تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819795091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصميم عجيب و خنده دار باشگاه سپاهان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: براي دريافت اخبار ورزشي و پيش بيني مسابقات فوتبالسري به وبلاگ بزنيدhttp://pishbiny.blogfa.com

باشگاه سپاهان اصفهان در تصميمي عجيب اميرهوشنگ سعادتي را به جريمه ۴۰ ميليون توماني و تمرين انفرادي محكوم كرده است.

امير هوشنگ سعادتي بازيكني است كه با وجود قرارداد با سپاهان براي فصل جاري نامش در فهرست حاضر در سازمان ليگ رد نشد.
در پي اين اقدام و عدم پرداخت حقوق و مطالبات اين بازيكن از ۶ ماه قبل، وي بابت مشخص شدن وضعيت خود از باشگاه سپاهان اصفهان شكايت كرد.
هفته گذشته جلسه رسيدگي به اين پرونده برگزار شد و كميته انضباطي حكم به بازگشت اين بازيكن به تمرينات را داد.
اين بازيكن در جلسه اي كه با محمدرضا ساكت داشت نامه اي از وي دريافت كرد كه در اين نامه تصميمات باشگاه در قبال وي مشخص شده است.

اين نامه به شرح زير است:

پيرو نامه ارسالي مورخ ۱۰/ ۶ / ۸۸ ارسالي به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال بدينوسيله برنامه تمريني شما از تاريخ ۱۲/ ۶ / ۸۸ لغايت پايان فصل ورزشي ۸۹ به شرح زير است:

روزها:
صبح: از ساعت ۱۰ الي ۱۲
بعدازظهرها : از ساعت ۱۷ الي ۱۹
محل: ورزشگاه صفاييه
بديهي است هر روزه موظف به امضا فرم روزانه حضور زير نظر مسئول ورزشي مجموعه صفاييه آقاي خليليان و كريميان هستيد. ضمنا لازم است از هر گونه حضور در محل ورزشگاه آرارات تحت هر عنوان در طول فصل خودداري نماييد و موارد زير را رعايت كنيد:

۱- هر گونه مرخصي بايد با هماهنگي و درخواست كتبي انجام پذيرد و در غير اين صورت طبق مقررات كميته انضباطي صورت مي گيرد.

۲- جنابعالي در مدت حضور حق هيچگونه مصاحبه با رسانه هاي تصويري و نوشتاري را نداريد و در غير اين صورت مطابق آيين نامه سازمان ليگ و آيين نامه هاي موضوعه برخورد خواهد شد.

۳- در صورت عدم حضور در تمرينات به ازاي هر جلسه غيبت مبلغ يك ميليون تومان و به ازاي هر تاخير ۵۰۰ هزار تومان كسر خواهد شد.

باشگاه سپاهان در حالي اين نامه را نوشته كه پيش از اين نيز سعادتي به دليل چهارم شدن تيم در فصل گذشته ۴۰ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان جريمه شده است.

امير هوشنگ سعادتي درباره تصميم باشگاه سپاهان مبني بر تمرين انفرادي وي در صفاييه اظهار داشت: اين باشگاه ۶ ماه و نيم است كه هيچ دريافتي به من نداده است و اين در حالي است كه با سپاهان قرارداد دارم. اين باشگاه حتي حقوق ماهيانه هم به من نداده است.

وي عنوان كرد: از اين تيم شكايت كردم و كميته انضباطي هم حكم به بازگشتم به تمرين را داد اما باشگاه من را از تمرين گروهي محروم كرد. آنها از قرارداد سال گذشته ام ۴۰ ميليون ۸۰۰ هزار تومان به اين دليل كه تيم به مقام چهارم رسيد كم كردند و ۲۰۰ ميليون از قرارداد امسالم را هم نداده اند.

سعادتي با بيان اينكه ۵ سال در اروپا بازي كرده ادامه داد: اين همه سال در فوتبال هستم نديدم تيمي با بازيكن خود چنين رفتاري داشته باشد. به من گفته اند به تنهايي در صفاييه روزي دو نوبت تمرين كنم. جالب است كه صفاييه تا اصفهان فاصله ۶۰ كيلومتري دارد. نه مربي، نه تداركاتي؛ هيچ كسي در آن زمين نيست.

وي تاكيد كرد: دو روز است كه اين مسير را مي روم تا فكر نكنند كه خواسته ام از تمرين در بروم. حتي با توجه به اينكه نيم فصل اول را از دست دادم حاضر شدم ۵۰ درصد قرارداد خود را بگيرم و از اين تيم جدا شوم اما آنها به اين پيشنهاد هم راضي نشدند.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اين وضعيت فردا به تهران مي آيم و از اين باشگاه مجددا شكايت خواهم كرد.
براي دريافت اخبار ورزشي و پيش بيني مسابقات فوتبالسري به وبلاگ بزنيدhttp://pishbiny.blogfa.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن