تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819815699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت يادمان سازه: پيگيري روند گذشته افتتاح برج ميلاد را به سال 96 مي كشاند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مديرعامل شركت يادمان سازه: پيگيري روند گذشته افتتاح برج ميلاد را به سال 96 مي كشاند


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: مديرعامل شركت يادمان سازه گفت: اگر قرار بود برج ميلاد با همان روند گذشته انجام شود، بايد تا سال 96 13به انتظار تكميل و افتتاح فاز اول آن منتظر مي مانديم.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" مهندس سيد رضا ميرصادقي در مراسم بهره برداري آزمايشي برج ميلاد اعلام داشت : برج ميلاد رزومه شاخصي از كار تيمي ، برنامه ريزي و كنترل پروژه و دانش فني و مهندسي را در داخل و خارج كشور به نمايش گذاشته است.
وي در خصوص اقدامات شهرداري براي پيشرفت برج گفت: حمايت ها و پشتيباني هاي مسئولان شهرداري بوده كه پيشرفت هاي پروژه را در مسير جهش قرار داده و بي شك بايد اين تغيير نگاه استراتژيك را قدر نهاد.
ميرصادقي افزود: چنانچه قرار بود برج ميلاد با همان روند گذشته به اتمام برسد بايد تا سال 96 به انتظار آن مي نشستيم اما امروز با اعتماد مجموعه شهرداري و نيز اتخاذ نگرش سيستمي به پروژه ها شاهد استفاده از بلندترين ساختمان ايران هستيم.
مديرعامل شركت يادمان سازه در خصوص علت به وجود آمدن تاخير هايي در روند عملياتي برج ميلاد تاكيد كرد : تحريم و فضاي مبهم بين المللي ، پيچيدگي هاي فني پروژه و نيازمندي آن به تامين مصالح استاندارد شده روز دنيا ، كمبود مصالح اوليه و شرايط جوي نا متعارف و غير قابل پيش بيني در سال 86 از جمله مشكلات تحميلي در روند پيشرفت برج ميلاد بوده است.
ميرصادقي با اشاره به اقدامات كم نظير در ساخت برج ميلاد گفت: بالابري سنگين بخش سوم سازه فلزي راس برج به وزن 700 تن ، بالابري و نصب دكل آنتن 400 تني و طراحي و نصب 10 هزار متر شيشه بدون عمليات پروازي در ارتفاع 280 متر و با شيب معكوس از جمله اقداماتي است كه براي نخستين بار در ايران و دنيا تجربه شده است.
مدير عامل شركت يادمان سازه با اشاره به نزديك بودن اقدامات ساخت و ساز جهت تكميل فاز دوم پروژه برج گفت: از حمايت ها و پشتيباني شهردار تهران و اعضاي شوراي اسلامي شهر قدرداني كرده و اعتماد آنان را به نظام مهندسي كشور در خلق اين سازه عظيم ملي كه در شب همچون نگيني بر آسمان تهران ظاهر مي شود پاس مي دارم./110
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن