تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820166687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه دانشجويي نشست روساي دانشگاه ها و بسيج استادان در واحد بندرعباس


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار كوتاه دانشجويي نشست روساي دانشگاه ها و بسيج استادان در واحد بندرعباس
خبرگزاري ايسكانيوز: با همكاري بسيج استادان استان هرمزگان، نشست و بررسي مسائل اعتقادي و فرهنگي مراكز دانشگاهي استان به ميزباني واحد بندرعباس برگزار شد.
به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" در ابتداي اين نشست، مسوول بسيج استادان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي و پژوهشي استان هرمزگان به بررسي مسائل فرهنگي در دانشگاه هاي استان پرداخت و گفت: پرداختن به امر فرهنگي، بحث سهل و آساني نيست، اصولاً فرهنگ و اعتقاد به اسلام، يك هدف است و براي رسيدن به اين هدف بايستي آن ها را در جريان فرهنگي به كار بست.
علي غلامي افزود: دانشجوي ما در محيط علمي، ضمن آن كه علم مي آموزد، مي تواند خيلي درس هاي غير علمي را هم از استادان آموخته و فرا گيرد.
وي افزود: ما بايد در دانشگاه ها، فرهنگ و اعتقاد را جدي دنبال كنيم چرا كه در مسائل فرهنگي بايد انتظار تهاجم فرهنگي را داشته باشيم و به دليل متاثر بودن فرهنگ دانشگاه از فرهنگ جامعه، استادان دانشگاه ها بايد ارتباط خود را با دانشجويان بسيار مهم بشمارند.

**برگزاري كارگاه آموزشي در واحد سمنان
كارگاه آموزشي ميزباني و فنون پذيرايي با همكاري مركز مطالعات نيروي انساني واحد سمنان با شركت 24 نفر از پرسنل خدمات و آشپزخانه اين واحد دانشگاهي برگزار شد.به گزارش "ايسكانيوز" خانم رضوي مسوول مركز مطالعات نيروي انساني واحد سمنان، با مثبت ارزيابي كردن برگزاري اين دوره گفت: برگزاري دوره فوق با توجه به عدم آشنايي نيروهاي خدمات و همچنين آشپزخانه واحد به نحوه درس پذيرايي از ميهمانان، تاثير بسيار مثبتي در آموزش اين نيروها داشت.
شركت كنندگان در اين كارگاه مباحثي چون، سفره آرايي و آداب معاشرت ميزباني، نحوه سرو چاي و غذا، بهداشت فردي و آشپزخانه و... را فرا گرفتند.

**تاسيس شركت تعاوني در واحد دامغان
در يك حركت خودجوش با حمايت ويژه مسوولان واحد دامغان و كانون فارغ التحصيلان واحد، شركت تعاوني فراغذاي صدر توسط تعدادي از دانشجويان و فارغ التحصيلان رشته صنايع غذايي اين واحد دانشگاهي تاسيس شد.
به گزارش "ايسكانيوز" اين شركت كه با موضوع فعاليت در راستاي ارائه خدمات آموزشي، تحقيقات و خدمات فني و مهندسي در زمينه علوم صنايع غذايي تاسيس شده است، در اولين اقدام خود در فاز آموزشي در حال اخذ مجوزهاي برگزاري دوره هاي ارتقاي مهارت در رشته صنايع غذايي است.
دكتر مصيب عباسي رئيس واحد دامغان نيز از اعضاي كانون فارغ التحصيلان و هيات موسس اين شركت تقدير كرد و خواستار بسط و گسترش اينگونه فعاليت ها در دانشگاه شد.

**ثبت نام دانشجويان جديد واحد مسجدسليمان
با اتمام مراحل ثبت نام اوليه دانشجويان جديد واحد مسجد سليمان از سوي مسوول ستاد ثبت نام اوليه اين واحد دانشگاهي، آخرين آمار ثبت نام شدگان مقاطع مختلف اعلام شد.به گزارش "ايسكانيوز" خانم جليلي مسوول ستاد ثبت نام اوليه اين واحد دانشگاهي گفت: براي ثبت نام پذيرفته شدگان آزمون هاي سراسري سال جاري در مقاطع مختلف كارشناسي، كارداني ناپيوسته و كارداني پيوسته، از سوي مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي، طبق ليست هاي ارسالي حدود چهار هزار و 283 نفر به عنوان قبول شده آزمون هاي مختلف و ادامه تحصيل در واحد دانشگاهي مسجد سليمان معرفي شدند كه پس از انجام مراحل ثبت نام اوليه طبق برنامه زمان بندي اعلام شده حدود هزار و 761 نفر دانشجو جديد مراجعه و مراحل ثبت نام اوليه را پشت سر گذاشتند كه در پايان براي انتخاب واحد به دايره آموزش معرفي شدند./د/207/120
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن