تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820473042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله هاشمي رفسنجاني: موفقيت دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در عرصه هاي فرهنگي بي نظير است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: آيت الله هاشمي رفسنجاني: موفقيت دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در عرصه هاي فرهنگي بي نظير است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: موفقيت بي نظير دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در مسابقات مختلف قرآن، نماز و نهج البلاغه نشانه اي از موفقيت بخش فرهنگ در اين دانشگاه است .

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز"آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني در ديدار اعضاي شوراي فرهنگي، ستاد اقامه نماز و مسوولان و كارشناسان دفاتر فرهنگ اسلامي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي، تصريح كرد: مسائل فرهنگي جامعه را بايد جدي تلقي كنيم و بيشتر مشكلاتي كه اكنون در جامعه شاهد آن هستيم نتيجه افراط و تفريط در عرصه فرهنگ در زمان هاي مختلف است.
رييس هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به رشد ارتباطات و وسايل ارتباطي نوين، گفت: كساني كه فكر مي كنند مي توانند از طريق كارهاي فراقانوني يا سليقه‌اي غيرشرعي جامعه را به سوي راه صحيح رهنمون شوند، در اشتباهند و تبعات آن در آينده مشخص خواهد شد.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اعتلاي فرهنگي را از پايه هاي اساسي انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: سياست هاي تحميلي در بخش فرهنگ جوابگو نيست و كار فرهنگي از مسير اقناع مي گذرد.
هاشمي رفسنجاني با تقدير از فعاليت هاي فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: پسوند اسلامي در انتهاي نام دانشگاه آزاد تاكيدي بر نقش و جايگاه دين اسلام در اين دانشگاه است و اين كه از ابتدا كه دانشگاه آزاد اسلامي را تاسيس كرديم بخش هاي فرهنگي و ديني را قوي تر از ديگر دانشگاهها مي خواستيم.
رئيس مجلس خبرگان رهبري افزود: موفقيت بي نظير دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در مسابقات مختلف قرآن، نماز و نهج البلاغه نشانه اي از موفقيت بخش فرهنگ در اين دانشگاه است و راه صحيح اين است كه با تقويت ايمان انسان ها و قانع كردن آنان و به خصوص جوانان پايه فرهنگ را محكم و استوار كرد.البته حفظ سلامت محيط هم از عوامل مهم موفقيت است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، واحد علوم وتحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي را از واحدهاي موفق اين دانشگاه عنوان كرد و گفت: اكنون دانشگاه آزاد اسلامي از لحاظ كمي در دنيا بي نظير است و از لحاظ كيفي نيز گام هاي مناسبي برداشته شده كه به مرور نتايج خود را نشان خواهد داد.
در ابتداي اين ديدار، دكتر خليل علي محمدزاده معاون فرهنگي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي از تجارب 10 ساله اين معاونت در طراحي فعاليت ها و مشاركت بخشي به دانشجويان و قائل شدن نقش محوري در كارهاي فرهنگي براي دانشجويان و لزوم پويايي، خلاقيت و نوگرايي در اجراي كارهاي فرهنگي سخناني را بيان كرد.
همچنين آيت الله هاشم زاده هريسي عضو هيات علمي اين دانشگاه نيز مطالبي را به اختصار در خصوص وضعيت دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات عنوان كرد.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن