تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820604304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما - همه را فريب بده


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: سينما - همه را فريب بده
سينما - همه را فريب بده

ساسان گلفر www.cinemaglobe.blogfa.com:غير از آثار فيلمسازان نام‌آشناي انگليسي و هنگ‌كنگي و آثار خاكستري فانتزي و اكشن و جنايي و ترسناك و ورزشي اين هفته چند فيلم ديگر نيز از ديروز روي پرده رفته‌اند: موزيكال كانادايي «صبحانه با اسكات»، درام‌هاي «كانر را انتخاب كن» و «شب‌ها و آخر هفته‌ها»، كمدي «ديك خوب» و البته كمدي درام يك فيلمساز مشهور انگليسي ديگر، مايك لي كه «خوش‌بين» نام دارد و چند ماه پيش در همين صفحه به‌طور كامل معرفي شده است.

يك مشت دروغ Body of Lies
«به هيچكس اعتماد نكن، همه را فريب بده» شعار تبليغاتي فيلم تازه استاد انگليسي هاليوود، ريدلي اسكات است كه اين‌بار با اقتباس از رماني كه ديويد ايگناتيوس در سال 2007 منتشر كرده به ژانر تريلر جاسوسي روي آورده است. طبق معمول آثار متاخر اسكات، راسل كرو در فيلم او حضور دارد و اين‌بار در كنار لئوناردو دي‌كاپريو، گلشيفته فراهاني، مارك استرانگ و اسكار ايزاك. ماجراي سفر يك مامور سازمان سيا به اردن براي به دام انداختن سركرده يك گروه تروريستي و به دام افتادن خود او در روابط پيچيده پشت پرده با نوعي شيفتگي به فرهنگ و مردم خاورميانه و تحسين آن همراه است. اين فيلم در لوكيشن‌هاي مريلند، واشنگتن و مراكش فيلمبرداري شده است.
راكنرولا RocknRolla
فيلم تازه گاي ريچي (كارگردان «قاپ‌زني») در همان دنياي پر از جرم و جنايت معمول آثار او مي‌گذرد. اين فيلم محصول 2008 انگلستان كه در لندن فيلمبرداري شده و ماه گذشته در هفته اول اكران در انگلستان پرفروش‌ترين فيلم آن كشور بوده، داستان ورود يك گنگستر روس به معاملات مستغلات لندن و سهم‌خواهي چند نفر از سران شبكه‌هاي زيرزميني جنايت اين شهر از ثروت بادآورده او را بازگو مي‌كند. جرارد باتلر، تام ويلكينسن، تندي نيوتن، جرمي پيون، جما آترتون و (باز هم) مارك استرانگ در اين فيلم 114 دقيقه‌اي داراي درجه‌بندي ‌R بازي كرده‌اند.
شهر آتش زير خاكستر ‌City of Ember
تام هنكس در مقام تهيه‌كننده، چهار سال پيش حق اقتباس از رماني به همين نام نوشته ژان دوپرو را كه در سال 2003 منتشر شده بود، خريد و براي نگارش فيلمنامه در اختيار كارولين تامپسن قرار داد. در اين فانتزي ماجراجويانه خانوادگي داراي درجه PG كه گيل كنان در لوكيشن‌هاي ايرلند، انگلستان، روماني، مجارستان و آلمان كارگرداني كرده بيل موري، سوارشي رونان (بازيگر نوجوان «تاوان»)، توبي جونز (بازيگر نقش ترومن كاپوتي «بدنام»)، تيم رابينز، هري تريداوي و مكنزي كروك بازي مي‌كنند. «شهر آتش زير خاكستر» كه در زير زمين قرار دارد و 200 سال است گروهي از انسان‌ها در آن زندگي مي‌كنند ناگهان با مشكل قطع برق روبه‌رو مي‌شود و دو نوجوان كه به دنبال حل مشكل خاموشي شهر هستند به يك راز باستاني پي مي‌برند.
قرنطينه Quarantine
بازسازي فيلم ترسناك اسپانيايي به نام [REC.] داستان يك گزارشگر تلويزيوني است كه همراه با فيلمبردار براي تهيه گزارش يك جنايت همراه با افسران پليس به يك مجتمع آپارتماني مي‌رود ولي متوجه مي‌شود در ساختماني پر از خون‌آشام‌هاي وحشي كه وزارت بهداشت آنها را قرنطينه كرده، به دام افتاده است. جان اريك دودل فيلمنامه را نوشته و فيلم را كارگرداني كرده است و بازيگران فيلم جنيفر كارپنتر، استيو هريس و جي هرناندز هستند. «قرنطينه» در لس‌آنجلس فيلمبرداري شده، به‌خاطر صحنه‌هاي خشن و هراس‌آور درجه R گرفته و زمان نمايش آن 89 دقيقه است.
خاكستر زمان بازگشته Ashes of Time Redux
وونگ كارواي فيلمنامه تازه‌ترين فيلمش را با الهام از رماني به نام «قهرماناني كه به عقاب شليك مي‌كنند» به قلم لوييز چا نوشته است. مردي به نام فنگ (لزلي چونگ) كه در عشق شكست خورده سر به بيابان‌هاي غربي چين مي‌گذارد و در آنجا با شمشيربازان ماهري برخورد مي‌كند كه به‌عنوان آدمكش قراردادي استخدام مي‌شوند. با آنكه فنگ دلشكسته به موجودي بيرحم و بدبين تبديل شده، در مواجهه با دوستان و دشمنان تازه به بصيرتي مي‌رسد كه راه ديگري را به روي او مي‌گشايد. لي‌باي، جكي چيونگ و مگي چيونگ ديگر بازيگران اين فيلم 93 دقيقه‌اي محصول مشترك چين و هنگ‌كنگ هستند.
سريع‌السير The Express
زندگي اولين آمريكايي آفريقايي‌تباري كه برنده جام هايزمن در فوتبال شده، دستمايه اين درام ورزشي قرار گرفته كه در اين روزهاي پيش از انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا به‌عنوان كمك غيرمستقيم به كمپين اوباما به نمايش درمي‌آيد. راب براون نقش ارني ديويس بازيكن فوتبال تيم دانشگاه سيراكيوز را بازي مي‌كند و دنيس كوايد نقش مربي او را دارد. گري فلدر (كارگردان «هيات منصفه فراري») فيلم را كارگرداني كرده و چارلز ليويت (نويسنده «الماس خونين») فيلمنامه را براساس زندگينامه ارني ديويس به قلم رابرت گالاگر نوشته است. اين فيلم با درجه PG به نمايش درآمده است.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن