تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820474856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنجمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران در تهران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پنجمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران در تهران آغاز شد
اجتماعي. كنفرانس. روابط عمومي
پنجمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران با هدف ارائه آخرين دستاوردهاي علمي و پژوهشي روابط عمومي و بكارگيري آن در سازمان‌هاي پيشرو و آينده نگر روز دوشنبه در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا، مهدي باقريان دبير كل همايش بين‌المللي روابط عمومي ايران گفت: پنجمين همايش بين‌المللي روابط عمومي ايران ميزبان متخصصان روابط عمومي و ارتباطات از كشورهاي مختلف جهان است.

وي با اشاره به اينكه نشر و گسترش دانش روابط عمومي از اهداف اين همايش است، افزود: توسعه و ترويج نگرش تخصصي و علمي به روابط عمومي، معرفي آخرين دستاوردهاي علمي و پژوهشي روابط عمومي و بكارگيري آن در سازمان‌هاي پيشرو و آينده نگر از ديگر اهداف برگزاري اين همايش است.

باقريان اظهار داشت: تبادل تجارب پيرامون دستاوردهاي روابط عمومي در سطوح داخلي و خارجي، كمك به نهادينه كردن فرهنگ عملگرايي در عرصه فعاليت‌هاي روابط عمومي، كمك به درك قدرت تجاري و سودآوري مسوولانه در روابط عمومي و بهره‌گيري مناسب و هوشمندانه از ابزارهاي مدرن براي ايجاد تغييرات گسترده در روابط عمومي از ديگر اهداف برگزاري اين همايش است.

به گفته دبير كل پنجمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران، در اين همايش دو روزه متخصصان حوزه ارتباطات و روابط عمومي از كشورهاي هلند، كره جنوبي، مالزي، هند و اندونزي سخنراني مي‌كنند.

باقريان تصريح كرد: موضوعات قابل بحث در اين كنفرانس شامل گرايش‌هاي نوظهور در روابط عمومي، برنامه ريزي ارتباطات راهبردي از مديريت ارتباطات تا احياي نظم پنهان و شيوه‌هاي برتر روابط عمومي در آينده است..

وي افزود: همچنين عليرضا آزمنديان، فريدون وردي نژاد، بهزاد ابوالعلابي، سيد مسعود همايونفر و احمد يحيايي ايله‌اي به عنوان متخصصان داخلي دراين همايش سخنراني مي‌كنند.

محورهاي اين همايش شامل مديريت و هدايت منابع انساني، روابط عمومي و مديريت بحران، رويكرد مديريت قابليت‌ها و مسووليت‌هاي اجتماعي روابط عمومي است.

پنجمين كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران امروز و فردا در سالن همايش هاي بين‌المللي صدا و سيما آغاز برگزار مي‌شود.

نخستين همايش بين‌المللي روابط عمومي ايران، ششم بهمن ماه سال ‪ ۸۳‬به منظور ايجاد بستر و زمينه ارتقا و تعميق جايگاه روابط عمومي‌هاي كشور در تهران برگزار شد.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن