تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه هاي كتاب دفاع مقدس (7)


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: تازه هاي كتاب دفاع مقدس (7)
تهران – حيات

بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس همزمان با افتتاح نخستين كتابخانه تخصصي پايداري اقدام به رونمايي از 35 عنوان كتاب جديد با موضوع دفاع مقدس كرده است.
با توجه به رونمايي از اين مجموعه، سرويس فرهنگي خبرگزاري حيات اقدام به معرفي هريك از اين آثار تازه انتشار يافته كرده است.
"پيشاني بهار"
"پيشاني بهار"، چهارمين اثر فرامرز محمدي پور در موضوع دفاع مقدس است. پيش از اين آثار خوبي را ازاين شاعر در ديگر مجموعه ها خوانده ايم كه تلاش دارد با استفاده ازعنصر انديشه وجوه مختلف دفاع مقدس را ترسيم نمايد. در اين اثر نيز شاعر علاوه بر نگرش وسيع به موضوع "پلاك" و "پيشاني بند"، ساير نمادهاي دفاع مقدس را در شعر خود آذين مي بندد و بر تقدس موضوع، نگاهي عميق دارد.
مجموعه شعر "پيشاني بهار" سروده فرامرز محمدي پور، با حمايت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در قطع پالتويي و با قيمت 700 تومان انتشار يافته است.
"گلچين خدا"
اين كتاب گلچيني از خاطرات همسر شهيد محمد اصغري خواه – از شهداي استان خراسان رضوي – است كه به صورت گفتگو با همسر شهيد تنظيم شده كه در آن همسر شهيد در خلال گفتگوهاي خود به ابعاد شخصيتي اين شهيد بزرگوار مي پردازد.
"گلچين خدا" مجموعه خاطراتي به نوشته بتول خيبري است كه توسط بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در قطع جيبي و با قيمت 500 تومان منتشر شده است.
پايان پيام
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن