تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819816039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينماگران ايراني با برنامه جهاني غذا اعلام همبستگي كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سينماگران ايراني با برنامه جهاني غذا اعلام همبستگي كردند
فرهنگي. سينما. برنامه جهاني غذا
سينماگران ايراني در مراسمي با برنامه جهاني غذاي سازمان ملل اعلام همبستگي كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا،اين مراسم در مركز همايش‌هاي بين‌المللي رايزن با حضور سينماگران و مسئولان سازمان ملل در ايران برگزار شده بود.

حميد فرخ نژاد بازيگر سينما و تلويزيون و مجري اين مراسم پيام دالي بالقسمي مدير منطقه‌اي برنامه جهاني غذا مستقر در قاهره را قرائت كرد.

در بخشي از اين پيام آمده است: برنامه جهاني غذا بزرگترين برنامه سازمان ملل در زمينه فراهم كردن غذاي كافي و داراي كيفيت مطلوب براي افراد نيازمند است كه در حال حاضر اجرا مي‌شود.

سينماي ايران با دريافت جوايز معتبر بين‌المللي مي‌تواند به پشتوانه هنرمندان شناخته شده در سطح جهان از برنامه جهاني غذا حمايت كند.

فرهاد توحيدي عضو هيات مديره خانه سينما نيز در اين مراسم گفت: سازمان خواروبار جهاني سازمان ملل وظيفه‌اش كمك رساني به پناهندگان و آوارگان در سراسر جهان است و در همه جاي دنيا هنرمندان به عنوان يكي از گروه‌هاي مرجع مورد توجه مردم با سازمان ملل همكاري مي‌كنند تا اين وظيفه ذاتي خود را به نحو احسن انجام دهند.

وي يادآورشد: در ايران از گذشته سنت دستگيري از فقرا و مهمان نوازي را داريم و از معدود مللي هستيم كه از ‪ ۳۰‬سال قبل به اين سو با امواج پناهندگان ناشي از بحران‌هاي انساني و جنگ روبه رو بوديم و در طول اين دوران و در زمان بلاياي طبيعي هنرمندان ايراني در صف مقدم ياري رسانان و آسيب ديدگان بوده اند.

توحيدي تصريح كرد كه به نمايندگي از همكارانم ضمن اعلام همبستگي سينماگران ايراني با اين برنامه اميدوارم در طول اجراي اين برنامه در ايران نداي كمك هنرمندان باعث جلب توجه هر چه بيشتر مردم به اين برنامه و رونق آن شود.

به گزارش ايرنا ، رضا كيانيان بازيگر سينما و تلويزيون همچنين در اين مراسم، گفت: هميشه فكر مي‌كردم چگونه مي‌توان بدون ترحم و توهين به گرسنگان كمك كرد، چون هميشه وقتي مي‌خواستند براي ما از گرسنگان كمكي بگيرند هميشه تصاوير و قصه‌هاي ترحم آميز به نمايش در مي‌آوردند تا ما به آنها كمك كنيم.
 جمعه 17 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن