تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس فدراسيون فوتبال: توان و ظرفيت فوتبال استان گلستان بسيار بالا است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس فدراسيون فوتبال: توان و ظرفيت فوتبال استان گلستان بسيار بالا است
گرگان - رئيس فدراسيون فوتبال كشورمان گفت: توان و ظرفيت فوتبال استان گلستان به لحاظ وجود استعداهاي فراوان در اين رشته ورزشي بسيار بالا است.


"علي كفاشيان" كه به منظور شركت در مجمع عمومي هيئت فوتبال گلستان به گرگان سفر كرده بود به ايرنا افزود: اين مساله را در رده هاي سني پايه به خوبي شاهد هستيم، اما براي رشد و گسترش آن، بايد سرمايه گذاري خوبي صورت گيرد.
وي تصريح كرد: وجود ورزشكاران بي شمار، باشگاههاي فراوان، مسئولان و علاقمندان بسيار به اين رشته، نشان از توان بالاي فوتبال استان دارد.
به گفته كفاشيان، ما اگر بتوانيم ورزشكاران، باشگاهها، علاقمندان و مسئولان ورزشي و مديران علاقمند را در استان تقويت كنيم، بدون شك بدنه فوتبال كشور تقويت مي شود و مي تواند باعث رشد، ترقي و پيشرفت فوتبال كشور گردد.
رييس فدراسيون فوتبال ادامه داد: جايگاه فعلي فوتبال استان در كشور خوب است، اما توان اين استان بسيار بالا است و بايد در اين زمينه كار بيشتري صورت گيرد.
كفاشيان در ادامه گفت: ما بايد امروز در اين مجمع دست به دست هم دهيم تا براي سال آينده، فوتبال استان را در هر بخش و رده سني يك رتبه بالاتر ببينيم و شاهد حضور ملي پوشاني از اين استان در رده هاي سني مختلف باشيم.
رئيس فدراسيون فوتبال افزود: در فدراسيون فوتبال برخي كارها در دست ما است و به راحتي مي توانيم انجام دهيم، اما براي برخي ديگر از امور بايد سلسله مراتب رعايت شود.
به گفته كفاشيان، فدراسيون مي تواند در زمينه رشد و گسترش داوري و مربيان در اين استان سرمايه گذاري كند و بدون شك كمك به اين استان با توجه به توان و پتانسيل هاي موجود در آن باعث بالا رفتن سطح ورزش خواهد شد.
وي يادآور شد: در زمينه فوتبال ساحلي نيز با توجه به اين كه گلستان در اين بخش از استعدادهاي خوبي برخوردار است، فدراسيون آمادگي سرمايه گذاري در اين بخش را دارد و حاضر است مربي خارجي به اين استان اعزام نمايد و يا مربي و بازيكناني را براي رشد و ارتقاي دانش فني و علمي آنان به خارج از كشور بفرستد.
وي اظهار داشت: رئيس هيئت جديد و ساير افرادي كه در كنار ايشان كار مي كنند و كساني كه امروز در هيئت و در ساير تيم ها مشغول فعاليت هستند، بايد از مسائل حاشيه اي به دور بوده و به فكر بالا بردن فوتبال اين استان باشند.
كفاشيان در ادامه افزود: امروز مردم از ما انتظار دارند كه از تمام ظرفيت هاي فوتبال در ساير نقاط ايران براي رشد و بالا رفتن فوتبال در سطح ملي استفاده كنيم تا بتوانيم نتايج خوبي را در سطح ملي كسب كنيم.
رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه گفت: بدون شك اگر احساس كنم كه وجودم براي فوتبال ضرر دارد، حتي يك ساعت هم نخواهم ماند و تا زماني كه مي توانم كار كنم بايد از توان خود استفاده نمايم.
به گفته وي ، با توجه به علاقمندان بسيار اين رشته ورزشي ، وظيفه ما نسبت به گذشته سنگين تر است و بايد در مجموع به فكر جوانان و در نتيجه كسب نتايج خوب در رده هاي ملي باشيم.
مديركل تربيت بدني گلستان نيز در اين جلسه گفت: گلستان از استانهاي مستعد در رشته فوتبال به خصوص در رده هاي سني پايه است كه شاهد اين ادعا، كسب عناوين اول و دوم در رده هاي سني مدارس فوتبال ، كسب عنوان قهرماني در رقابتهاي المپياد ورزشي كشور، دعوت 2 نفر از بانوان بازيكن به اردوي تيم ملي فوتسال ، دعوت از 8 نوجوان به اردوي تيم ملي و حضور 10 بازيكن در ليگ هاي برتر و دسته اول كشور در كنار زحمات مربيان، مي باشد.
"قربانعلي پاشا" در ادامه افزود: ما بايد ارتقاء و گسترش فوتبال استان را بدون در نظر گرفتن مسائل حاشيه اي پيگيري كنيم و با جوانمردي كه در ورزش وجود دارد، در خدمت مردم و ورزش استان باشيم.
به گفته وي، رئيس جديد هيئت فوتبال استان بايد براي ارتقاء و گسترش فوتبال استان ، برنامه هاي كوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت ارائه نمايد و بايد بتواند خود به دنبال جذب و آوردن اسپانسر و حاميان مالي قوي براي اين رشته باشد.
وي تصريح كرد: رئيس جديد هيئت بايد در شهرستان ها و هيئت استان حضور مداوم داشته باشد و بايد به هر شهري كه فوتبال دارد، توجه نمايد تا آن شهر در اين رشته ورزشي تقويت شود.
وي توجه جدي به فوتبال و فوتسال بانوان و اختصاص 30 درصد از كل بودجه هيئت به بانوان را يكي ديگر از وظايف رئيس هيئت استان عنوان كرد.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن