تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819696697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مقام وزارت بهداشت:مكمل‌هاي غذايي وورزشي بايددرداروخانه هاعرضه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مقام وزارت بهداشت:مكمل‌هاي غذايي وورزشي بايددرداروخانه هاعرضه شود
اجتماعي. بهداشتي . غذا و دارو . مكمل‌هاي غذايي
مدير كل نظارت بر مواد غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي روز دوشنبه گفت كه عرضه مكمل‌هاي غذايي و ورزشي فقط در داروخانه‌هاي سراسر كشور مجاز است.

هدايت حسيني در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي ايرنا گفت: از نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، عرضه خارج از شبكه داروخانه‌اي مكمل‌هاي غذايي و ورزشي، غيرقانوني است و با متخلفات با قاطعيت برخورد مي‌شود.

وي افزود: چنانچه مكمل‌هاي غذايي و ورزشي خارج از داروخانه عرضه شود به عنوان كالاي نامنطبق با ضوابط بهداشتي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تلقي شده و با عرضه‌كنندگان آن برخورد قانوني مي‌شود.

مدير كل نظارت بر مواد غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: مردم هر مكمل غذايي و ورزشي را اگر از داروخانه ها تهيه كنند، به سلامت محصول خريداري شده اطمينان داشته باشند.

حسيني افزود: فروش مكمل‌هاي غذايي و ورزشي در داروخانه به اين معنا است كه اين نوع مكمل‌ها در شبكه توزيع مناسب توزيع شده و عرضه آن به صورت قانوني است.

وي همچنين تاكيد كرد: توزيع مكمل‌هاي غذايي و ورزشي در خارج از شبكه داروخانه حتي اگر برچسب فارسي و پروانه بهداشتي واردات از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي داشته باشد، غيرقانوني است.

اين مقام مسوول در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اظهارداشت: توزيع مكمل‌هاي غذايي و ورزشي در داروخانه بدون برچسب بهداشتي نيز غيرقانوني است و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با متخلفان برخورد مي‌كند.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن