تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820489944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت كره‌‏شمالي اعلام كرد:عدم توقف تبليغات رواني سئول، جنگ هسته‌‏اي را در پي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: دولت كره‌‏شمالي اعلام كرد:عدم توقف تبليغات رواني سئول، جنگ هسته‌‏اي را در پي دارد
تهران- خبرگزاري كار ايران
دولت كره‌‏شمالي، سئول را به راه‌‏اندازي جنگ رواني عليه پيونگ‌‏يانگ متهم كرد و هشدار داد پخش اعلاميه‌‏هاي تبليغاتي هدف‌‏دار در مرزهاي دو كره، احتمال درگيري نظامي بين دو كشور را افزايش مي‌‏دهد.
به گزارش"ايلنا" به نقل از خبرگزاري فرانسه، پيونگ‌‏يانگ، كره جنوبي را به راه‌‏اندازي جنگ رواني عليه كره‌‏شمالي و انتشار برگه‌‏هاي تبليغاتي براي سياه‌‏نمايي وجه رهبر اين كشور متهم كرد.
در اين بروشورهاي تبليغاتي «كيم جونگ ايل»، رهبر كره‌‏شمالي ديكتاتور قاتل معرفي شده است و از مردم خواسته شده است براي پايان دادن به حكومت وي تلاش كنند.
روزنامه دولتي «مينجو جوسون» در اين‌‏باره نوشت: «به‌‏رغم اعتراض شديد پيونگ‌‏يانگ به برشورهاي تبليغاتي اخير عليه اين كشور، مقامات كره‌‏جنوبي به‌‏طور پيوسته از خطاي افراد دخيل در اين پرونده چشم‌‏پوشي مي‌‏كنند.»
همچنين اين روزنامه با اشاره به رئيس‌‏جمهوري كره‌‏جنوبي نوشت: « گروه «لي ميونگ باك»، راست‌‏گرايان را براي گسترش جنگ رواني عليه ارتش و مردم كره‌‏شمالي تحريك مي‌‏كند.»
بر مبناي اين گزارش، انتشار برگه‌‏هاي تبليغاتي «تاثير بسيار عميقي» بر روابط دو كشور بر جاي مي‌‏گذارد و حتي مي‌‏تواند به رويارويي نظامي تمام عيار منتهي شود.
در ادامه آمده است: «هيچ ترديدي وجود ندارد كه اين رويارويي نظامي مي‌‏تواند به جنگ جديد ـ‌‏جنگي هسته‌‏اي‌‏ـ تبديل شود و اين مساله‌‏اي است كه تمامي ملت از آن آسيب مي‌‏بينند.»
اوايل ماه جاري فعالان سياسي توسط قايق ماهيگيري اقدام به بر افراشتن 10 بالن بزرگ حاوي 100هزار بروشور تبليغاتي كردند.
پيونگ‌‏يانگ پيش از اين به كره‌‏شمالي هشدار داده بود در صورت عدم توقف چنين اقدامي، بايد منتظر متحمل شدن ضررهاي سنگين صنعتي باشد.
پايان پيام

كد خبر: 453151
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن