تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820140756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگاه آموزشي كارگردان هلندي در جشنواره تئاتر خياباني مريوان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كارگاه آموزشي كارگردان هلندي در جشنواره تئاتر خياباني مريوان
سنندج - خبرگزاري مهر: دبير اجراي سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان از برگزاري كارگاه آموزشي تئاتر خياباني با حضور كارگردان هلندي در مريوان خبر داد.

رشيد محمودي در گفتگو با خبرنگار مهر به مريوان اظهار داشت: كارگاه آموزشي تئاتر خياباني با حضور "وارنر ون وليج" كارگردان برجسته هلندي در حاشيه جشنواره سوم برگزار مي شود.

وي ادامه داد: علاوه بر برگزاري اين كارگاه آموزشي دو كارگاه آموزشي ديگر با حضور آقايان امير دژاكام و آندره دايسك نيز در حاشيه برگزاري جشنواره تئاتر خياباني مريوان برپا خواهد شد.

دبير اجراي سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان افزود: تمامي تلاش ستاد برگزاري جشنواره در دور سوم بر اين بوده كه بتوانيم با استفاده از امكانات و پتانسيل هاي استان جشنواره آبرومند و قابل توجهي برگزار كنيم.

محمودي با اشاره به اينكه قرار بوده جشنواره سوم به صورت بين المللي برگزار شود عنوان كرد: كليه مقدمات كار فراهم شده ولي متاسفانه با توجه به مشكلاتي كه در زمينه حضور گروه هاي خارجي در مريوان به دليل دوري از مركز و ... وجود داشت اين مهم ميسر نشد ولي براي اولين بار در سال جاري دو نمايش از مناطق كردنشين كشورعراق در جشنواره سوم حضور دارند.

وي گفت: نمايش "آدم هاي رمانم" به نويسندگي و كارگرداني "كاردو عزيز" از سليمانيه و" گل، گنج براي تئاتر" به نويسندگي "كاروخ ابراهيم" از استان اربيل عراق در بخش جنبي به نمايش درخواهند آمد.

دبير اجراي سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان در پايان گفت: در اين دوره از جشنواره 40 گروه نمايشي حضور دارد كه در مقايسه با سال گذشته و با توجه به حضور گروه هاي نمايشي استان تهران از رشد كمي و كيفي بسيار خوبي برخوردار است.

سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان از صبح امروز آغاز شده و تا روز دوشنبه 15 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن