بويراحمد است.
ك/3 566/675 شماره 575 ساعت 14:53 تمام
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن