تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820473937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز هفته يازدهم ليگ برتر ذوب آهن صدرنشين فوتبال ايران شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آغاز هفته يازدهم ليگ برتر ذوب آهن صدرنشين فوتبال ايران شد
هفته يازدهم رقابت هاي فوتبال ليگ دسته برتر ايران با صدرنشيني تيم ذوب آهن اصفهان آغاز شد.
به گزارش شبكه خبر ، اين رقابت ها ديروز با برگزاري پنج بازي در شهرهاي مختلف كشور پيگيري شد و در حساسترين بازي ها تيم هاي ذوب آهن ، پيام و استقلال حريفان خود را شكست دادند.

در اين بازي ها تيم ذوب آهن اصفهان كه هم امتياز با پيكان در رده دوم جدول قرار داشت موفق شد تيم مقاومت سپاسي را در ورزشگاه حافظيه شيراز با دو گل شكست دهد و با 24 امتياز به صدر جدول ليگ برتر صعود نمايد.

در پي اين شكست ، غلام پيرواني سرمربي كهنه كار تيم مقاومت از مقام خود كناره گيري كرد اما مسئولان باشگاه هنوز با استعفاي او موفقت نكرده اند.

در ديگر بازي حساس ديروز ، تيم پيام مشهد با مربيگري خداداد عزيزي نتيجه نخستين شهرآورد فوتبال مشهد را از آن خود كرد و با يك گل همشهري خود ابومسلم را شكست داد.

پيام با اين برد چهار پله در جدول صعود كرد و با 12 امتياز به رده دهم رسيد.

در ديگر بازي حساس ديروز ، تيم استقلال تهران موفق شد پاس همدان را با نتيجه 4-2 شكست دهد و با يك پله صعود در جدول رده بندي ، روند رو به رشد خود را حفظ كند.

ديدار تيم هاي راه آهن شهرري با صباي قم نيز به نتيجه مساوي
1-1 انجاميد و در اهواز تيم استقلال اين شهر با سه گل تيم ملوان انزلي را شكست داد.

بازي هاي هفته يازدهم ليگ برتر امروز ادامه مي يابد و از ساعت 15 به طور همزمان ، داماش گيلان با فولاد خوزستان ، مس كرمان با سايپا و سپاهان اصفهان با پيكان ديدار مي كنند و از ساعت 6:45 دقيقه در ورزشگاه آزادي تهران تيم پيروزي ميزبان برق شيراز خواهد بود.

در حال حاضر تيم ذوب آهن با 24 امتياز صدرنشين جدول رده بندي است و تيم هاي پيكان با 21 و برق با 19 امتياز به ترتيب دوم و سوم هستند.
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن