تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819637104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي:بهتراست مشاوران كريمي صحبت هايش را هم كنترل كنند// به هيچ وجه از قطبي كمك نمي گيرم


واضح آرشیو وب فارسی:موج: دايي:بهتراست مشاوران كريمي صحبت هايش را هم كنترل كنند// به هيچ وجه از قطبي كمك نمي گيرم
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد ورزش علي دايي در سومين نشست مطبوعاتي خود پيش از رويارويي تيم ملي فوتبال كشورمان مقابل كره شمالي در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.آنچه مي خوانيد چكيده صحبتهاي علي دايي با با اصحاب جرايد و رسانه ها است.


بحث كناره گيري علي كريمي از تيم ملي، محوريت كنفرانس مذكور به حساب مي آمد و علي دايي در ابتداي صحبتها خود در اين خصوص گفت: من به عنوان سرمربي تيم ملي وظيفه داشتم كه كريمي را به تيم ملي دعوت كنم و خوشحالم كه وظيفه ام را به نحو احسن انجام داده ام. من با دعوت از كريمي نشان دادم كه با هيچ فوتباليستي دشمني شخصي ندارم و منافع ملي را به علايق شخصي ترجيح مي دهم. كريمي پيش از اين و در بازي مقابل بحرين و كويت كاپيتان تيم من بود. در اردوي بعد از بازي با كويت هم حضور داشت، اما بعد از آن مصدوم شد و حتي در يك مسابقه رسمي هم حضور نداشت.
وي افزود: كريمي در دو بازي اخير پرسپوليس توانمند ظاهر شد و من او را به تيم ملي دعوت كردم زيرا ملاك براي من توانايي هاي افراد است.
در حال حاضر وضعيت تيم ملي پيش از ديدار با كره‌ي شمالي چگونه است؟سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در ادامه وضعيت تيم ملي پيش از ديدار مقابل كره شمالي را مناسب توصيف كرد و خاطرنشان ساخت: دوروز نخست تمرينات را به دليل خستگي بازيكنان از تمرينات ليگ برتر به ريكاوري پرداختيم در حال حاضر هم با تمام قوا در حال تمرين كردن هستيم كه بتوانيم در روز بازي با كره شمالي هر سه امتياز اين ديدار خانگي را به خود اختصاص دهيم.
دايي حضور مجدد مهدوي كيا در تيم ملي را نكته مثبتي تلقي كرد و اظهار داشت: من هميشه گفته ام و مي گويم " شايسته ها را به تيم ملي دعوت مي كنم " اگر قصد جوانگرايي دارم به معنايي حضور نيافتن شايسته هايي نظير مهدوي كيا و يا كريم باقري نيست. براي من سن و سال مهم نيست به همين خاطر زماني كه احساس كردم مهدوي كيا مي تواند به تيم ملي كمكم كند از وي دعوت كردم.
علي دايي درباره ضعف هاي ساختار دفاعي تيم ملي كه ناشي از ضعف دفاعي باشگاه ها است، اذعان داشت: در ميان باشگاه هاي ما برخي از تيم ها با سه دفاع بازي مي كنند و برخي چهار دفاع خطي را در نظر گرفته اند. اين مسئله كار ما را سخت كرده است. در چهار ،پنج روز هم من نمي توانم معجزه كنم. متاسفانه ما محسن بنگر يكي از مدافعان خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم، اما با وجود آن كه ترميم ساختار دفاعي تيم ملي چند ماه زمان مي برد، سعي مي كنيم با بهترين ساختار دفاعي مقابل كره شمالي حاضر شويم تا اسير ضد حملات آنها نشويم.
علي دايي در ادامه در اظهار كرد: مطمئن باشد تا من سرمربي تيم ملي هستم كريمي ديگر در اين تيم جايي نخواهد داشت. اين حرف آخر من است. اگر قرار باشد براي نيامدن يك نفر به تيم ملي تبعاتي در پيش باشد بهتر است همه ما فوتبال را رها كنيم با تمام اين صحبتها تيم ملي دست من امانت است و دوست دارم به نحو احسن امانت داري كنم. تيم ملي كسي را مي خواهد كه به آن عشق بورزد. اكثر شما مي دانستيد كه كريمي دعوت شود، نمي آيد پس چرا اين قدر پافشاري مي كرديد؟
دايي با تشبيه تيم ملي به قطار در حال حركت توضيح داد: تيم ملي مانند يك قطار است كه ما بايد با آن برويم و هر كس كه سوار اين قطار نشود، جا مي‌ماند. من نمي‌توانم كسي را به زور سوار اين قطار كنم و كريمي را با وجود آن كه دلش با تيم ملي نيست به زور به تيمم بياورم. با شرايط به وجود آمده در حال حاضر خودم تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا كريمي بر روي اين عقيده‌اش بماند و ديگر به تيم ملي فكر نكند.
سرمربي تيم ملي كشورمان با اشاره به نامه كريمي به فدراسيون فوتبال مبني بر عدم حضورش در تيم ملي گفت: سوال من از شما اين است كه آيا آن ادبياتي كه كريمي در نامه خود به كار برده واقعا ادبيات خود او است؟ اين نامه ها از امارات پايه ريزي شده و به باشگاه پرسپوليس فكس كرده اند. كسي كه آن را نوشته را مي شناسم ولي بداند كه به مانند نامه نگاري بايد مواظب مصاحبه هاي تلويزيوني كريمي هم باشد.
دايي درباره دعوت از كريم باقري نيز تصريح كرد: كريم را مثل برادرم دوست دارم. وي پيش از اين آماده نبود و دعوت نمي شد، اما در حال حاضر مي توانم بگويم كريم به يكي از بازيكنان فيكس تيم ملي تبديل خواهد شد.
دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا پيش از ديدار با كره جنوبي از تجربيات افشين قطبي استفاده خواهد كرد و يا خير گفت: اصلاً و ابداً! چون آن كره اي كه قطبي مي شناسد،با كره فعلي تفاوت هاي زيادي دارد.
من قطبي را رقيب خود نمي دانم ولي براي مقابله با كره جنوبي از او كمك نمي گيرم چرا كه تيم حريف در اين زمان طي شده تفاوت زيادي كرده است. چنانچه لازم باشد كمك هم بگيرم ، كوچك نمي شوم چون معتقدم انسان هميشه بر تمام مسائل اشراف و تسلط كافي ندارد.
سرمربي تيم ملي پيرامون اين صحبت كه گفته مي شود اگر مايلي كهن از وي عذرخواهي كند،او هم از شكايت خود صرف نظر خواهد كرد خاطر نشان ساخت: هرگز اين حرف را نزده ام. از روز اول هم دنبال اين بودم كه حرف حق به مردم ثابت شود. آقاي مايلي كهن بزرگ و استاد من است، اما اين حق را دارم كه به مردم ثابت كنم حرف هاي ايشان درست نبوده است. آيا يك بار آقاي مايلي كهن گفته كه من شاگردم را ناراحت كرده ام؟ اگر آقاي مايلي كهن يك قدم برداشته بود اين موضوع حل مي شد. مگر ايشان كارشناس نساجي است كه در مورد جنس پيراهن هاي من نظر مي دهد؟ و در مورد پيراهن هاي مورد استفاده تيم ملي اظهار نظر مي كند. زماني كه عده اي مرا پاي ديوار گذاشته بودند و تيراندازي مي كردند كسي حرفي نمي زد،ولي حالا كه من دارم يك سري مسائل را اثبات مي كنم، همه مي گويند گذشت كن.
انتهاي اين كنفرانس خبرنگاري از علي دايي پرسيد كه آيا از سوالات خبرنگاران عصباني شده است؟ وي پاسخ داد: عصباني نشدم،چون آمادگي شنيدن اين سوالات را داشتم و حتي مي دانستم چه كسي چه سوالي طرح خواهد كرد. 
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن