تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820472077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهاي نفت خام در بازار اسيا كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بهاي نفت خام در بازار اسيا كاهش يافت
تهران/ واحد مركزي خبر/ اقتصادي 87/8/1
بهاي نفت در معاملات امروز چهارشنبه بازار اسيا كاهش يافت.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از سنگاپور، دلالان مي گويند در حاليكه نگرانيها در خصوص تقاضاي انرژي با توجه به كاهش رشد اقتصادي جهان، افزايش يافته است، بهاي نفت خام در معاملات بازار بورس سنگاپور كاهش يافت.
بهاي نفت خام شيرين سبك پايه بورس نيويورك براي تحويل در ماه دسامبر، دو دلار و پنجاه و هشت سنت كاهش يافت و بشكه اي شصت و نه دلار و شصت سنت معامله شد.
بهاي اين نوع نفت خام در پايان معاملات ديروز بازار بورس نيويورك، بشكه اي هفتاد و دو دلار و هجده سنت داد و ستد شده بود.
بهاي نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در ماه دسامبر نيز دو دلار و پنجاه سنت كاهش يافت و بشكه اي شصت و هفت دلار و بيست و دو سنت معامله شد.
در بحبوحه افزايش نشانه هايي مبني بر احتمال اعلام طرح هاي اوپك براي كاهش توليد نفت خام خود در نشست ويژه روز جمعه اين سازمان در وين، بهاي نفت به تازگي افزايش يافته بود ولي نگرانيها در خصوص كاهش مصرف انرژي، با توجه به كاهش رشد اقتصادي كشورهاي توسعه يافته، افزايش يافته و در نتيجه به كاهش مجدد بهاي نفت منجر شده است.
ديويد مورد ، تحليلگر بانك مشترك المنافع استراليا در سيدني، مي گويد به رغم اينكه انتظار مي رود كشورهاي عضو اوپك در نشست بيست و چهارم ماه اكتبر خود در خصوص كاهش توليد نفت به توافق برسند، نگرانيها بر سر كاهش تقاضاي نفت، به كاهش بهاي نفت منجر شده است.
163/137
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن