تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820588606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
كفاشيان: تيم نوجوانان را به المپيك لندن مي فرستيم
علي كفاشيان گفت: با برنامه ريزي و انجام ديدارهاي تداركاتي، تيم فعلي نوجوانان در بازي هاي آسيايي 2010 گوانگ جو حضور موفقي خواهد داشت و همين تيم را به المپيك لندن مي فرستيم.
رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سؤال كه پس از قهرماني تيم نوجوانان در آسيا چه برنامه اي براي اين تيم داريد؟ اظهار كرد: بسياري از اين فوتباليست هاي نوجوان در ليگ برتر هم بازي مي كنند كه نشانه رشد اين افراد است. بهترين ها را هم در تمام اردوها و ديدارهاي تداركاتي شركت خواهيم داد كه انشاءالله بتوانيم براي المپيك لندن مجوز حضور گرفته و خود را نشان دهيم. حضور موفق در بازي هاي آسيايي گوانگ جو هم يكي ديگر از اهداف اصلي ماست.
كفاشيان در ادامه تاكيد كرد: با توجه به وضعيت خوب تيم هاي نوجوانان و جوانان تصميم داريم از همين افراد براي مسابقات المپيك استفاده كنيم كه اين كار به برگزاري اردوهاي مداوم، بازي هاي تداركاتي و... نياز دارد.
قلعه نويي: به صدر جدول نزديك تر مي شويم
با شكست تيم پيكان به صدر جدول رده بندي نزديكتر مي شويم. امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران ضمن بيان مطلب فوق گفت: تيم پيكان نيز دو فصل پشت سر هم استقلال را شكست داده است و به اصطلاح «گربه سياه» تيم ما بوده است. با اين حال براي آن كه به صدر جدول نزديك شويم و روند رو به رشدي كه آغاز شده است را ادامه دهيم احتياج به هر سه امتياز بازي داريم.
وي افزود: نقطه قوت تيم پيكان خط هافبك اين تيم است و ما برنامه هاي ويژه اي براي مهار بازيكنان مياني اين تيم به خصوص طهماسبي كاپيتان پيكان كه حركات اين تيم از سمت او آغاز مي شود، داريم. قلعه نويي در پايان گفت: استقلال اكنون پس از چند برد پياپي به شرايط ايده آلي دست يافته و بنابراين دوشنبه نيز تنها هدفمان كسب سه امتياز است.
چهارمين شكست اوساسونا در حضور نكونام و شجاعي
تيم فوتبال بارسلونا با برتري پرگل مقابل آلمريا به صدر جدول رده بندي رقابت هاي لاليگا صعود كرد.
تيم بارسلونا در چارچوب هفته هشتم رقابت هاي فوتبال لاليگا اسپانيا با نتيجه 5 بر صفر مقابل مهمان خود آلمريا به برتري رسيد. ساموئل اتوئو در دقايق (5، 21 و 24)، تيه ري آنري (13) و دني آلوز (37) گل هاي بارسلونا را به ثمر رساندند. نگردو از تيم آلمريا در دقيقه 30 اين ديدار از بازي اخراج شد. بارسلونا با اين پيروزي و يك بازي بيشتر نسبت به تيم هاي والنسيا، رئال مادريد، سويا و ويارئال با 19 امتياز در صدر جدول رقابت هاي لاليگا قرار گرفت. تيم فوتبال اوساسونا در همين چارچوب با نتيجه دو بر صفر در ورزشگاه «رينو دوناوارا» مقابل رئال بتيس تن به شكست داد. آئورليو (52) و پاوون (85) گل هاي بتيس را در اين بازي به ثمر رساندند تا چهارمين شكست فصل تيم فوتبال اوساسونا رقم بخورد. جواد نكونام به طور كامل در اين ديدار حضور داشت اما مسعود شجاعي از دقيقه 77 به جاي سولا وارد زمين شد.
تكليف مارادونا تا پايان هفته مشخص مي شود
فدراسيون فوتبال آرژانتين تا پايان هفته جاري درباره سرنوشت تيم ملي اين كشور تصميم گيري خواهد كرد.
خوليو گروندونا، رئيس فدراسيون فوتبال آرژانتين در پي كناره گيري «آلفيو باسيله» به دنبال يافتن جانشيني براي اوست. حتي ديگو مارادونا كه در روزهاي گذشته در چندين گفت وگو خود را نامزد مربيگري تيم ملي آرژانتين معرفي كرده است، با وجود نداشتن تجربه لازم در مربيگري از جمع نامزدهاي مربيگري كنار نرفته است. رسانه هاي آرژانتيني از سرجيو باتيستا، (سرمربي تيم المپيك آرژانتين و قهرمان فوتبال المپيك پكن)، ديگو سيمئونه(مربي ريورپلاته)، ميگوئل آنخل روسو (مربي سان لورنزو) و كارلوس بيلاردو و همچنين كارلوس بيانكي در كنار مارادونا به عنوان گزينه هاي احتمالي مربيگري در تيم ملي فوتبال قهرمان جام هاي جهاني 1978 و 1986 ياد مي كنند.
ديدار ايران- كويت در هاله اي از ابهام
ديدار دوستانه تيم هاي ملي فوتبال ايران و كويت به علت تعليق كويت در هاله اي از ابهام قرار دارد. طبق بند 2 ماده 78 اساسنامه فدراسيون فوتبال ايران، براي برگزاري بازي دوستانه بين ايران و كويت، فدراسيون ايران مجوز بازي را از كنفدراسيون آسيا و فيفا درخواست كرد.
بر همين اساس با توجه به تعليق فدراسيون كويت در 2 روز گذشته، فدراسيون فوتبال ايران ديروز (5 آبان) با ارسال نامه اي به فيفا و كنفدراسيون آسيا درخواست مجوز بازي دوستانه را كرد و تا اعلام رسمي از 2 مرجع فوق برگزاري ديدار دوستانه مشخص نيست. ديدار دوستانه تيم هاي ملي فوتبال ايران و كويت از 2 ماه پيش تدارك ديده شده بود.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن