تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820519935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه كرج:بسياري از مفاسد اجتماعي با ورزش قابل پيشگيري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه كرج:بسياري از مفاسد اجتماعي با ورزش قابل پيشگيري است
كرج - خبرگزاري مهر: حجت الاسلام محسن كازروني گفـت: بسياري از مفاسد و معضلات اجتماعي جامعه با ورزش قابل پيشگيري است كه از اين نظر، توجه به جوانب گوناگون امر نربيت بدني و ارتقاء آن از اهيمت ويژه اي برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، خطيب نماز جمعه كرج در خطبه هاي امروز خود ادامه داد: صرفنظر از نقش ورزش در كاهش معضلات، ورزش در سلامتي افراد نيز تاثير بسزايي دارد كه اين امر، ضرورت توجه بيشتر به تربيت بدني را بيش از پيش آشكار مي كند.

وي در اين خصوص افزود: اگر دولت بخش مهمي از بودجه را به ارتقاي سطح ورزش در كشور اختصاص دهد ديگر لازم نيست براي بخش بهداشت و درمان، بودجه زيادي در نظر بگيرد، زيرا همان طور كه گفته شد ورزش از بروز بسياري از بيماريها جلوگيري مي كند و در امر درمان نيز تاثير زيادي دارد.

كازروني با اشاره به هفته تربيت بدني و لزوم گسترش امكانات ورزشي در شهرستان كرج اظهار داشت: كرج، جمعيت زياد و به تبع آن نيازها و پتانسيلهاي ورزشي زيادي دارد كه اگر بخواهيم به اين نيازها به خوبي پاسخ دهيم و زمينه به فعليت درآمدن پتانسيلها را فراهم كنيم بايد در وهله اول، امكانات تربيت بدني اين شهرستان را افزايش دهيم.

كازروني با اشاره به هفته تربيت بدني اظهار داشت: بدن، مركب روح انسان براي رسيدن به كمال است كه به همين دليل هيچ گاه نبايد از توجه به سلامت آن غافل شويم.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن