تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819697775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاص 2 ميليارد ريال براي بهسازي و آسفالت معابر فاروج


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: اختصاص 2 ميليارد ريال براي بهسازي و آسفالت معابر فاروج
مهربان نخستين پروژه مصوب سفر هيئت دولت در شهرستان فاروج كلنگ زني شد.

استاندار در مراسم كلنگ زني پروژه كارخانه آسفالت و كارگاه سنگ شكن شهرداري فاروج، از اختصاص 2 ميليارد ريال براي بهسازي و آسفالت معابر به شهر فاروج خبر داد و از 13 پروژه در دست اقدام شهرداري بازديد كرد.

مهندس جهانبخش با حضور در مسجد جامع فاروج براي اقامه نماز، با توجه به وضعيت نامطلوب مسجد، شهرداري را مأمور انجام زيباسازي و توسعه و بهسازي اين مسجد كرد و 200 ميليون ريال براي شروع اين طرح به شهرداري تخصيص داد.

فرماندار فاروج نيز در مراسم كلنگ زني پروژه كارخانه آسفالت و كارگاه سنگ شكن شهرداري فاروج گفت: همكاري و تعامل مطلوبي بين اداره ها و مردم شهرستان وجود دارد و در راستاي رفع هر چه بيشتر مسائل و مشكلات مردم، در جريان سفر هيئت دولت به استان، ستاد مكاتبات مردمي با 25 نيرو فعال شد.

علي باقرزاده فلاح افزود: در مدت 2 روز 4 هزار و 556 تقاضا و 149 فقره شكايت جمع آوري شد كه 76 مورد در شهرستان پاسخ داده شد و 73 مورد به مركز استان انتقال يافت.

وي اظهار داشت: 160 صندوق در روستاها و 6 صندوق در 3 نقطه شهري براي جمع آوري شكايات و تقاضاهاي مردم قرار داده شده است.

وي با اشاره به حضور هيئت دولت در استان كه با هدف مشكل يابي دستگاه ها و رفع آن ها انجام شد افزود: شهرستان با كمبود شديد فضاي اداري از يك سو و از سويي استقرار نيافتن 18 اداره و مشكلات ناشي از آن مواجه است.

وي تحت پوشش نبودن شهرستان از شبكه هاي صدا و سيما و نبود ابنيه اساسي را در شهر از ديگر مشكلات فاروج نام برد و گفت: با توجه به حادثه خيز بودن استان و به تبع آن شهرستان، نياز به بيل مكانيكي، جرثقيل و بلدوزر سنگين وجود دارد.

شهردار فاروج هم گفت: روزانه شاهد عبور و توقف زائران حرم امام رضا(ع) و مسافران خطه سرسبز شمال از شهرستان مي باشيم كه براي خدمت رساني به آنان، درآمد و اعتبارات شهرداري كافي نيست.

علي امير احمدي اضافه كرد: از 32 خيابان شهر فقط 3 خيابان آسفالت است. به گفته وي، آسفالت اين خيابان ها مربوط به 30 سال قبل است.

وي عنوان كرد: مدت 30 سال است كه 29 خيابان شهر آسفالت نشده است و بودجه عمراني شهرداري نيز تأمين كننده اين نياز نيست و براي آسفالت و بازسازي خيابان هاي شهر نياز به 12 ميليارد ريال اعتبار است.

وي احداث كارگاه سنگ شكن و كارخانه آسفالت را زمينه ساز درآمدزايي براي شهرداري ذكر كرد و گفت: 2 ميليارد و 110 ميليون ريال اعتبار براي احداث كارخانه سنگ شكن در نظر گرفته شده است.

معاون عمراني استاندار نيز گفت: طي 3 سال گذشته در استان 3 هزار و 200 پروژه شروع شده و 2 هزار و 100 پروژه با 3 هزار و 110 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده است.

طالب زاده با بيان اين كه دولت با اعتقاد به توسعه، نگاه دورانديشانه اي دارد اضافه كرد: در سفر اول هيئت دولت به استان 16 پروژه براي فاروج با 120 ميليارد ريال تعريف و اجرا شده و در دور دوم سفر، هزار و 120 ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافته است.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن