تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820172657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نامه‌اي سرگشاده به رييس فدراسيون فوتبال علي كريمي ‌از تيم ملي فوتبال ايــران خداحافظي كرد مصطفوي: او تصميم خودش را گرفته است كفاشيان: تصميم مي‌گيريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در نامه‌اي سرگشاده به رييس فدراسيون فوتبال "علي كريمي" ‌از تيم ملي فوتبال ايــران خداحافظي كرد مصطفوي: او تصميم خودش را گرفته است كفاشيان: تصميم مي‌گيريم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

علي كريمي‌ روز پنج‌شنبه - امروز - از تيم ملي فوتبال ايران رسما خداحافظي كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي كريمي ‌روز پنج‌شنبه با ارسال نامه‌اي به علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال تصميم خود را براي خداحافظي از تيم ملي فوتبال ايران اعلام كرد.

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران با تاييد اين خبر به ايسنا گفت: علي كريمي‌تصميم خود را براي خداحافظي از تيم ملي گرفته و متن نامه‌ي خداحافظي او در اختيار فدراسيون فوتبال قرار مي‌گيرد.

در همين حال "مهدي تاج" نايب رييس فدراسيون فوتبال نيز با اعلام اين موضوع كه در جريان خبر خداحافظي "علي كريمي‌" قرار گرفته است به ايسنا گفت: هنوز نامه‌ي مبني بر اين تصميم علي كريمي‌ دريافت نكرده‌ايم .

علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال نيز با تاكيد بر اين كه هنوز نامه‌اي مبني بر خداحافظي علي كريمي‌از سوي فدراسيون فوتبال دريافت نشده است به ايسنا گفت: پس از وصول اين نامه به سرعت آن را بررسي كرده و درباره‌اش تصميم گيري مي‌كنيم.

علي كريمي‌پس از انجام سه بازي در تركيب تيم پرسپوليس و به ثمر رساندن چهار گل چهارشنبه به تيم ملي فوتبال دعوت شد.

به گزارش ايسنا، متن كامل نامه علي كريمي‌به فدراسيون فوتبال به شرح زير است:

"جناب آقاي علي كفاشيان، رياست محترم فدراسيون فوتبال به اطلاع جناب‌عالي مي رساند با آنكه بيش از صدبار افتخار پوشيدن پيراهن تيم ملي را داشتم همچنان اين پيراهن برايم عزيز و مقدس است. اتفاقات چندماه اخير و موانعي كه در راه من در تيم ملي به وجود آمد، دور از مهر و محبت و خلوص نيت بوده. امروز احساس مي كنم تيم ملي و گردانندگان آن با نبود اين حقير آرامش و تمركز بهتري براي رساندن تيم ملي به سرمنزل مقصود خواهند داشت. از اين رو با تمام علاقه و عطش كه در راه رسيدن به تيم ملي دارم نوعي احساس تحميلي مرا رنج مي دهد، فشار رسانه ها و مردم انتخاب واقعي را از انتخاب كننده بازيكنان سلب نموده از اين رو باتوجه به جو فعلي ضمن عذرخواهي از مردم خوب و فهيم و تمامي آنهايي كه با محبت و مهر صادقانه مرا پذيرا شده‌اند به خاطر مصلحت تيم ملي و با آرزوي توفيق براي دوستان ملي پوش دعاگوي آنان در راه پرفراز و نشيب تا جام جهاني هستم.

اميدوارم جنابعالي و مردم خوب شرايط مرا درك كرده باشند و بدانند كه اين تصميم سخت و مشكل را صرفا به خاطر مصالح تيم ملي گرفته‌ام. زماني با حضورم به تيم ملي خدمت مي كردم و امروز با خداحافظي از تيم ملي خدمت بيشتري انجام داده ام. به اميد صعود تيم ملي به جام جهاني و خوشحالي تمام ملت عزيز ايران".

علي كريمي، بازيكن اسبق تيم ملي و باشگاه پرسپوليس.

انتهاي پيام
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن