تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820546890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون ترافيك شهردار تهران جزئيات تغيير مسير خيابان آيت و مسيرهاي جايگزين را اعلام كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون ترافيك شهردار تهران جزئيات تغيير مسير خيابان آيت و مسيرهاي جايگزين را اعلام كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

معاون ترافيك شهردار تهران جزئيات تغيير مسير خيابان آيت و مسيرهاي جايگزين را اعلام كرد.

مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي روز يكشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اينكه شرق تهران راه‌هاي دسترسي بزرگراهي كمي از شمال به جنوب دارند و متاسفانه مردم اين منطقه با ترافيك سنگيني مواجهند گفت: معاونت ترافيك شهرداري تهران در راستاي روانسازي ترافيك و امكان استفاده بيشتر از حمل و نقل عمومي، طرح اصلاح شبكه معابر را در اين منطقه آغاز كرده است.

وي گفت: هدف از اجراي اين طرح روانسازي ترافيك، افزايش جابجايي حمل و نقل عمومي است كه در اين راستا ادامه بزرگراه امام علي(ع) و شهيد زين الدين به سمت شرق و احداث كمربندي شرقي تهران از جنوب شرق تا شمال شرق در دستور كار قرار گرفته است.

معاون ترافيك شهردار تهران افزود: در كوتاه مدت و پيش از تكليف اين شبكه‌ها با همفكري و تشريك مساعي با شوراياران، ائمه جماعات و بازاريان شرق تهران نسبت به اصلاح هندسي خيابان شهيد آيت اقدام شده است.

وي تصريح كرد: بر اين اساس خيابان شهيد آيت از چهارراه سرسبز به سمت جنوب يكطرفه شده كه ادامه اين مسير بعد از تقاطع دماوند خيابان امامت، ميدان امامت، سي متري نيروي هوايي تا بزرگراه بسيج به سمت جنوب يك طرفه است.

معاون ترافيك شهردار تهران به ايسنا گفت: مسير برگشت جنوب به شمال از مسيل جاجرود و منوچهري به صورت يكطرفه خواهد بود و رانندگاني كه قصد دارند به سمت بزرگراه رسالت بروند مي‌توانند از دو شاخه مسيل منوچهري و جاجرود به سمت خيابان كياشمشكي و از آنجا به خيابان ثاني از طريق خيابان‌هاي دردشت، مهر و مدائن به سمت شمال تا بزرگراه رسالت ادامه مسير دهند.

وي افزود: همچنين رانندگاني كه قصد دارند به سمت خيابان گلستان و بزرگراه امام علي (ع) بروند نيز مي‌توانند از ادامه مسيل منوچهري به سمت شمال تا خيابان دماوند و در ادامه از مسيل باختر به سمت خيابان‌هاي گلستان و امام علي (ع) بروند.

وي تاكيد كرد: در عين حال حركت خلاف جهت مسيل باختر نيز اصلاح شده است.

وي در عين حال گفت: مقرر شده بنرهاي طول مسير به ميزان قابل توجهي افزايش يابد تا شهروندان در تعيين مسيرهاي جديد دچار مشكل نشوند.

معاون ترافيك شهردار تهران گفت: همچنين در راستاي افزايش ظرفيت حمل و نقل عمومي اجراي خط اتوبوس ويژه دو طرفه در تمام طول مسير شمال به جنوب خيابان آيت، امامت، سي متري نيروي هوايي، بزرگراه بسيج تا پايان خاوران نيز پيش بيني شده كه بتدريج اين خط در وسط خيابان به صورت رفت و برگشتي احداث مي شود.

وي در پايان از همكاري تمام ساكنان اين بخش، كسبه، ائمه جماعات و شوراياران براي همكاري در اجراي هرچه بهتر اين طرح تقدير كرد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن